20 Temmuz olmuştu 4 gün geçmişti aradan o günden sonra hiç konuşamamadık ve ben delirmek üzereydim. O gün neden öyle demişti diye düşünüp duruyordum düşüncelerime değer verdiğini düşünmek istiyordum. Ama olmazdı ben kimdimki niye düşüncelerime değer versinki sadece o hoşuna gitmişti. Bunları düşünüyordum uzun süre sonra biri gerçekten önemsemiş gibi hissetmiştim ne kadar doğrudu bilemem ama keşke doğru olsaydı. Bunları düşünürken snapchat telefona yüklenmişti. Hemen hesabımı açıp ozanın snaplerine baktım snapler bitince bir mesaj geldiğini gördüm.Ozan bana yazmıştı ne yazmıştı. Aptalca düşüncelerimi bir kenera bırakıp mesajı açtım.
Ozantaş: Alışveriş yapıyorum şu ayakkabılara baksana
İki spor ayakkabıydı. Biri siyah biri beyazdı aynı modellerdi.
lavinoz4:Bence siyah daha iyiOzantaş:emin misin?
lavinoz4:Evet
Ozantaş: zevkli kızsın aslında
lavinoz4:Teşekkürler
Ozantaş: rica ederim
Ozantaş:Bu arada sipariş ettim gelince atarım sanadalavinoz4: Tamam atarsın
Bu iki olmuştu ikinci defa kendimi özel hissettirmişti onun için özel miydim? Lavin kendine gel.
Ozantaş:eee ne yapıyorsun?lavinoz4: Hiç oturuyorum sen?
Ozantaş:bende uzanmış senden mesaj bekliyordum
Ozantaş:ayıp olmasa neden mesajlara geç baktığını sorabilir miyimlavinoz4: Snap bildirimleri kapalı çok sıkta kullanmıyorum ondan özür dilerim
Ozantaş: hayır özür dileme sadece merak benimki
lavinoz4:peki
Allahım bunun kibarlığı halis miydi?Ben bunu düşünürken aşa kapı açılmıştı bu demek ki annem eve geliyordu(neden aşadaki kapıyı duyuyorum sorgulamayın katı ailem var)
lavinoz4:Şimdilik görüşürüzOzantaş:Peki görüşürzzzz
Hemen snapten çıkıp sildim ve kapıyı açmaya gittim. Garip bir sırıtışım vardı garip bir mutluluk. Bu mutluluk anneme kapıyı açmamla bitmişti. Bana sert bir şekilde bakıp içeri geçti ardından kardeşimde girdi içeri kapıyı kapatıp aynaya baktım iki dakika mutlu olmak bana haram diye düşünüp onların yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKTAN SEVERİZ
Krótkie OpowiadaniaToksit 10.sınıf aşkı BURDA HİKAYEDEKİ HER ŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR