Kicsit meglepett, hogy Tae is meleg. Na na na álljunk meg egy pillanatra. Ha összejövök vele, ÉN fogom elvenni a szüzességét. Chh Jeon Jungkook gecire büszke lehetsz magadra. Az ujjamra csavarom, összejövünk és boldogan élünk még meg nem halunk. Ez elég népmesés volt.
Mindenki azt mondja jól csajozom/pasizom, úgyhogy nem lesz nagy falat Tae megszerzése. Minden csaj fut utánam, de nem hinném, hogy esélyük lenne egy buzi srácnál, de ez lényegtelen a tervben.
Voltaképpen arra gondoltam, hogy megbaszom. És utána nem tudom, hogyan tovább. Talán összejövünk. Nem, szerintem meg fog utálni. Vagy szeretni fog. Nem, arra kevés az esély. Vaagy, mivel én megvagyok 18, Ő pedig csak 16, letartóztatnak gyermekmegerőszakolásért. Áhh igen ez lesz. Akkor majd a börtönben tali. Hmm, azért mennyi év jár? Ne, ne most ne ez legyen a fontos.
Időközben nagyon elmélyültem a gondolataimban, ezért szegény Taehyung, csak a cipője orrát bámulta. A testvére-vagy nem tudom kije-eltűnt.
-Tae, akkor megyünk kávézni?-törtem meg a kínos csöndet. Egy apró bólintással fejezte ki igentmondását, úgyhogy elindultunk a közeli kávézóhoz, ami még az állomáson van. Ő egy latte-t kért, én pedig egy cappucino-t. Nem szólalt meg, ami zavart engem, ezért kérdeztem tőle.
-Taetae, mit keresel ilyen korán kint az állomáson?-kérdeztem tőle, mire gyönyörűséges fekete íriszeivel rám pillantott. Fúúj, ez túl romantikus.
-Anyukám ma jön haza. Egyedül jöttem volna, de az öcsém tudodmilyen dolgokat művelt volna az állítolagos legjobb barátjával.-felelt egyből. Uuu, barátság extrákkal, egyszerűen imádom. Nálunk is ez lesz ám Kedvesem, remélem tudod. Bele fogsz ülni a faszomba és mehet is.
Lassan meghozták a kávékat és egy kiadós beszélgetés közben meg is ittuk azokat. Ja, hogy én mit keresek az állomáson? Dolgozni indultam, de nem kellett mennem, ezért apukámat mentem meglátogatni a közeli ruhaüzletbe és gondoltam bejövök kávézni, de aztán jött Tae és mindenki tudja.
Olyan gyönyörűséges fiú.. Vagy ezt mondtam már? Azon gondolkodom, hogy annak ellenére is, hogy szeretem, bízzak benne? Már jártam úgy, hogy bevallottam egy fiúnak és lebuzizott meg kiröhögött annak ellenére, hogy adta a jeleket.
Amúgy fasza, hogy egy modellügynökségnél dolgozom és mindenki minket-inkább engem- bámul, hogy mit keresek itt egy számukra idegen fiúval. Majd idővel megtudják.
//2022. 12. 27//
YOU ARE READING
Vasútállomás //TaeKook ff//
RomanceNem mindennapi, hogy két fiú összefut a vasútállomáson, majd szerelmesek lesznek egymásba és összejönek. De most ennek is eljött az ideje, hogy megírjam.