Taehyung POV:
Bláh, csodálatos szép jó reggel helyett, inkább csak reggelt. Ez a nap is jól indul. Magamraburítottam a kávét, anya vonatja késni fog, mi jöhetne még ezután? Jön a hurrikán aztán volt nincs, vagy mi?
Na Kim Taehyung a felesleges duma helyett öltözhetnél is. No a mai szettem se túl nagy faszdurranás, egy fehér ing, bőrkabát és egy fekete farmer. Remélem senki se kíváncsi az alsóneműmre, ahogy én se.
-Jimin bazdmeg gyere már!-igen ő az öcsém Park Jimin. Nem egy apától vagyunk, ezért ő Park én meg Kim. Mi a faszért változtatnám a vezetéknevem Parkra? Jó nekem a Kim is.
-Kussolj már, még nem öltöztem föl!-jaj igen persze, a jó pasik értem én. Meleg, mint én, de ez senkit sem érdekel. Hát mit ne mondjak, szexvideókat utánoz, majd idehozza azt a Min Yoongi gyereket, aztán azzal dug. Elvileg, ismétlem ELVILEG legjobb barátok, de én inkább legjobb barátok extrákkal-nak hívnám. Egyszer velem akart baszni, belementem, jó részeg voltam, azóta nekem fotózgatja a faszát, amitől kurvára beindulok. Ehh inkább benyitok, mert ez elviselhetetlen.
-Menj már el!-hisztizett, de a látvány lesokkolt. A gyönyörű formás segge felém nézett, a farka pedig egyenesen a hasához simult, amit éppen fotózgatott. Úgy éreztem, felizgultam. Taehyung nem baszni jöttünk!
15 perccel később sikerült elindulni. Chim hisztizett, hogy nem jó ebben a gatyában a segge, meg minden ilyen faszság, de kurvára nem érdekelt, mert végre kihurcoltam az autóhoz. Nagy tapsot kérek.
Jézus, atya, úr Isten.. Ha anya látná ez mit csinál.. Itt lehúzta a nadrágját és kielégíti magát.. Jó, én is szélhámos vagyok, mert segítettem neki verni. A vonat még mindig csak 15 percre van innen, szóval kimentünk a vágányra.
Jungkook POV:
Nos, szerintem senki sem szeret elkésni a munkahelyéről, de az a legjobb, mikor pont ilyenkor nem kell menni dolgozni. Nyugisan sétálgatni és elmélyülni a gondolataidban tökéletes, de mikor nekifutsz egy vadidegennek nem a legkellemesebb dolog..
-Úristen, nagyon sajnálom, nem volt szándékos! Jól vagy?- kérdeztem aggódva, ami meglepte az illetőt. Gyönyörű feketés íriszei az arcom páztázták, aztán megszólalt.
-P..persze jól vagyok csak nincs valami jó napom..-válaszolta remegő hanggal, mire kitaláltam valamit.
-Nekem sincs túl jó napom szóval meghívhatlak egy kávéra?
-Perszee, úgyis imádom a kávét. Ha érdekel Kim Taehyung vagyok.
-Gyönyörű név. Én Jeon Jungkook vagyok. És kérlek ne ítélj el, de a fiúkhoz vonzódom.
-Nyugi én is rájuk bukok-felelte, mire elöntött a nyugalom.
// 2022. 12. 25//
YOU ARE READING
Vasútállomás //TaeKook ff//
RomanceNem mindennapi, hogy két fiú összefut a vasútállomáson, majd szerelmesek lesznek egymásba és összejönek. De most ennek is eljött az ideje, hogy megírjam.