Sabah kalktık üzerimizi değiştirdik ve yemek hazırlayan yengemiz e yardım için mutfağa gittik
Bu gün geri Sivasa dönecektik ama aklımda hâlâ aklımda evlilik olayı vardı
Tamam aidan ın çok büyük bir hayranı olabilirim hatta ona plotonik bile olabilirim ama evlilik olayı çok çabuk oldu ben böyle hayal etmemiştim hatta ben bunu hiç hayal etmemiştim nasıl olaylar bu noktaya geldi anlamadım neyse zaten ben böyle şeyler düşünene kadar kahvaltı hazır olmuştu hazırladığımız kahvaltılıkları masaya götürdük yemeğimizi yedik ve son hazırlıkları yaptık ve yola çıktık yol boyunca kulaklığımı kulağımdan çıkarmadım hep müzik dinledim ki eve varana kadar dinlediğim müziklerin yüzde doksanı aidan ın müzikleriydi tabi canım sıkılınca film falan da izledim ve bilin bakalım ne oldu şu anda bolu nün oralarda olan bir avm deyiz telefon elimde sok olmuş bir şekilde telefona bakıyorum neden mi çünkü aidan bana istek atmış hesabıma istek atmış şok olmamak elde değil cidden nasıl ya herkes alış veriş yaparken ben şok olmuş bir şekilde avm nin ortasında telefona bakıyorum insanlar beni kesin deli sanacak her neyse diyip isteğini kabul ettikten sonra babaannemin yanına döndüm onlarla birlikte bende kendime birseyler bakmaya başladım ama aklım hala telefkndaydı acaba baksammı yok yok bakmiyim bakmicam evet evet bakmicam offff cidden bh düşünce benim karnımı açıktır dı yaaaaBabaannneeeeee
Neeeeeeee
Acıktım ben ya
Amcana soyliyim bir şeyler yeriz
Tamam
Babaanneme cevap verdikten sonra kendi aldıklarımı ödemek için kasaya gittim e yani on altı yaşında olabilirim ama Allaha şükür fakir değilim her neyse kendi aldıklarımıda ödedikten sonra babaannem gili bekledim onlarda aldıklarını ödedi ve yemek yemeye gittik herkes yemeğini yerken ben dururmuyum gsbiki hayır hemen elime aldım telefonu ve baktım ama ne göreyim aidan bana mesaj atmamış e o zaman niye istek attın zalımın oğlu diyecektim ama diyemedim neyse yemekler bitince kalktık dışarıda hava yağmurlu ve biz içeride kaldık ama amcam koşarak arabaya gitmemizi söyledi bizde dediğini yapıp koşarak arabaya gittik ve hemen binip oturduk yağmur şiddetini göstermeye devam ederken amcam gili bekliyoruz ama hala gelmediler belki birseyler bakmaya devam ediyorlardır diyip umursamadım ve beklemeye devam ettim kulağıma kulaklığımı taktım ve müziğimi dinlemeye başladım o sırada telefonuma ard arda bir sürü mesaj gelmeye başladı baktığımda ise bunlar amcam dandı yolsa acıkmamamız için birseyler almaya markete girmişler bende tamam diye mesaj attım ve kapattım bunu hilale ve kardeşine söyleyince ne yapıyım dedi bu kızın benimle ne sorunu varsa istanbula giderken hiç böyle değildi dönmeye yakın böyle oldu bana soğuk davranıyor bir tavır almış gidiyor ama bu benim çok sinirimi bozuyor umarım bir an önce kuzenime beyin nakli yapılır da aklı yerine gelir her neyse ben böyle düşünürken kapılar açıldı ve amcam ile babaannem girdi içeriye amcam oturup elindeki poşetleri bize verdi bizde alıp yolu izlemeye devam ettik ama canım çok sıkılıyordu bende uyumaya karar verdim ve ne hassa kararımı verdiğim an uyumuşum uyandığımda Sivasa girmek üzereydik bayağı şaşırdım her neyse kalktım baktım amcam hariç herkes uyuyor bende geri uyudum ve tekrar uyandığımda Sivasa varmıştık evimize gelmek üzereydik babaannem gili falanda uyandirdiktan sonra son olan şeyleri düşündüm şu anda aidan dan ön iki saat uzataydım ve onu gerçekten ilk kez canlı canlı görsem bile özlemiştim tabi benim moodum düşünce babannem hemen söze girdi...
Ne oldu niye suratını astın
Hiç ya ne olucak biraz üzüldüm sadece
İyi tamam moralini bozma
Tamam babaanne
Babaannemin moralimi bozmamamı istemesinin sebebi rahatsızlığımın olması benim moralim bozulunca ,üzülünce ve ya sinirlenince panikatak geçiriyorum babaannem de bunu bildiği için böyle dedi tabi neyse ben böyle düşünene kadar çoktan eve varmıştık arabadan indik valizleri aldık ve eve çıktık saat aksam yedi ve ben bu saatte yorgunluktan ölücem galiba yani kısaca bir gün daha bitti ve ben bu günde yanlızım...
Diğer bölüm daha heyecanlı olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Evliliği /Aidan Gallagher
أدب نسائيDaha 16 yaşında olan Alyanın bir anda evlenmek zorunda olması ve o an hayatının değişmesi İlk hikayem umarım beğenirsiniz:))