7. bölüm büyük karar

203 8 3
                                    

Dolmuştan inip ofise geldim. Babam beni görünce gercektenmi bilemem ama çok mutlu olmuşa benziyordu ona herseyi teker teker anlattım ve haliyle bana hak verdi sonunda...

Baba ben evlenmek istiyorum

Hani istemiyor dun bunun yüzünden o kadar ağlamıştın

İşler değişti amcam gilin bana karışmaması için evlenmem şart oldu belki ileride severim aidan ı kim bilir

Kızim sen zaten aidan ı sevmiyormuydun onun hayranı değilmiydin

Evet seviyordum hayranıyım da ama bilmiyorum

Tamam o zaman sen evine git biraz dinlen yarın çağırırım konuşuruz

Tamam baba hadi görüşürüz

Görüşürüz yavrum

Babam la vedalaşıp benim için çok önceden satın aldığı rezidans eve gittim yetmiş iki katlı bir gökdelenin altmışıncı katında oturuyordum hemen yürüyerek eve gittim dairemin anahtarını aldın gorevlilerden ve eve girdim.

Yavaş yavaş Hava kararıyor du ve ben hala bu günkü olanları düşünüyordum babaanneme bile daha geldiğimi haber vermemişken nasıl evlenmeye karar veriyorum anlamadım ama bunun bir yolunu bulup hayatımı düzene sokucam yeter artık...

Saat dokuz oldu ve ben çok acıktım evde yapılacak birsey olmadığından hemen aşağıdaki kafeye indim kafenin sahibi babamın çok yakın srkadasiydi gidip oturdum ve birseyler sipariş ettim . Yemeğin gelmesini beklerken bir anda telefonum çaldı baktığımda yabancı bir ülkenin numarasına benziyordu ve wp den aramıştı kim olduğunu bilmiyorum ama açıcam diyip telefonu açtın ve konuşmaya başladım...

Alo kimsiniz

Iıııı selam Alya ben aidan

Ha selam aidan nasılsın

İyiyim sen

Bende iyiyim bir sorunmu vardı neden aradın

Aslında kararını geri değiştirdiğini öğrendim o yüzden nedenini sormak için aramıştım

Aslında kendimce bazı nedenlerim vardı o yüzden kararımı geri değiştirdim

Özel değilse anlatabilirsin

Aidan amcam gil üzerime çok fazla geliyor

Diyip ağlamaya başladım resmen şu anda aidan gsllagher la telefonda konuşarak ağlıyorum.

Hey sakın ol nerdesin bana konum at hemen geliyim

Gerçekten gelirmisin

Tabiki gelirim sen benim ilerideki karım olacaksın neden gelmiyim hadi güzelim bana konum at

Aidan böyle diyince ağlamam daha şiddetlendi ve zor bela konum alabildim brn konum attıktan hemen sonra aidan telefonu suratıma kapattı ve ben daha çok ağlamaya başladım hayır yani regl de olmadım zamanımda gelmedi ne diye bu kadar çok aglarki bir insan neyse hıgggggggg diye ağlamaya devam ettim yaklaşık bir yirmi dakika sonra aidan yanıma geldi gelir gelmez nerden aldığımı bilemediğim bir cesaretle sarılarak ağlamaya devam ettim ida dayanamayıp sırtımı sıvazlayarak sakinleştirmeye çalıştı beni baktı sakinleşemiyorum en sonunda beni alıp eve çıkardı tabi o beni eve çıkarırken ben dururmuyum hüngür hüngür salya sümük ağlıyordum ve herkes bize daba doğrusu bağıra çağıra ağlayan bana bakıyorlar dı.

Aıdan beni eve çıkardı ve koltuğa oturtup yanıma oturdu ve beni görüşüne yatırarak sakinleştirmeye devam etti bende tabi rahat dururmuyum bulmuşum rahat yumuşacık yer hemen bdjdbdndn...



Yeni bölüm bu gün yada yarın gelebilir beğenip yorum yapmayı lütfen unutmayın☺☺

Çocuk Evliliği /Aidan GallagherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin