-Sziasztok! Én vagyok Scarmand Scerold - mutatkozott be Scarmand.
-Szóval te vagy Scarmand Scerold - mondta Elza. Hosszú, hullámos szőke haja volt és hozzá kék szeme. Majd gyorsan hozzátette: - Lili sokat mesélt rólad.
Lili félénken hallgatott. Csak nézett ki az ablakon és a mellettük elsuhanó táját nézte. Már elindultak Scarmand beült előre. Ella édesanyja ezt, mondta:
-Tudod, Scarmand Lily és Ella már elsős korukban összebarátkoztak, de Elza csak negyedikben jött az osztályba, mert a szülei Londonban kaptak munkát és ideköltöztek.
-Lili azt mondta, nagyon kedves vagy és lányokkal szeretnél barátkozni - mesélt Elza.
Hirtelen Lili vette át a szót Elzától. Most szólalt meg először mióta elindultak.
-A nővérem Laura is alig akarta elhinni, hogy egy csapatba kerültünk. Ő a te nővéred, Sarah barátnője. Egy osztályba járnak a gimiben. Mindketten 10. c-sek.
-Megérkeztünk - felelte Mrs. Scilverdon. Mire, a gyerekek és Mrs. Scilverdon (Ella édesanyja) kiszálltak a kocsiból és elindultak megkeresni a vonatot.
-Fogadok, hogy nem IC- vel megyünk - bosszankodott Elza.
-Elza odanézz! - sikította Lili. Elza odakapta tekintetét, ahova Lili nézett. Egy intercity volt ott, aminek az oldalára ez volt gyöngybetűkkel írva: Scilvender's Varázslati Általános Iskola és Kollégium.
-Ezzel fogunk utazni? - kérdezte elképedve Ella.
-Azt hiszem - válaszolta mosolyogva Scarmand.
-Akkor szálljunk fel! - mondta Elza. Elza, Ella, Lili és Scarmand elbúcsúztak Mrs. Scilverdon-tól, aki sírva, ezt mondta nekik: ,,Remélem tetszeni fog, majd nektek a Scilvender's, én imádtam oda járni. Vigyázzatok magatokra!". És felszálltak a vonatra, ami elindult és néhány perc múlva már eltűnt a pályaudvar és Ella édesanyja is.
-Keressünk magunknak helyet - javasolta Lili, majd elindultak, hogy keressenekn helyet maguknak....
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész, nemsokára hozom a következőt. :)
YOU ARE READING
Scarmand Scerold
FanfictionScarmand Scerold a törvényes varázslati fiú 12. évéről számol be ez a kis könyvecske. A történet az én tulajdonomban áll. Nem szeretném, ha valaki lemásolná.