2. Fejezet- Scilvender's

10 0 0
                                    

Másnap Scarmand arra ébredt, hogy kopogtatnak az ablakon. Kopp, kopp, kopp! Scarmand az ablak felé pillantott. Egy holló ült az ablakpárkányon és karmos lábával megállás nélkül kopogtatta az üveget. Scarmand odament és kinyitotta az ablakot. A holló berepült a hálószobába és leszállt az éjjeliszekrény tetejére, a lábára egy levelet kötöttek. Scarmand megismerte. Nelly volt az. Az ő hollója. Scarmand kihúzta éjjeliszekrénye egy fiókját és kivett egy ollót, miután visszatolta a fiókot, az ollóval elvágta a levelet a holló lábához rögzítő spárgát. Miután felszabadították Nelly körberepült a szobában a mennyezet alatt annak örömére, hogy már nem a levél rabja. Scarmand, pedig egyszerűen kibontotta borítékot és olvasni kezdte a levelet melyben ez állt:


Kedves Mr. Scerold!

Örömmel közöljük Önnel, hogy felvettük a Scilvender's Varázslati Általános Iskola és Kollégiumba. Kifejezetten közöljük ezen kívül örülnénk neki, ha Ön megbeszélné a szüleivel ezt.Ők bizonyára kifejezetten tájékozottak iskolánkkal kapcsolatban, hiszen ők is a Scilvender's-be jártak. Önnek küldtünk egy vonatjegyet az iskolába való

Ezen kívül külön csomagunkban megküldjük az iskolai egyenruháit és a taneszközeit, valamint a különféle egyéb szükséges dolgait.

Üdvözlettel,

Elenor Stone


Scarmand cseppet sem lepődött meg, hogy édesanyja és édesapja is a Scilvender's-be jártak, sőt még azon sem, hogy ahova felvették ott egyenruhát kell hordania, elküldték neki a taneszközeit és kapott a levélel együtt egy vonatjegyet is. Hogy, erről megbizonyosodjon, megragadta a borítékot, fejjel lefelé fordította és finoman megrázta. Mire abból egy vonatjegy esett ki Scarmand íróasztalára. A fiú megnézte és ez volt ráírva: Scilvender's expressz Indul: London, Paddington pályaudvar Szeptember 3. Hétfő 7:00 - érkezik: Oxfordi, pályaudvar 7:51 .

Scarmandnak ezt már alig volt ideje elolvasni, ugyanis a következő pillanatban a nyitott ablakon keresztül berepült 4 holló és egy szarka. A hollók egy nagy karton dobozt cippeltek, amivel leszálltak a földre. Scarmand szíve a torkába ugrott, majd újra kihúzta éjjeliszekrénye fiókját és az ollóval könnyedén elvágta a hollók lábhoz rögzített fonalakat, amik láthatólag a karton dobozhoz kötözték a madarakat, majd kivette a szarka karmai közül a borítékot is, de előbb a csomagot nézte meg alaposabban.

Látta, hogy a dobozon egy nagy S betű díszeleg, amit apró arany csillagok vettek körül. Scarmand az olló segítségével könnyedén kibontotta a kartondobozt, amiben kisebb dobozokat talált.

Először a legnagyobbat bontotta ki, amiben megtalálta az iskolai egyenruháit. A tanórákon és a munkanapokon ezt, kell mindig hordani hirdette egy papír fecni mellette 5 darab világos kék póló, 3 darab fehér köpeny (gombolós, olyan, amilyet az orvosok hordanak) és szintén 2 darab vastag pulóver és 3 darab gombolós vékony, piros pulóver mellett, pedig 3 darab vékony, rövid, fekete tornanadrág és 2 darab vastag, hosszú szárú fekete nadrág és 1 darab vastag, fekete, kapuchnis kabát. Ebben kell aludni hirdette egy másik papír cetli világos kék hálóing és szintén világos kék pizsama nadrág mellett. Minden iskolai ruhán, amit eddig látott rajta volt a Scilvender's jele (egy nagy S betű körülötte apró arany csillagok) Ezt kell szabadidőben hordani fiúknak pillantott meg Scarmand egy másik cetlit 5 különféle színű (narancssárga, világos kék, sötét zöld, fehér fekete, piros) színű póló, néhány fehér zokni, 3 darab szűkített farmernadrág és egy piros baseball sapka, valamint 3 piros kapucnhis pulóver melett. Ebben kell ünnepségekre menni hirdette egy másik cetli az mellett egy fekete öltöny volt és egy hosszú,fekete nadrág volt.

Ez után Scarmand megnézte a tankönyveit, füzeteit, ceruzáit, tollait, radírját, törülközőjét, fürdőköpenyét, fogkeféjét, fogkrémét, tusfürdőjét, samponját, szappanját, táskáját és fésűjét.

A hollók miután teljesítették feladatjukat kirepültek a nyitott ablakon. Scarmand ez után megnézte és kibontotta a szarka levelét, a kézírás ismeretelen volt számára, de miután elolvasta hamar rájött, hogy kiküldte neki. Ez állt a levélben:


Kedves Scarmand!


Remélem nem felejtetted még el tegnapi találkozásunkat a plázában. Mindegy a lényeg, hogy felvettek a Scilvender's-be és két másik lányt is az osztályomból. Arra lennék kíváncsi, hogy ismered-e őket. Az egyik lányt Lilien Smith-nek hívják, a másik csajt meg ElsaThomas-nak. Ismered őket???


Üdv,

Ella Scilverdon

Scarmand miután elolvasta a levelet. Fogot egy tollat egy papírt és egy borítékot és írt egy levelet Ellának. Ez állt benne:

Kedves Ella!

Nem ismerem őket. Örülök neki, hogy felvettek téged. És képzeld engem is felvettek a Scilvender's-be.

Üdv,

Scarmand Scerold



Ezt a levelet Scarmand belerakta egy borítékba és a borítékot oda adta Ella szarkájának.

-Vidd el Ellának ezt a levelet, oké? - kérdezte a szarkától, de az nem válaszolt, csak kiröppent az ablakon. Scarmand, pedig lefeküdt és elaludt. Úgy érezte éltre szóló barátságot kötött Ellával.


Scarmand SceroldWhere stories live. Discover now