2.rész-Megőrültél?

200 5 0
                                    

Dani szemszöge:
Most állok az ajtó elött és lépek be Izához, bagyon izgulok, remélem megengedi, hogy mellette aludjak.
-Szia.-köszöntem.
-Szia, gyere beljebb Luca már alszik.-mondta Iza.
-Oksi.-bemnetünk a szobájába és ő lefeküdt az ágyára.
-Mire vársz még, gyere bújj be.-mutatott az ágyára.
-Ja rendben.-mondtam majd bemásztam mellé. Átkaroltam a válla felett, látszott, hogy meglepődött de nem zavarta.
-Mit csináljunk? Ps vagy film?-kérdezte.
-Neked van ps-ed?-csodálkoztam.
-Szerinted akkor miért mondanám ha nem lenne?
-Jogos, de akkor jó a film.-mondtam mosolyogva.
-Oksi, akkor válassz valamit.
-Oksi-mondtam majd el kezdtem keresgélni a netflixen amikor jött egy értesítésem instán és azt megnéztem, Iza tett ki rólunk egy sztorit ami nagyon cuki volt:

-Oksi-mondtam majd el kezdtem keresgélni a netflixen amikor jött egy értesítésem instán és azt megnéztem, Iza tett ki rólunk egy sztorit ami nagyon cuki volt:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Jajj de cuki vagy, elvannak szerintem, bár a barátnődnek szerintem jobban örülne.-mondtam közben megpusziltam az arcát.
-Majd holnap. Gyere aludjunk.
-Itt aludhatok?-kérdeztem félve.
-Persze.-mondta, majd magához ölelt és elaludtunk.
Másnap reggel:
Így aludtunk:

Csak nem csókolóztunk hanem a nyakamba szuszogott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Csak nem csókolóztunk hanem a nyakamba szuszogott. Én egy 5 percel korábban keltem fel, mint Iza. Épp nézem ahogy álmodozik, majd jött egy hirtelen ötlet és megcsókoltam Izát amire persze felébredt.
-Mit csinálsz??? Te megőrültél?????-kérdezte idegesen, amin kicsit elszomorodtam.
-Bocsi, igazad van, nem kellett volna, hülye vagyok ennyi szerintem én most megyek.-mondtam majd felálltam és elkezdtem az ajtó felé sétálni. Ez most nagyon megbántott hogy ennyire nem akarta.
Iza szemszöge:
Szerintem megbántottam Danit, nem akartam. Nem zavart annyira, hogy megcsókolt, de nem rég ismertem meg, nekem ez túl gyors.
-Dani...Dani..nem akartam csak nekem ez túl gyors.-mondtam
-Nem, majd beszélünk én sajnálom.
-De, Da..-becsukta az ajtót.
Hát ezt nem hiszem el, olyan hülye vagyok, na mindegy, legalább tudja hogy nem kaphat meg. Mert nekem nem tetszik csak barátként szeretem. Feljeltem Lucát mert menni kell a fiúkhoz mert 11 óra van, és délelött megyünk.
Time skip:
Már itt vagyunk a fiúknál, úgy látszik Dani visszavette a rossz fiú énjét.
-Na és mit csinálsz me este?-kérdezett engem Dani.
-Semmit.
-Akkor átjöhetsz és elkövethetünk valami bűnt.😏
-Te mennyit ittál?-kérdeztem unottan.
-Pont annyit hogy megfektesselek.
-Dani azért vegyél vissza.-szólt közbe Kevin.
-De meg akarom fektetni.😭-mondta én meg MAJDNEM arconvágtam, meg is kapja ha nem kapja el a kezem, feláll és elkezd felém sétálni én meg hátrálni.
-Engedj el!-szóltam rá.
-Ne is próbálkozz hercegnő.-nekinyomott a falnak majd hevesen megcsókolt.
Próbáltam eltolni, de magához szorított, már a ruhám kezdte levenni, de én ezt már nem viseltem el, közben a Kevinék próbálták rólam leszedni és ordibáltak. Felhúztam a lábam és hasbarugtam amitől összeesett. Felhúztam majd felpofoztam.
-TE MÉGIS MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL????? ÉN NEM AKAROK TŐLED SEMMIT! ÉS EL FELEJTHETSZ! Szia Kevin.-öleltem meg a bátyám majd kiviharoztam a házból és lementem a legközelebbi klubba.
Time skip:
Még itt vagyok a klubban. Jól berúgtam és odaült mellém egy srác.
-Szia cica. Egyedül vagy?-kérdezte az ismeretlen.
-Igen. De ne cicázz le.-mondtam részegen.
-Jó akkor baba.-mosolygott.-Amúgymeg Peti vagyok.
-Iza.-mosolyogtam.
-Szép neved van, olyan mint te.
-Cuki vagy.
-Nincs kedved feljönni hozzám?-kérdezte.
-De miért is ne.-mondtam majd elindultunk.
Time skip:
Itt vagyunk ennek a bizonyos Petinek a lakásán, nagyon ismerős de nem tudom honnan. Épp megyünk a szobájába, amikor beléptem bezárta az ajtót és elkezdett csókolgatni. Levette a ruháimat, majd megtörtént aminek nagyon nem kellett volna.
Reggel:
Felébredtem és egy idegen helyen találtam magam.
-HOL VAGYOK?????-üvöltöttem fel.
-Hohó nyugi baba, nálam vagyunk.
-PETI??????-csodálkoztam el a régi barátom láttán, mármint nem voltunk együtt hanem csak sima barátok.
-TÜCSÖK?????-kérdezte amikor rájött hogy ki is vagyok.
-Lefeküdtünk?-kérdeztem.
-Nagyon úgy néz ki.-húzta el a száját.
-Oh bazdmeg.
-Megvolt.-mosolygott én meg mérgesen néztem rá.-bocsesz.
-Haza kell mennem. Messze van a lakásotok Kevinéktől?-kérdeztem remélkedve.
-A szomszédunk.
-Oh bazdmeg, mivan ha hallottak minket?-kérdeztem félve.
-Mi lenne?-kérdezte értetlenül.
-Elfelejtetted, hogy a Kevin huga vagyok?????
-Bazdmeg, én halott vagyok!-mondta félve.
-2x is. Mert a Danitól is kapsz meg a Kevintől méginkább, de én is fogok kapni. Gyere haza velem! Légyszi.
-Ahj jó, gyere tücsök.
Daniék házában:
-Készen állsz?-kérdezte Peti.
-Öszintén? Nem.
-Na gyere.
Bementünk a konyhába ahol egy reggeliző Kevint és Danit láttunk.
-Sziasztok! Azért jöttünk mert be szeretnénk nektek vallani valamit.-mondtam miközben a padlót néztem.
-Együtt vagytok?-kérdezte Kevin, mire Dani ránk kapta a tekintetét.
-Nem, nem vagyunk együtt.-mondta Peti.
-Akkor?-kérdezte Dani.
-Hát tegnap este felé le mentem inni egy kicsit a közeli klubba, csakhogy a kicsinél több lett sokkal és nagyon berúgtam, majd egy "ismeretlen" fiú leült mellém és elkezdtünk beszélgetni. Majd felhívott magához bennem meg volt annyi pia hogy mentem vele. És hát megtörtént amit nagyon nem akartam. Majd most reggel kiderült, hogy az "ismeretlen" fiú igazából Peti volt.-néztem végig a padlót majd felváltva a fiúkat.
-Csak 1 éjszakára kellett a hugom vagy többet is jépzeltél bele?-kérdezte Kevin.
-Nem tudtam hogy a hugod az ezért nem is gondoltam többre.
Dani csak lesokkolódva ült majd észbe kapott és Petit kezdte folytogatni.
-MIT CSINÁLTÁL TE ROHADÉK???? MEG FIZETSZ EZÉRT! NEM ÉLED TÚL!! MEG FOGLAK ÖLNI!!!-ordibálta Dani.
Nem nézhettem tétlenül ahogy Petit folytogatja, annak ellenére ami történt, nagyon jó barátom.
-DANI! EZT FEJEZD BE MOST!! MEG NE ÖLD, MI KÖZÖD VAN HOZÁ???? HAGYD BÉKÉN.-ordítottam rá de nem reagált semmit úgyhogy ráugrottam majd megcsókoltam, a kezemmel levettem Peti nyakáról a kezeit majd a derekamra helyeztem. Nem, nem vagyok belé szerelmes csak nem akartam, hogy Petinek baja essen.

Sziasztok itt is lenne a 2.rész ez hosszabb lett mint az előző de sebaj. Ha tetszett vote, vélemény. Jó olvasást.

Miért pont te? ( T.Danny)Onde histórias criam vida. Descubra agora