3.rész-Peti

175 7 2
                                    

-Naa drágám, mi volt ez?😏-kérdezte perverzen Dani.
-Semmi, csak nem hagyhatom, hogy megfojtsd Petit.-majd leugrottam a kezeiből.-Gyere Peti, átjössz hozzám? Luca nincs otthon.
-Hol van?-kérdezte egyből Kevin.
-Nyugi, ne féltsd a szerelmed, csak volt pár elintéznivalója.-mosolyogtam rá.
Zavarba jött.
-Naa! A nagy Kkevin zavarban van, mivan veled tesó? Te tényleg szerelmes vagy!-mondta Dani.
-Na akkor átjössz Peti?-kérdeztem meg ismét.
-Persze menjünk.-mosolygott.
Ha Dani szemével ölni lehetne akkor Peti már halott lenne.
-Akkor gyere.-és átmentünk az én házamba. Azaz a szomszédba.
-Nézünk filmet?-kérdezte Peti.
-Persze, de mit?-kérdeztem.-Vagy várj!!!....a miutánt.
-Ahj szerelmes filmet kell néznünk?-kérdezte nyavajogva.
-IGEN!-mondtam.
-Igen? Így is?-és elkezdett csikizni.
-Nee Peti! Áááá! Hagyj már! Ne csináld!-üvöltöttem amit ezekszerint a bátyámék is meghallottak mert átrohantak, elöl Dani rohant úgy mint aki az életéért fut, utána drágalátos testvérem Kevin.
-MIT CSJNÁLSZ VELE PE.....-halkult el ahogy Peti megcsókolt.-NAJÓ EBBŐL ELÉG!!!-letépte rólam Petit majdelkezdte ütni.
-DANI!!! EZT MOST AZONNAL FEJEZD BE!! SEMMI KÖZÖD HOZZÁM ÚGYHOGY HAGYJ BÉKÉN!! MIÉRT KELLETT MEGISMERNEM TÉGED???? NAGYON UTÁLLAK!!!! PETIVEL RÉG ÓTA ISMERJÜK EGYMÁST ÚGYHOGY HAGYD BÉKÉN!-ordítottam neki, de folytatta. Megpróbáltam eltépni Petitől és sikerült is majd megpofoztam.-AZT MONDTAM, HAGYD BÉKÉN!!!!-erre felpofozott.
-Iza é...én n...nagyon sa....-közbevágtam.
-Takarodj innen!-suttogtam de közelebb lépett én meg hátráltam.-Azt mondtam, TAKARODJ INNEN! SOHA TÖBBÉ NEM AKARLAK LÁTNI!!!-kezdtem sírni. Meg akart ölelni, de én odafutottam Petihez és hozzábújtam.
-Gyere tücsök, nézzük meg azt a filmet.-puszilt a hajamba.-Te meg most szerintem menj innen.-nézett Danira mérgesen.
-Hát bro azt nem te mondod meg!-nézett vissza Dani.
-Nem, tényleg nem ő, de én meg mondhatom és én azt mondom hogy T A K A R O D J H A Z A és az nem itt van.-betűztem le neki hátha megérti.
Bementünk Petivel a szobámba majd elkezdtük nézni a Miutánt, hallottuk ahogy Daniék leléptek.
Vége lett a filmnek. Hívott Kevin videochatbe.
-Igen?-vettem fel a telefont.
-Szia....sztok-köszönt Petinek is.-Dani ott van nálatok?
-Nincs.-mondtam.-szerintem elment berúgni, mint álltalában.
-Ez a véleményed rólam?-kérdezte Dani a háttérben.
-Gondoltam hogy átbasztok, de amúgymeg igen, igen ez a véleményem rólad, hogy egy helyes pasi vagy akinek az alkohol az élete meg a csajok, mindenki neked csak 1 éjszakára jó.-mondtam kiakadva majd kinyomtam a telefont.
Dani szemszöge:
Fájt amit Iza mondott, de megértem mert olyat csináltam nemrég amit nagyon nem akartam és ezzel valószínüleg el vesztettem életem szerelmét, sosem éreztem még ilyet de ez a lány ezt ki tudta váltani belőlem, amin meg is lepődtem, Kevintől is kikaptam mert hát azért mégiscsak a hugát pofoztam fel. De nem viszek minden lányt az ágyba, rosszul hiszi Iza, bár kehet túl zoltam a rosszfiúsdit. És ő egyáltalán nem csak 1 éjszakára lenne jó hanem 1 életre. De ezek után elfelejthetem.
-Mi történt velem?-kérdeztem Kevintől.
-A szerelem, az történt veled, a szerelem elvette az eszed. De durván.-mondta Kevin.
-De miért, nagyon szeretem Izát és féltékeny voltam Petire, főleg amikor megcsókolta, ott eltört vennem valami és meg akartam ölni Petit, de Izát nagyon nem akartam bántani, hinned kell nekem.-sírtam.
-Én elhiszem, de ezt ne nekem mond hanem Izának, és kérj bocsánatot Petitől. És főleg Izától. Mond el hogy érzel iránta.-mondta Kevin.
-Na azt már nem, egy életre megutálna, de így is utál.
-Petivel 7 éves koruk óta legjobb barátok és nagyon védik egymást.
-Ahj, akkor mit csináljak? Nem akarok rosszban lenni Izával. Várj te hallod ezt?
Iza szemszöge:
Mindent elmeséltem Petinek, hogy milyen rossz volt ez a pár évem, nagyon sokat segített nekem, de ennek ellenére kitört belőlem a sírás ezért a nyakába borultam és így ültünk az ágyon:

 Várj te hallod ezt?Iza szemszöge:Mindent elmeséltem Petinek, hogy milyen rossz volt ez a pár évem, nagyon sokat segített nekem, de ennek ellenére kitört belőlem a sírás ezért a nyakába borultam és így ültünk az ágyon:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Köszönöm.-motyogtam Peti nyakába.
-Ugyan tücsök, mégis mit?-kérdezte.
-Azt hogy itt vagy nekem, mindig segítesz nekem.-kezdtem megint könnyezni.
-Tücsök....ez csak természetes, rám mindig számíthatsz, nehogy sírj mert nem szeretem ha sírni látlak.-mondta majd letörölte.
-De olyan nehéz, rég nem láttalak, nem volt kinek elmondjam a bajaim, nagyon hiányoztál.-kezdtem megint sírni csak most hangosabb lehettem mert berohantak Daniék és mi még mindig ugyan úgy ültünk az ágyon.
-Mit csináltál vele??-kérdezte idegesen Dani.
-Hagyjál már!!! Nem érted hogy soha többé nem akarlak látni???? Menj haza és ne gyere át többet, és Peti nem bántott hanem sokkal többet segített 1 óra alatt mint bárki más 1 életen át.-mondtam mind Daninak.-Kevin te maradhatsz meg átjöhatsz, de Dani...SOHA TÖBBÉ. NEM. AKARLAK. LÁTNI!!!-mondtam majd mégjobban hozzábújtam Petihez.
-Iza....légyszi beszéljük me.....-Peti közbevágott.
-Most hallgass el és menj haza, hagyd békén őt is és engem is, semmi közöd hozzánk, a kapcsolatunkhoz, és ha együtt vagyunk? Semmi közöd hozzá.-felyezte be Peti, mire Dani nagyon ideges lett és elkapta a nyakát, látszott hogy nagyon féltékeny de ki nem állhatom Danit és ez csak rátesz egy lapáttal. Folytogatta Petit és nem állt le én meg próbáltam Petinek segíteni, nagyon szeretem Petit, mármint nem szerelemből hanem csak sima barátságból.
-DANI!! DANI!! FEJEZD BE MOST RÖGTÖN!!!! HAGYD ABBA!! UTÁLLAK, ÉRTED???? HAGYD BÉKÉN PETIT!!! MERT SZERETEM, ÉS IGEN EGYÜTT VAGYUNK!!!-már szinte sírtam, amikor Dani elengedte Petit majd hozzám jött, mégegyszer felpofozott majd engem is el kezdett fojtogatni.
-Dani!! Állj már le!! Ne bántsd a hugom vagy különben mehetsz az utcára, és véged van.
Mint aki meg sem hallotta, már az ájulás szélén voltam amikor elengedett de adott mégegy pofont. Nekidőltem a falnak majd lecsúsztam a fóldre és csak sírtam. Peti rögtön ide szaladt hozzám átkarolt és simogatott.
-Én..én sa....-közelebb léoett de ködbeszóltam.
-NE GYERE KÖZELEBB VAGY RENDŐRT HÍVOK, A KÖZELEMBE NE MERJ JÖNNI SE PETIHEZ MERT CSÚNYÁN MEGBÁNOD, MI MEG ELKÖLTÖZÜNK!!!-mondtam miközben elővettem a telefonom és begépeltem a rendőrség számát ő meg mégeggyet közelebb lépett, felé mutattam a telefonom.-AZT MONDTAM HA KÖZELEBB JÖSSZ HÍVOM A RENDŐRÖKET, TAKARODJ HAZA, DE KURVA GYORSAN!!!!
Hazament én meg még Peti karjaiban sírtam, és Kevin is itt maradt megvigasztalni.
-P..Pet..Peti....-szipogtam.
-Igen tücsök?-kérdezte.
-Odaköltözhetek hozzád?-kérdeztem meg.
-Hát oda költözött a zenésztársam, de ha nem zavar gyere nyugodtan, majd bemutatlak neki.-mosolygott.
-Persze, hogy nem zavar, még ma átpakolunk?-kérdeztem reménykedve, 1 óránál többet nem akartam maradni annak az embernek a közelében. Bólintott.-Kevin nem baj hogy elköltözök?
-Dehogy baj Iza ha így szeretnéd akkor csak nyugodtan megértem, de azért majd eljössz néha?-kérdezte.
-Ha Dani nem lesz otthon akkor igen, de majd te is gyere.
-Oksi tesó, hiányozni fogsz, de legalább tudom, hogy jó kezekben leszel, Peti, annyit kérek hogy vigyázz rá.
-Ez csak természetes, vigyázok rá mint az életemre. Sőt annál is jobban.-mosolygott majd megpuszilt.

Miért pont te? ( T.Danny)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora