His Queen | @Catalina__28

35 5 2
                                    

Username: Catalina__28

Τίτλος ιστορίας: His Queen.

Περίληψη: Μια φορά και έναν καιρό... Συγκεκριμένα τον 16ο αιώνα... Σε ένα μακρινό Βασίλειο... Δηλαδή στη Σκωτία... Υπήρχε ένα ξινός αυστηρός πικρόχολος βασιλιάς μόλις 22 χρονών. Ο βασιλιάς Ντόμινικ.

Ο βασιλιάς Ντόμινικ έχει έναν γιό. Τον έξι χρονών πρίγκιπα Ερρίκο...

Όμως δεν έχει σύζυγο. Πλέον. Συγκεκριμένα έδωσε εντολή και την αποκεφάλισαν. Είχε καλό λόγο.

Αλήθεια είχε.

Όμως δεν γίνεται ένας βασιλιάς να μην έχει βασίλισσα. Δεν είμαστε Disney εδώ.

Γι' αυτό... Απο μόνος του αποφασίζει να παντρευτεί την πρώτη κοπέλα που θα του τραβήξει την προσοχή σε έναν χορό που θα κάνει.

Για κακή της τύχη... Αυτή η κοπέλα είναι η σχεδόν 18 χρονών, η Αμαρυλλίς.

Και όπως μπορείτε να έχετε υποψιαστεί απο το γεγονός οτι ο πρωταγωνιστής μας είναι λιγάκι μαλάκας και η συγγγραφέας εγώ η πρωταγωνίστριά μας την έχει γαμη.. Εεε εννοώ πατήσει.

Η Αμαρυλλίς είναι μια νέα κοπέλα, όμορφη γλυκιά... Όχι ιδιαίτερα συγκεντρωμένη, λαντρεύει την μουσική, τον χορό, τα κουτάβια, τα λουλούδια... και το κεφάλι της. Γι' αυτό δεν θέλει να το χάσει.

Όταν αναγκάζεται να πατρευτεί τον βασιλιά Ντόμινικ τρομάζει όμως σιγά σιγά, ο νέας "λαμπερός" κόσμος που θα γνωρίσει θα την γοητεύσει.

Δεν παίρνει στα σοβαρά τον νέο της ρόλο ως βασίλισσα, νομίζει οτι όλα είναι ένα παιχνίδι... Όμως αυτό έχει και τα καλά του αφού δεν ενοχλεί τον βασιλιά που ποτέ δεν ζητάει την γνώμη καμιάς γυναίκας (είμαστε στον 16ο αιώνα μην ξεχνιόμαστε)

Σιγά σιγά όμως όλα αλλάζουν...

Ο βασιλιάς Ντόμινικ αρχίζει να γοητεύεται απο την ομορφιά και την παιδικότητα της Αμαρυλλίς...

Η Αμαρυλλίς γνωρίζει καλύτερα τον Ντομινίκ και καταλαβαίνει οτι δεν είναι ο σκληρός μονάρχης που όλοι βλέπουν ενώ δεν αργεί να τον ερωτευτεί.

Οι εκστρατίες για την κατάκτηση εδαφών ξεκινάνε...

Ένας νέος σύμβουλος του βασιλιά ο Κρίστοφερ, αναπτύσσει μια επιθυμία για να πάρει τον θρόνο του βασιλιά... και όχι μόνο...

Ο Ντομινίκ σιγά σιγά ερωτεύεται την νέα του βασίλισσα... και εκείνη σιγά σιγά ερωτεύεται εκείνον.

❌ 𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐡𝐨𝐩 [𝐇𝐚𝐥𝐟 𝐎𝐩𝐞𝐧] ❌Where stories live. Discover now