The Spoiled Princess | @MrsCallofornia18

44 8 7
                                    

Username

Τίτλος ιστορίας: The Spoiled Princess

Περίληψη: Τι συμβαίνει όταν ο παγκόσμιος παίκτης ποδοσφαίρου, Λίο Μπάξτερ αναγκάζεται να αποσυρθεί από την δημοσιότητα για έναν θάνατο και όχι οποιονδήποτε αλλά της κοπέλας του που αγάπησε όσο τίποτα στον κόσμο, τον θάνατο της Γκαμπριέλας Ρέϊκεν;

Ο δεκαοχτάχρονος Λίο Μπάξτερ θέλει να περνάει απαρατήρητος πλέον για να θρηνείσει και να τιμήσει την αγάπη της ζωής του.

Οκτώ χρόνια αργότερα ο εικοσιεξάχρονος παίκτης έχει πλέον γυρίσει στην καθημερινότητα του και είναι πλέον απόφοιτος του Χάρβατ στην Αγγλική Φιλολογία και έχει εξάσκηση το επάγγελμα αρκετά.

Πλέον τον μεταφέρουν σε ένα σχολείο, σε ένα ιδιωτικό σχολείο και συγκεκριμένα το σχολείο που φοιτούσε σαν μαθητής εκείνος και η κοπέλα του το "Μπέβερλι Χίλς" το πιο ακριβό σχολείο στην πόλη όπου οι πιο πλούσιες οικογένειες στέλνουν τα κακομαθημένα τους.

Δεν ήταν όμως πάντα έτσι...τουλάχιστον τότε που φοιτούσε ο Λίο, ήταν πολύ διαφορετικά.

Όμως ο κύριος Μπάξτερ δεν ξέρει τι τον περιμένει σε αυτό το σχολείο ή καλύτερα ποία.

Τι θα γίνει όταν θα γνωρίσει την αντικινονική, οξύθυμη,αυταρχική,ειρωνική, που παραβένει κάθε κανόνα και εγωίστρια Αρμονία Ρέϊκεν και ναιπ δεν διαβάσατε λάθος το επίθετο της είναι Ρέϊκεν όπως Γκαμπριέλα Ρέϊκεν όπως η μεγάλη αδελφή της.

Αθώα φαίνεται έτσι...;

ΛΆΘΟΣ!

Αυτό το κορίτσι είναι ακριβώς το αντίθετο του αθώου.

Είναι ένα ύπουλο, κακομαθημένο που μπορεί να σου προμηθεύσει ό,τι παράνομο κυκλοφορεί στην αγορά.

Είναι ικανή ακόμα και να δωροδοκίσει τους καθηγητές της (όσους δεν έκαψε τα τελευταία εγκεφαλικά τους κύτταρα με τις παράλογες ερωτήσεις και απαιτήσεις της😅)

Αυτό το παιδί είναι ίδιος ο Λούσιφερ σε μίνι εκδοχή.

Γι' αυτό άλλωστε την αποκαλούν 'μικρή Διάβολος'

Τι θα γίνει άραγε όταν στο σχολείο της έρθει ένας πολύ σέξι καθηγητής Αγγλικής Φιλολογίας;

Τι θα γίνει όταν γνωρίσει τον επίσης οξύθυμο και αλαζονικό Λίο Μπάξτερ;

Τι γίνεται όταν τα τρίδυμα Ρέϊκεν με τους φίλους τους γίνουν μάρτυρες σε μια δολοφονία ενός κοριτσιού;

❌ 𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐡𝐨𝐩 [𝐇𝐚𝐥𝐟 𝐎𝐩𝐞𝐧] ❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz