Μιας και το καλοκαίρι πλησιάζει μαζί με αυτό έρχεται και ο δεύτερος καλοκαιρινός διαγωνισμός που επιχειρώ να διοργανώσω ποτέ στην ζωή μου...
Μαζί με αυτά όμως έρχονται και προβλήματα όπως του τύπου:
Πως θα κάνω μια ελκυστική εισαγωγή?
Πως πρέπει να γράψω τους κανόνες έτσι ώστε να τους διαβάσουν όλοι και να τους ακολουθήσουν δίχως όμως να τους κουράσω με κατεβατά?
Τι στο καλό υποτίθεται οτι πρέπει να κάνω έτσι ώστε να μην με κρεμάσουν οι κριτές τελευταία στιγμή? Να τους πάρω συνέντευξη? Να τους δώσω ποιο πολλές ερωτήσεις στην φόρμα κριτών έτσι ώστε να καταλάβω εάν είναι όντως σοβαροί με την δουλειά που θα αναλάβουν?
Και τι γίνεται με τις φόρμες και τις κατηγορίες?
Πως στο καλό θα χωρίσω τις κατηγορίες έτσι ώστε να είναι περίπου το ίδιο αλλά και για να μην δηλώσει κάποιος το βιβλίο του σε μια κατηγορία και λόγω μειωμένων συμμετοχών κλείσει.. Κρίμα είναι!
Και με τα κεφάλαια τί γίνεται? Απο πόσα κεφάλαια και πάνω πρέπει να βάλω για να συμμετάσχει κάποιος?
Ο τρόπος που θα κρίνουν οι κριτές τα βιβλία? Τι θα κάνω που θέλω όλοι να λάβουν μια ολοκληρωμένη κριτική αλλά πέρυσι ούτε εγώ η ίδια δεν ικανοποιήθηκα απο τα κριτήρια που έβαλα?
Και με το εξώφυλλο?
*ο κέρσορας συνεχίζει να αναβοσβήνει για κάποια λεπτά αφού έχω κοκαλώσει έπειτα απο την πολυλογία μου σκεπτόμενη οτι θα πρέπει να είναι κάτι ελκυστικό και παιχνιδιάρικο ταυτόχρονα*
Well i guess με το εξώφυλλο μπορώ να έχω την βοήθειά σας όμως σωστά?? :')
Γι' αυτό καλείστε να επιλέξετε ανάμεσα σε 12 εξώφυλλα διότι εγώ σαν ΓΝΗΣΙΟΣ δημιουργός για κάτι δικό μου δεν μου αρέσει τίποτα (εκτός απο το 10 και το 12 👉👈χεχ...)
Σας έχω εμπιστοσύνη όμως <3
𝘕𝘢𝘮𝘦 𝘙𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭: 𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐜𝐨𝐧𝐮𝐭: 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐂𝐨𝐧𝐭𝐞𝐬𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟒 [#𝐒𝐂𝐁𝐂𝟐𝟎𝟐𝟒]
𝘙𝘦𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘋𝘢𝘺: 𝟎𝟏/𝟎𝟔/𝟐𝟎𝟐𝟒
𝘊𝘰𝘷𝘦𝘳: ?
1:
ESTÁS LEYENDO
❌ 𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐡𝐨𝐩 [𝐇𝐚𝐥𝐟 𝐎𝐩𝐞𝐧] ❌
De Todo[To Cover Shop απο 12/01/2023 θα λειτουργεί 𝐇𝐚𝐥𝐟 𝐎𝐩𝐞𝐧] [*μην διστάσετε να μου στείλετε μύνημα, δεν θα σας δαγκάσω!*] Ποιος είπε ότι θέλει εξώφυλλο? Σε βλέπω εσένα εκεί πίσω μην μου ντρεπεσαι και κρύβεσαι! Γύρνα μια βόλτα στις υπόλοιπες δουλ...