Uzun bir aradan sonda geri döndüm.Bu son 2 ay saplantılı aşkimin basta beni reddetmesi sonra sevgili olmamiz sonra seni hic sevmedim ki demesiyle ugrastim, halada ugrasiyorum😭Neyse sizi çok bekletmiycem hadi başlayalım. Iyi okumalar🥰🥰.
***
Okulum çok iyi bir okul değildi.O yüzden annemle biz okul degistirmeye karar verdik. Tek benim degistircegimi sanarken neredeyse her gun kavga ettigim kizinda gelcegini ogrendim. kizin annesi annemle en ama en yakin arkadasti. Birbirimizden nefret ediyorduk.Bazende en iyi kankalar oluyorduk. Evet biraz garip ama napalım,durum oyle.
Neyse ki; okulun kapanmasina son 2 ay kalmisti. Butun sene boyunca Rin (Bana muhtesem isim fikri veren Fairtylex0y1e cok tesekkurler 🥰) ile kalmayacakti,sukurler olsun.
P.S: Anlatim Will in yuzunden geciyor
21 mart sabahi saat 7.15 te yola ciktik. Okul çok erken başliodu,eski okulum boyle degildi.Şuan sadece merak ettigim sey;Buraya nasıl uyum sağlayacaktım?O günün sabahı annem,Rin in annesi, Rin ve ben arabaya bindik ve yola ciktik. Giderken hepimiz pus pustuk. Rin o okula gitmeyi hic istemiyordu. Bende basta istemiyor gibiydim fakat sonra bu fikrim degisti.
Okula vardik.Okul çok buyuk degildi,2 katli kucuk bir okuldu.Koridorlar hep panolarla suslenmisti.Mudurun odasina gectik. Müdürün işi olduğu için onu bi 10-15 dakika beklemek zorunda kalmiştık. En sonunda müdür geldi kayıtlarımıza baktı,sonra da sınıf mevcuduna.Bizim okulda "zeki" ve "tembel"ayrımı varmış, Yani demek istediğim daha çalışkan ve öğrenciler a şubesine çalışkan olmayan öğrenciler de b şubesindeymiş. bunu yeni öğreniyordum.Annem bunu önceden söylememişti,annem bu okuldan bahsetmişti beğeniyorlar güzel bir okul diye.Şu anki tek derdim; ben beğenebilecek miyim? buraya uyum sağlayacak mıyım?Bundan hiç emin değilim Fakat Elimden geleni yapmaya çalışacağım.
Müdür konuştu:
"A şubesinde 30 B şubesinde 30 kisi var. birisinin A'ya digerinin B'ye gitmesi gerekiyor."
Ben hemen öne atıldım
"Ben daha zekiyim ben A ya gidebilirim!"
Ordanda Rin atıldı
"Hayir ben A'ya giderim"
...İkimizde B şubesine gittik.
Sinıfa girdigimizde herkes bizs bakiyordu.Ilkokuldan tanidiklarim vardi. Birkaçı Hemen gözüme çarptı.
Rin ile yerlerimize oturduk
En öndeki sıralarda oturuyorduk, oldukça utanc verici geliyordu😭
Dersteki hoca:
Merhabalar,Ben Mr. Clarke. Sizin fen ogretmenizim. Sinifimiza hoş geldiniz!
Ikimizde kisik bir sesle merhaba dedik.
Zil çaldı.Ikimizde yalnizdik.Mecburen arkadaş bulana kadar beraber kalacaktik.Ne oldugumuz bile belli degildi. Sevgili miydik? Arkadas miydik? Kardes miydik? Dusman miydik?
Rin konustu"Ee gitsene sevgilinin yanina"
"Benim sevgilim yok?"
"Ee jane a ne oldu?" (bizim eleven olan jane dsgil merak etmeyin isim bulamadim)
"Of siktir git.Janeden hoşlanmiyorum ben."
"Aynen kardesim ac kapiyi aras kargoooo"
Bende dayanamayip rin in sacindan cekmistim
"WILL BIRAK SACIMI.OZUR DILERIM ABIII!!"
"adam ol boyle."
Diyip bahceye indim.
Herkes ayni insanlarmis gibi geliyordu.
Ben burada ne yapacaktim?Çok sıkicı.Hem ben B şubesinde olmak istemiyorum..
Ki A şubesine geçmek için 3 gun bile beklememe bile gerek yokmuş. Mudur yardimcisi çarşamba gunu yanima gelip A şubesine gecebilecegimi soyledi. Çok mutluydum. Tabii Rin bundan pek mutlu gozukmuyordu?Onla Duşmaniz, Bu kiskanclik miydi yoksa baska bir sey mi.Bunu daha sonra ogrencektim. Hemde çok daha sonra...
....
NASILDI
BEGENDINIZ MI?EN IYI KITABIM OLUCAK GIBI HISSEDIYORUM HADI BAKALIMMM. OYLAMAYI UNUTMAYIN OPULDUNUZ😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Other Man // Byler
Teen FictionOkul değiştirmesiyle sırılsıklam aşik olan William Byers ve Gizemli aşkı Michael Wheeler