2. bölüm:Gizemli aşkim.

52 9 9
                                    

Akkaslar size soylemeyi unuttum Bu hikaye gercek bir yasamdan ozetlenmistir🥰🥰Bazi yerlerini degistiriom yoksa on sirada oturdugum dogrudur.😭😭

Deneme sınavında büyük bir başarı gösterip A sınıfına geçmiştim Tabii ben nedense bir anda B sınıfına çok ısınıp hemen A sınıfına geçmek istememiştim bunun için tam bir hafta bekledim ve en sonda hocanın demesiyle A sınıfına geçtim.

Orda çok arkadaş edinemedim.O yüzden karşı sınıftaki Max ile takılıyordum.Rinden iyi olduğu kesindir (OZUR DILERIM RIN)

Tabii Rin bende ayri kalmaya pek dayanamadi. Ben A sinifa gectikten sonra oda oraya geldi.(bensiz yapamio)

Yavas yavas sınifa alisiyordum. Aradan 2 ay geçti.Siniftakileri hala tanimiyordum. Sadece sinif baskaninin ve bir cocugun kavgalarini izliodum. Cocuk tanidik geliyordu. Sonra hatirladim onunla eski okulumda bersber okuduk. Yanii daha dogrusu beraber degil.O A subesinde ben ise B subesindeydim.Cocugun saci hayli uzundu.Tabii o tokaların sevgililerinin olduklarini bilmiodum. Oldukca Populer bir cocuktu. Genellikle saci ile bilinirdi. Ben boyle seyleri takmam ama bu cocuk,Efsane bir seydi...

Peki o cocugu nasil kesfettim?

mayisin bitmesine 2 gun kalmisti. Turkce dersindeydik.O cocuk sakamatik bir cocuktu.Derste Bir metin okuyorduk.Hoca Mike ın boyle şakamatik oldugunu biliyordu.Mike pek parmak kaldiran ya da derse katilan birisi degildi. Hoca da:

"Iste soru geliyor" diyip Mike ile alay etti(OROROSPSUUCOCUGUSSENNKIMSINDDEHAYATIMINASSKIYLAALAAYDEDIONN)

Mike sordu:

"Anamız bizi neden doğurdu?"

Butun sinif gulmustu.Fakat sanki ben daha fazla gulmustum.Cok dikkatimi cekmisti o. Maskesini asla cikarmiyor- du. Zaten saclari yuzunden yuzu pek gozukmuyordu.Mumya gibiydi.

O andan itibaren Mike dahada fazla dikkatimi cekmeye baslamisti,Onu ruyalarimda gormeye basladim.
Bi kerede yolda yururken tam Mike yanimdan gecti. Kalbimde bir sıkısma olmustu. Kalbimi tutup dusmemeye calistim. Arkadaslariyla futbol oynamaya giden Mike'a baktim ve kendime sordum:

"Sen nesin?"

bence herkes bunun cevabini biliyordu.

Her sekilde Mike a olan askim ortaya cikacakti.
Şimdi ise tek soru;Bunu Rine nasil anlatacagim?

The Other Man // BylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin