𝑌𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑖𝑜𝑙𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠.
"𝐘/𝐍 𝐖𝐀𝐊𝐄 𝐔𝐏!" 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 ℎ𝑖𝑔ℎ𝑝𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚. 𝑆𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦, 𝑦𝑜𝑢 𝑗𝑜𝑙𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑢𝑝. 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢. "𝐘/𝐍 𝐈 𝐃𝐎𝐍'𝐓 𝐊𝐍𝐎𝐖 𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐇𝐀𝐏𝐏𝐄𝐍𝐄𝐃 𝐁𝐔𝐓 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐎𝐎𝐍 𝐈𝐒 𝐀 𝐁𝐋𝐎𝐗𝐘 𝐂𝐎𝐋𝐀!"
𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚, "𝐖𝐨𝐚𝐡 𝐰𝐨𝐚𝐡 𝐬𝐥𝐨𝐰 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫. 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭?"
𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑘𝑒𝑝𝑡 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑖𝑒𝑑, "𝐈𝐓'𝐒 4𝐀𝐌 𝐁𝐔𝐓 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐃𝐎𝐄𝐒𝐍'𝐓 𝐌𝐀𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐎𝐏𝐄𝐍 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐃𝐀𝐌𝐍 𝐃𝐎𝐎𝐑." 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑘𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑖𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑐𝑘 𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑢𝑛𝑙𝑜𝑐𝑘 𝑖𝑡. "𝐎𝐤 𝐨𝐤!" 𝑌𝑜𝑢 𝑝𝑢𝑡 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑜𝑜𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑒𝑦𝑠, 𝑠𝑤𝑖𝑓𝑡𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟.𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎 ℎ𝑜𝑟𝑟𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑚𝑖𝑥𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑏𝑙𝑜𝑥𝑦 𝑐𝑜𝑙𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑏𝑟𝑒𝑤 𝑒𝑚𝑒𝑟𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑤𝑒𝑟. "𝐅𝐎𝐋𝐋𝐎𝐖 𝐌𝐄!" 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑜𝑓𝑓 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑑, 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑣𝑒𝑛𝑖𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑒."𝐖𝐀𝐈𝐓 𝐔𝐏!" 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚. 𝐸𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑣𝑒𝑛𝑖𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑒: 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑛𝑘𝑙𝑒𝑠 𝑛𝑜𝑤. 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑎𝑛 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑗𝑒𝑎𝑛'𝑠 𝑧𝑖𝑝𝑝𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑.
𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝, 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑒𝑚𝑏𝑎𝑟𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔, ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔? 𝑊ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟, 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑜 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑡! 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑟𝑎𝑛 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑒𝑛𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑, 𝑒ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔? 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑎𝑠𝑘 ℎ𝑖𝑚 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤, 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚...
YOU ARE READING
(𝐠𝐚𝐬𝐚4 (𝐒𝐧𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐫𝐞?)) 𝐜𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
Fanfic𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒𝑠 𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑣𝑒𝑛𝑖𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢, 𝑟𝑢𝑛 𝑏𝑦 𝑎 𝑐𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟. 𝐼𝑡 𝑖𝑠 𝑜𝑝𝑒𝑛 24 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑎 𝑑𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒𝑠, 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑎𝑠�...