𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑚𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢, "𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬, 𝐒𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐟 𝐮𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐲 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫." 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑦𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑡 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑡𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑡𝑤𝑒𝑙𝑣𝑒 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑘𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑢𝑖𝑛 𝑖𝑡.
"𝐒𝐮𝐫𝐞, 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞?" 𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, 𝑖𝑛 𝑎 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦.
"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐧𝐨 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨?" 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑠𝑡𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑡 𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦.
"𝐒𝐮𝐫𝐞!" 𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟.
𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑, "𝐅𝐢𝐧𝐞 𝐈'𝐥𝐥 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐨"
𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑗𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 𝑢𝑝,"𝐘𝐀𝐘!"𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑒𝑠𝑖𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑎𝑡 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑓𝑎𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑, 𝑎 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑒𝑛, 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑓𝑒𝑎𝑟𝑓𝑢𝑙𝑙, 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒.
𝐸𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑏𝑦 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢, ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑓 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑒𝑟. 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑔𝑢𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑.
"𝐇𝐮𝐡?' 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒, 𝑟𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑖𝑛𝑔 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑎𝑛𝑡𝑙𝑦.
"𝐀𝐡, 𝐲𝐨𝐮𝐫'𝐞 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞!"
"𝐂𝐥𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲" 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠, "𝐘𝐨𝐮𝐫'𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐧𝐟 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈'𝐯𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞."
𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝, "𝐖𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫..."
𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑠 𝐶𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝐷𝑢𝑚𝑚𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟, 𝑐𝑎𝑙𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑑𝑜𝑤𝑛.
YOU ARE READING
(𝐠𝐚𝐬𝐚4 (𝐒𝐧𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐫𝐞?)) 𝐜𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
Fanfiction𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒𝑠 𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑣𝑒𝑛𝑖𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢, 𝑟𝑢𝑛 𝑏𝑦 𝑎 𝑐𝑎𝑠ℎ𝑖𝑒𝑟. 𝐼𝑡 𝑖𝑠 𝑜𝑝𝑒𝑛 24 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑎 𝑑𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒𝑠, 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑎𝑠�...