~𝑐ℎ𝑎𝑝 17- 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛!?~

1.1K 27 53
                                    

"𝐘/𝐍! 𝐖𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩𝐩𝐩𝐩!" 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑑𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑎𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑣𝑖𝑜𝑙𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢.
𝑌𝑜𝑢 𝑗𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑏𝑒𝑑 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑, "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝!"
"𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠!" 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑, "𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐢𝐭'𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲."

𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘, "𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬, 𝐢𝐭'𝐬 4𝐚𝐦." 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝐸𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑑𝑎𝑦𝑠 𝑎𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑀𝑜𝑛𝑑𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 ℎ𝑢𝑛𝑔𝑟𝑦. 𝑁𝑜𝑤, 𝑠𝑜𝑚𝑒ℎ𝑜𝑤, 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑒𝑝𝑡 𝑤𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑛𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑑𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑔𝑎𝑚𝑒, 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑇ℎ𝑢𝑟𝑠𝑑𝑎𝑦, 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒: 4𝑎𝑚.

"𝐈'𝐦 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝." 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑘𝑖𝑛𝑑.  𝑌𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑜𝑓 𝑎𝑛 𝑖𝑑𝑒𝑎. 𝑇ℎ𝑒𝑛, 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, "𝐂𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐝𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠𝐬? 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭!"
𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑗𝑜𝑦 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠, "𝐘𝐞𝐬! 𝐈'𝐯𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞!"

"𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐨𝐧𝐞! 𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐥𝐥." 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑.
𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠, "𝐘𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐚𝐫𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐮𝐩 𝐲𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐨𝐤. 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐞𝐳𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠!"
𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚, "𝐅𝐫𝐞𝐞𝐳𝐞𝐫?"
"𝐘𝐞𝐚𝐡! 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐧𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐞! 𝐈 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐲 𝐂𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐡𝐢𝐦."
"𝐇𝐨𝐰 𝐚𝐦 𝐈 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐨-"
"𝐇𝐞'𝐬 𝐛𝐚𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐬𝐢𝐜𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮." 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑐𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑓𝑓 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑎 𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑢𝑒. 𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘, "𝐑𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲?"

(𝐠𝐚𝐬𝐚4 (𝐒𝐧𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐫𝐞?)) 𝐜𝐚𝐬𝐡𝐢𝐞𝐫 𝐱 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Where stories live. Discover now