💋8.rész💍

694 35 0
                                    


Mivel nem tudok a lábaimon megállni, Jungkook kézben visz ki és rak be óvatosan a hátsó ülésre. Hasamon fekszem és halkan morgolódom. Haza visz és a szobánkba visz be, ahol az ágyra fektet le. Elmegy meleg fürdőt csinálni, addig én nehezen felkelek és leveszem ruháim, de persze nem megy simán, néha felszisszenek.

- Jungkook, nagyon fáj. - mondom szomorúan.

- Ennyire? - jön ki a fürdőből és mennyasszonyi pózba vesz fel.

Egy nagyot bólintok könnyes szemeimmel, valamiért most tényleg nagyon fáj és nagyon éget.

- Eddig nem volt semmi baj vele. - visz be és a vízbe rak, mellém húzza a kis széket, ami mindig bent van és rá ül.

Testemet simogatni kezdi és a vízzel öblögetni.

- Valamiért most nagyon fáj. - nyitom ki szemeim, mert lehunytam őket idő közben.

- Máskor is volt már ilyen, nem értem most mi lehet a probléma. - gondolkozik el.

- Lehet orvoshoz kéne menni? - kérdezem halkan, ez tök kínos lenne.

" Hello a férjemmel dugtunk és szemetek módján szárazon hatolt belém, utána kezdődtek a fájdalmak." Röhejes, vagy még sem? Mi van ha mondjuk aranyerem lesz vagy mi? Amiért túl sokszor van bennem Jungkook, férfiaknál simán elő jön nem? Úristen az a világ egyik legfájdalmasabb dolga, ha ez mind igaz én megölöm Jungkookot!

- Ha nem múlik, akkor igen.  - csúnyán kezdek rá nézni agyalásom miatt. - Mi az? - kérdezi meg.

- Belegondoltál, hogy a durvaságod miatt lehet aranyerem van! - kiabálok rá. - De ha az van, elválok tőled! - fordítom el fejem, nem érdemli meg hogy ránézek.

- Kicsim, ezért nem válhatsz el tőlem. - fordítsa vissza fejem. - Szeretsz engem, nem hagysz el.

- Hiszed te, hogy nem tenném meg. - makacsolom meg magam.

Elfordítsa fejét és nyelvét arcfalának nyomja, ideges. Talán néha tényleg be kellenne fognom. Feláll és lassan kezd vetkőzni, amire egy nagyot nyelek. Mikor teljesen meztelen beszáll hozzám és két lábam közzé férkőzik be és tornyosul felém.

- N-nem úgy gondoltam. - mondom halkan.

- Késő. - érzem meg bejáratomnál farkát, amire ijedten kapom kezemet karjára.

- Ne. - mondom halkan, tényleg nem akarom, így nem hogy rohadtul fáj ott lent.

- Ne dacolj velem! - morogja nyakamra és megérzem magamban őt, lassan tolja be magát, meg vízben vagyunk, ami enyhítés, de rothadtul fáj.

Karjába marok a fájdalom miatt, mindkét kezemmel és szemeimet összezárom, kettészakadok. Basszus, ez felér egy szüzesség elvesztéssel. A levegőt kissé nehezen veszem és fájdalmasan nyögök. Megérzem egyik kezét farkamon, amit mozgatni kezd, hogy ne fájjon annyira és nyakamat kezdi el csókolgatni.

Valami megmentő angyal, úgy szólal meg a kapu csengő, Jungkookot látszólag nem érdekli és mozogni is kezdene, de a csengés nem marad abba. Morogva húzódik ki, amire egy megkönnyebbült sóhajt engedek ki. Gyorsan siet ki és remélem húz magára valamit. Megint elszállt vele a ló és nem érdekeltem annyira, elő szokott ez fordulni, nagyon ritka. De most pont rosszkor.

Próbálom élvezni a vizet, mikor vissza jön egy dobozzal a kezében. Baszki, lehet látni álló tagját ebben a mackó nadrágba.

- Te mit rendeltél a szex shopból? - amire a szemeim kidüllednek és rázni kezdem fejemet.

- Semmit.  -nyögöm ki, ő csak perverzen elmosolyodik és hajába túr.

- A te neved van rajta, még hozzá a Kim Taehyung. - jön közelebb. - Már most beadtad a papírokat Szívem? - hajol le arcomhoz és hajamba túr.

- Nem rendeltem semmit és Jungkook. - nézek le lábaimra de feltűnik valami. - Miért piros a víz? - ijedek meg, ezért ő is óda néz. - Vérzem? Vérzem! - nézem meg jobban és fenekemhez rakom a kezem, ami véres lesz.

- Hey, nyugodj meg. - mossa le kezem. - Lélegezz nagyokat. - vesz ki óvatosan, rosszul vagyok a vértől. - Minden rendben lesz Kicsim, nagyon szeretlek. - rak le az ágyra és megnézi fenekemet, kínos lenne egy kicsit, de jobban lefoglalnak gondolataim.

Mi van ha elvérzem? Ha most meghalok? Nem lehet elállítani?

- Már nem is vérzik. - puszil belső combomra. - Lehet mert durva voltam, sajnálom. - jön fel hozzám és ajkaimra hajol bűnbánóan, szemeimet kinyitom mikor elválik és szemében is ez van. - Ne haragudj rám Szerelmem. - ad kisebb csókokat és derekamat cirógassa. -  Elmegyünk orvoshoz, még ma.

- Az jó lenne. - bólintok, valami tényleg nem stimmel a testemmel. - Néha elveszted az eszed. - túrok hajába. - És még mindig állsz. - vigyorodom el.

- Elintézem gyorsan, aztán leápollak téged és öltözünk, felhívom az orvost. - puszil ajkaimra és gyorsan a fürdőbe siet. 


Egy fél óra után jön is és megcsinál engem, majd vissza fektet az ágyba. A dobozt kezébe veszi, ami ma jött és az ágyra ül.

- Megnézem. - nyissa ki simán és kivesz belőle egy kisebb dobozt. - Ez vibrátor. - nézi meg jobban, majd elém rakja és kivesz még egy dobozt. Én a vibrátort kezdem el nézni, fekete színű és 15 cm-es. - Bilincs, bimbócsipesz. - sorolja. - Biztos nem te voltál? - néz le rám.

- Nem! Amúgy is nekem minek, ha vagy te és a perverz játékaid. - adom vissza neki.

- Igaz, neked nem kell. - rakja vissza őket. - Akkor kirendelte ide a te nevedre?

- Fogalmam sincs. - nyomom fejem a takaróba.

Érzem hogy kezemet megfogja és összekulcsolja a sajátjával, felemelem fejem és láthatom ahogy gyűrűinket figyeli. 

- Mi az? - kérdezem meg és fejemet megtámasztom kezemen.

- Csak olyan jó nézni, hogy te hozzám tartozol. - néz fel szemeimbe, amire az én szívem kihagy egy ütemet.

- Gyere ide. - harapom be alsó ajkam, vissza tartva a vigyorgást.

- Mi az? - fekszik be mellém.

- Nagyon szeretlek. - fogom meg arcát és megcsókolom, amit egyből viszonoz és fenekemet kezdi el simogatni.

Lágyan csókoljuk egymást, mint két tini szerelmes, akik most vallták volna be egymásnak az érzéseiket. Nyelvét is átvezeti és az enyémmel kezd el játszani, kezemet hajába vezetem és finoman megtépem tincseit, ami miatt a csókba szusszant. Egy cuppogó hanggal vállunk el egymástól, halvány nyálcsíkot húzva szánk között és egymás csillogó szemeiben veszünk el.

- Én is nagyon szeretlek. - simít el egy tincset szemem elől.


Kicsit még ölelkeztünk és beszélgettünk, majd Jungkook segítségével a kocsiba ülök és számára a legmegbízhatóbb orvoshoz vesszük az irányt.

A rendelőben, nem is kell várnunk, egyből fogad minket. Kínosan kezdem el mondani bajomat, Jungkook pedig aggódva fejezi be, ki nem hagyva hogy bármi bajom is van mindent megmozgat, hogy jobban legyek a pénz nem érdekli és a legjobbakat akarja.

- Nincs nagy baja Mr.Jeon, szerencsére orvosolható a problémája. - mondja a vizsgálatok után, Jungkook pedig bejöhetett már hozzám.

- Mivel? - kérdezem meg, miközben férjem kezét fogom.

- Műtéttel. - válaszolja, én pedig ijedten nézek Jungkookra. Mi bajom van?

Mr.és Mr.JeonOnde histórias criam vida. Descubra agora