Yeni bir hikaye ile merhaba.
Bu hikaye bir gün okulda boş dersteyken aklıma geldi ve ben de hemen not almaya başladım. Şimdi de burdayım.
Bu hikayede ismini kullanmama izin veren arkadaşım hayat'a teşekkürlerimi iletiyorum. 💜
Dilerseniz hemen başlayalım. Umarım seversiniz.
~
Şu an ne oluyordu nereye gidiyordum yanımdakiler kimdi hiçbir şey anlamıyordum. Sadece ağlıyordum. Başka ne yapabilirdim ki? Bu durumda başka ne yapmam gerekiyordu.
Yavaş bir şekilde ilerleyen arabada ön koltukta oturan kişi annem olduğunu iddia ediyordu hatta iddia değil direkt öyledi. DNA testi vardı. Ama nasıl olurdu? Benim annem daha yeni son nefesini vermemiş miydi? Peki arabayı kullanan adam. Babammış benim. Babam. Benim babam en son araba kullanırken kaza yapmamış mıydı?
Kaza. Annem. Babam. Ağlamam şiddetlendi. Şu an bu durumda olmam aynen şu şekilde oldu.
"Ya anne birazcık daha kalalım lütfen."
Masum olan bakışlarımla anneme baktım. İzmir'de yaşıyorduk ama annem ve babamın ortak tatillerini bir araya getirip 2 haftalık bir tatil için doğduğum yere muğla'ya tatil yapmaya gelmiştik.
Her yıl imkanımız oldukça oraya giderdik. Orada küçük bir evimiz vardı. 2+1 müstakil Minnoş bir evdi. Hatta bir köpeğim bile vardı. İsmi yeşildi. Ne! Bence yaratıcı bir isim hem gözleri de yeşildi. Biz oraya geldiğimizde biz bakıyorduk ama sadece yazın geldiğimiz için Ayşe teyzede kalıyordu. Ayşe teyze karşı komşumuzdu.
2 haftalık tatilin sonuna gelmiştik. Aslında biraz daha kalacaktık ama babamın işinden onu aradıklarında bugün dönmek zorunda kalıyorduk. Annem de gitmek istemiyordu.
"Tatlım biliyorum çok seviyorsun burayı yine geliriz zaten hadi bebeğim hazırlan da çıkalım." dudaklarımı büzdüm. Annem halime dayanamamış olacak ki yanıma gelip ellerini yanaklarıma koydu ve eğilip yanağımı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
Teen FictionBenim ailem beni bırakıp gitmezdi. Beni bu Koca dünyada tanınadığım insanlara bırakıp gitmezdi. En azından 17 yıldır kızı bildikleri kişiye bunu yapmazlardı. Ama yapmışlardı. Beni bırakıp gitmişlerdi. ve ben ne yapacağım hiç bilmiyorum. Belki de y...