Selaaaammm
Uyarımı yapam ağır küfür, argo, bel altı şaka, gaylik, biraz +18 içerir. Yane aklıma estiği gibi yazdım. Eklememi istediğiniz karakter olursa yorum yazmaktan çekinmeyin. Bu tarz içeriklerden rahatsız olanların buradan itibaren okumaması önerilir. Başka hikayelerime geçebilirsiniz. Okuyacaklara iyi okumalar dilerimmmm..
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\Bendeniz Nakahara Chuuya. İlk yılımda Piç 1-2 sınıfına kaybettik ama bu yıl önceki yıl gibi olmayacak..
HER GÜN ANTRENMAN YAPTIM! Ölümcül zor yollardan geçtim... Bugün Okulun kaderi değişecek! Bu yıl adımızı okulun duvarlarına kazıyacağız. 1-2 sınıfının g*tüne kazık sokacağız! Bugün o gün..
Atsushi: Ohayo Gozaimasu Chuuya-san.
Chuuya: Ohayo Atsushi. İyi uyudun mu bakalım?
Atsushi: Bomba gibiyim efendim! Bugün için çok bekledik. Çok çalıştık. Yapabileceğimizi düşünüyorum.
Chuuya: Düşünmek? Hıhıhı düşünmene gerek yok zaten kader bizden yana.
Fyodor: Böyle şeyler çok umurumda değil ama bugün için kilisede dua ettim. Tanrı bizden yana..
Chuuya&Atsushi: Woahhhhh! Nerden çıktın?!
Fyodor: Ben hep arkanızdaydım...
Atsushi(düşüncesi): Bu çocuk ruh gibi... Onun adını bizden başka bilen var mıdır ki...
Chuuya: Neyse ne kazanmaktan başka çaremiz yok. Bu yıl alıcaz!
Dazai: Ne alacaksınız? Siktirname mi?
Chuuya: Ben sana name name sokarım görürsün.
Dazai: Boyu 110 gelmiş bana diyor ki görürsün.. Lan ben seni göremiyorum ki?
Chuuya: Piç Evladı! Boyumla dalga geçme! Ben uzama dönemindeyim
Gerizekalı! Biyoloji hocanızın ben Taa ebesine- (Mori-sensei üzgün...)Dazai Chuuyanın başına süt koyar.
Dazai: Bu sabah senin için aldım OvO. Belki biraz boyun uzarda adam gibi konuşuruz. Aşağı bakmaktan boynum ağrıyor...
Fyodor: Atsushi Chuuya'yı tut bırakma yoksa burası kafamıza yıkılacak.
Chuuya: Temeeee. Yaktım çıkanı! DAZAİİİİİ!
Atsushi: Chuuya-san! Sakın olalım lütfen! Ch-Chuuya-san kozumuzu yarışta kullanalım.
Akutagawa: Jinko! Dazai-san'a ne demeye çalışıyorsun?! Parçalara ayırırım!
Atsushi: Fyodor-sağnnn yardım e-
Fyodor: Hayır. Sicilimin pislenmesine izin veremem. Birazdan okul başkanı gelir. Ben kaçar.
Kunikida: Oraaaaaaaa! Okulda kavga yasak. Bunu bilmiyor musunuz embesiller?!
Dazai: Heee... Olaylar daha da rahatsız edici olmaya başladı. Gidelim Aku.
Akutagawa: Hai! Dazai-san.
Atsushi: Ā, tasukatta...
(Ā, tasukatta: Tanrıya şükürler olsun demek.)
Kunikida: Herkes sınıfına. Dağılın! Dersin başlamasına 5 dakika var! Oturun oturduğunuz yerde!
Ranpo: Heeee~ Ne bu gürültü? Sesiniz kantine kadar geliyor.
Yosano: Kavgada yaralanan yok mu? Ne kadar sıkıcı...
Kunikida: Ohayo Gozaimasu Ranpo-san Yosano-san.
Kunikida: Ders başlamak üzere. İzninizle ben gitmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bungo School Dogs
FanfictionChuuya: Atsushi çek amk çek. Dazai: Ne çekiyoruz? Chuuya: Yok 31 amk. Ne olabilir? Çek lan ipi Fyodor bu piçe kaybetmek istemiyorum! Fyodor: Kaybetmek umurumda değil. Boş işler...