PART 1

80 6 2
                                    

Én, Naruto, Sakura és Sasuke a megbeszélt helyen várjuk Kakashi senseit aki mint mindig megint késik.
-Hol van már? -turelmetlenkedett Sakura
-Mindig ezt csinálja! -mondta mérgesen Naruto , Sasuke csak megforgatta a szemeit.
Majd néhány perc múlva megjelent drága sensei-ünk.
-Hali és bocsi a késésért csak.... -nem fejezte be mert bele szóltam.
-Csak eltévedt vagy esetleg elaludt vagy talán elgondolkodott az élet nagy dolgain! Nem kell magyarázkodni! -mondtam
-Hahaha nagyon vicces vagy! -mondta Kakashi
-Tudom! -húztam meg a vállam.
-Sensei mikor kezdjük? -kérdezte egyszerre Naruto és Sakura
-Akkor biztosan mindannyian indulni akartok?-kérdezte a sensei
-Igen! -mondtuk mind a 4en egyszerre.
-Oké akkor beajánlak titeket! -mondta a Sensei majd elment.
-Most komolyan csak ennyi volt? -kérdezte Sakura
-Úgy tűnik! -mondta Sasuke.
-Jöttök sétálni? Elvileg most a chunin vizsga miatt egy csomó új valaki érkezett Konohába! -mondtam
-Okés! -mondta Naruto és Sakura.
-Nekem 8! -mondta Sasuke.

Sétáltunk mikor 3 ismerős ember szembe jött velünk.
-Sziasztok! -köszöntem
-Szia! -koszontek mind hárman, vagyis Ino, Choji és Sikamaru.
-Helló Sakura! -mondta flegman Ino.
-Helló Ino! -köszönt szintén flegman Sakura.
Ekkor 2 vad idegen jött oda hozzánk.
-Ti még kik vagytok? -kérdezte Naruto
-Az én nevem Temari ő pedig az öcsém Kankuro. -mondta a csaj.
-Honnan jottetek?-kérdezte Sikamaru.
-Homok relytek! -mondta a srác
-Ti kik vagytok? -kérdezte Temari
-Én Niky Yokes vagyok, ők Uzumaki Naruto, Haruno Sakura, Nara Sikamaru, Yamanaka Ino, Choji Akimichi és Uchiha Sasuke! -mutattam az említett személyekre.
-Ááh szóval egy Uchiha! -szólalt meg valaki a fárol.
-Ez ki? -kérdezte Ino
-Gaara gyere le! -mondta Temari majd egy vörös hajú srác jött le a fárol.
-Ő Gaara a fiatalabbik öcsém! -mondta Temari.
-De nekünk most mennünk kell! -mondta Konkuro majd elindultak. De Gaara visszaszólt.
-Alig várom hogy kuzdjek veled Uchiha! -mondta majd elmentek.
-Hát ez fura volt! -mondta Naruto
-Az! -mondta Sakura
Kezdett besotetedni ezért mindenki haza ment hisz holnap kezdődik a vizsga.

Másnap reggel gyorsan elkészültem majd az akademia előtt megvartam Sakurat, Narutot és Sasuket majd bementünk. Az egész épültet tele volt ismeretlen emberekkel. Majd valaki oda jött hozzánk.
-SAKURA KISASSZONY ÉN SZERETLEK LENNÉL A BARÁTNŐM?? -kérdezte asszem Lee de nem vagyok benne biztos ő volt az akademia egyik fura diákja.
-Ááááh! Fúj! Dehogy! -mondta Sakura Lee pedig szomorúan visszaoment a helyére. Amikor be értünk a terembe Shinakamruek és Hinataek is csatlakoztak hozzánk. Majd Naruto el ordította magát.
-NA FIGYELJETEK IDE BÉNASÁGOK ITT TI NAGYON IS GYENGÉK VAGYTOK ÉS AZ ÉN CSAPATOM LESZ CSAK IS CHUNIN TI MEG MARADTOK gENINEK! ÉS HOGY TUDJÁTOK ÉN LESZEK A 6. HOKAGE! ÉS MINDENKI TISZTELNI FOG! -ordította és erre mindenki ránk nézett. Én pedig leütötte Narutot.
-Te normális vagy? Most azok is meg utaltak minket akik meg észre se vettek! Te hülye! -mondtam neki majd egy fura csávó jelent meg mellettünk.
-Hali Kabuto vagyok! -mondta
-Csá már bocsi de te nem vagy egy kicsit idos a Chunin vizsgahoz?-kérdezte Naruto
-Hát de de eddig mindig megbuktam! Viszont már mindent tudok az összes ,, versenyzőről,,  ! Akartok valakiről tudni valamit? -kérdezte
-Ja jó lenne 2 emberről! És azokrol a hangjegyes ninjakrol.-mondta Sasuke.
-A hangjegyes ninjak azok a hang relyteki ninjak ők egy eldugott kisvárosi ninjak.  -mondta Kabuto
-És ki az a kettő? -kérdezte.
-Az a vörös hajú homok relyteki. Meg Lee. -mondta Sasuke
-A vörös hajú az Gaara Sama Homokrelyteki genin, a Kazekage leszarmazotja, csapattársai  Temari Sama és Konkuro Sama, a fegyvere amit folyton magával cipel nem más mint a lopótök ebbe a sivatagi homokot tartja amit hogy szabadon enged az azt csinálja amit mond neki.
Lee pedig egy Avarrelyteki ninja csapattársai Neji és Tenten ő két ismeritek a sensei -ük pedig Gai sensei. Lee nem képes alkalmazni a legtöbb különleges nindzsa technikát, készségei fejlesztését inkább a taidzsucura hagyatkozik. A teknikaja pedig a lótusz! -mondta Kabuto mi  meg csak vigyeltunk. Majd elkezdődött a vizsga.

Az első feladatban egy tesztet kellett kitölteni ami azt mérte fel hogy ki mennyire tud eszrevetlenul puskazni és hogy kinek van elég önbizalma hogy chunin legyen. Elég sok csapattársai adta fel ezt vagy estek ki de szerencsére az összes Avarrelyteki csapat bent maradt. Rajtunk kívül bent maradtak a hangninjak is és a homokrelytekiek is.
A vizsga első resze után mindenki haza ment pihenni hisz holnap folytatódik a 2. forduló.

Egy különös chunin vizsga! (Gaara Sama ff.) Where stories live. Discover now