*Niki szemszoge*
A napot Gaaraval töltöttem majd 2 hét múlva elérkezett a búcsúzkodás napja. Hisz vissza kell menniük Homokrelytekbe.
-Hiányozni fogsz! Nagyon! -mondtam könnyezve
-Te is nekem! -mondta majd megölelt és megcsókolt.
-Szeretlek! -mondtam
-Én is téged! -mondta majd elmentek.*5 évvel később*
Ma Konohába érkezik a Kazekage. Délután jön ezért a Hokage oda rendelt engem és még néhány Jonint a Kazekage köszöntésére. Mikor megérzetek, ledőbbentem. HOGY MI VAN??? GAARA A KAZEKAGE????
-GAARA!? -léptem elé majd ő a szemembe nezett és megölelt.
-Nagyon hiányoztál! -mondta a derekamat ölelte.
-Te is nekem! -mondtam a vállára hajtva a fejem.
-Amúgy Gartu a Kazekage címhez! -mondtam mosolyogva
-Köszi! -mosolyogott. Gaara elment valami megbeszelesre addig Temarival és Kanukroval beszélgettem. Mikor Gaara végzett elhívott sétálni.
-Azt ugye tudod hogy meg mindig szeretlek! -fogta meg a kezem.
-Valóban? -kérdeztem ravaszt majd egy puszit nyomtam a arcára.
-Igen! -mondta
-Az jó mert én is szeretlek! -mondtam mosolyogva.
-Annak örülök! -mondta mosolyogva majd megcsókolt és rögtön viszonoztam.
-Nem szeretnélek többé elveszíteni, ezért szeretnélek megkérni hogy gyere el velünk Homokrelytekbe! -ajánlotta fel.
-Nagyon szívesen! Én se szeretnélek el hagyni! -mondtam majd levettem a Kazekage sapkát és felvettem.
-Nagyon jól áll neked! -mondta mosolyogva.
-Tudom! -mondtam elégedetten majd vissza mentünk másnap pedig indultunk Sunaba!
Reggel a kapunál taliztunk Gaaraékkal.
-Jó reggelt! -köszöntem nekik majd egy puszit nyomtam Gaara arcára.
-Neked is! -mondtam egyszerre. Majd elindultunk. Pár óra múlva ott is voltunk. Mivel Gaara a Kazekage így ott fogunk lakni ahol ő. Bementünk az óriási épületbe ahol, kettő lány várt és mikor meglátták Gaarat oda rohantak és a nyakába ugrottak.
-Gaara! De jó látni! -mondta a kettő Genin lány.
-Nagyon hianyoztál nekem! -bögte meg Gaara mellkasát az egyik.
-És ő ott ki? -mutatott rám a másik.
-Ő Niky Yokes egy régi barátom és egyben a barátnőm! -mondta Gaara mire az aki nagyon nyalizott neki mérges lett.
-A barátnőd vagyok? -kérdeztem mosolyogva majd mellé léptem.
-Ha igent mondasz akkor igen! Niky lennél a barátnőm? -kérdezte mosolyogva
-Én......én.....persze! -ugrottam a nyakába. A Geninek elmentek, nekem pedig megmutatta Gaara hogy hol van a szobam. A szoba jobb szomszédja Temari volt, a bal oldalon pedig Kankuro, szemben pedig Gaara irodája egyben szobája. Gaaranak dolgoznia kellett így Temari körbe vezettek.
Már egy ideje setaltunk mikor elkezdtem kerdezoskodni.
-Egyébként! Temari! Shikamaru közelében nagyon furcsan viselkedtel!-mondtam incselkedve
majd ő elpirult.
-Most fejezd be! -mondta zavartan
-Nagyon cukik lennétek és Shikamarun is láttam hogy fura! -mondtam tovább
-Most fejezd be! - mondta tiszta piros arcal.
-És ha nem? -kérdeztem majd elkezdett kergetni. Már vagy 15 perce fogócskázunk mármint hogy én menekulok Temari elől. Hátra néztem Temarira majd mikor vissza fodultam neki mentem valakinek. Fel néztem és Gaara volt az.
-Segíts! -mondtam majd mögé bújtam.
-Miben kell segitenem?-kérdezte
-Temari ki akar nyírni! -mondtam
-Miért is? -kérdezte
-Mert azt mondtam hogy cukik lennenek Shikamaruval és hogy láttam hogy néznek egymásra! -mondtam majd közben megjött Temari is.
-Gaara állj félre ki kell nyirnom Nikyt! -mondta még mindig zavarban Tem
-Nem engedem! -mondta Gaara
-de! -mondta Temari
-Szerintem is cuki lennél Shikamaruval! -mondta Gaara mire Témái még vörösebb lett és már Gaaraval ketten rohantunk előle.
-Kövess! -mondta majd haza mentünk és bezárkótunk Gaara irodájába, ami hatalmas volt.
ESTÁS LEYENDO
Egy különös chunin vizsga! (Gaara Sama ff.)
FanficSziasztok Niky Yokes vagyok. Konohába élek és a 7.csapat tagja vagyok, a csapattarsaim Uzumaki Naruto, Haruna Sakura és Uchiha Sasuke, a sensei-em pedig Hatake Kakashi. Éppen a chunin vizsgára készülünk és a készülődés közben talalkozok egy bizonyos...