*Niki szemszoge*
Egy fél óra múlva 14 szóval el indultam az edzésre. Mikor odaertem csak Sasuke volt meg ott.
-A sensei? -kérdeztem
-Szerinted? Megint késik! -mondta unottan
Néhány perc múlva megérkezett Kakashi sensei is.
-Sziasztok! Kezdhetjuk?-kérdezte , mi csak bólintottunk.
Kakashi megmutatta Sasuknak hogy mit csináljon majd mi egy kicsit elvonultunk előhozni a Shariganomat.
-Csak is a szemedre koncentrajj semmi másra! -mondta majd én tettem amit mond és sikerült elő hoznom. Erősebbnek éreztem magam majd érkeztek hogy Kakashi milyen charkat akár bevetni és leutanoztam.
-Ügyes vagy! És most csatlakozz Sasukehoz a chidorit gyakorolni. -mondta majd én visszamentem Sasukehoz.Ez az egy hónap gyorsan eltelt és sikerült megtanulom hogy hogy hasznaljam a sharigant és a chidorit.
És mint kiderült jobb vagyok a chidoriban Sasukenel mert ő egy nap csak 2 -ször tudja alkalmazni én pedig 3 -szor. Elérkezett a küzdelem napja én Nejivel kerültem össze. Kakashi mint mindig innen is elkésett.
Elkezdtünk harcolni viszont Neji hamar a Földre terített így hasznalni kezdtem a chidorit amivel sikerült gyernem. Utánunk még megküzdöttek Naruto és Choji (tudom hogy az animeban choji nem vesz részt a 3. Fordulóban de csak így tudom úgy megírni ahogy szeretném XDD) , Shikamaru és Temari , majd Kankuro és Shino jött volna de Kankuro visszalépett. Sasuke és Gaara következett volna de Sasuke még nem érkezett meg.
Elkezdtek a vissza számolást de Sasuke és Kakashi az utolsó másodpercben megérkeztek. Elkezdődött a harc.
-Na gyere mire vársz? -kérdezte Sasuke Gaara pedig elkezdett nevetni. Majd Sasuke a chidorival közeledett Gaara felé aki egy homok gömböt formált maga koré de a chidori át törte azt.
-Ez nem lehet! Megsebezte Gaarat! -mondta halkan Temari
Sasuke keze beragadt majd valami fura szemet vagy nem tudom mit meglátott. Sasuke nagy nehezen kihúzta a kezét majd próbálta támadni a gömböt.
Amíg ők harcoltak addig a homok ninjak és a hangrelytekiek valami fura jutsut bevetve tollak kezdtek el a nézőkre hullani amiktől elaludtak.
-Kiold!-mondtam majd a tollak körülöttem eltűntek ezt tette még rajtam kivul Kakashi és Gai sensei és Sakura is. A homok gömb Gaara körül eltűnt majd később összeesett.
-GAARA! -mondta egyszerre Temari és Kankuro majd leugrottak én is mentem volna ha Kakashi vissza nem tart.
-Tudom hogy kedveled őket de most ne! Veszélyesek! -mondta majd én bólintottam.
-Sok sikert srácok! -mondtam halkan mikor felemelték Gaarat és elmentek, de Sasuke a nyomukba eredt. Mi Sakuraval ilyetén néztük a történteket miközben Kakashi és Gai minket védtek.
-Niki Sakura oldjátok fel Narutot és Shikamarut majd menjetek Sasukeek után. -mondta
-És maga nem jön? -kérdezte Sakura
-Én nem tudok de ő veletek megy! Shinobi idézés! -mondta majd megjelent egy kutya . Én és Sakura döbbenten néztük.
-Ő Pakkun és ő megy veletek helyettem! -mondta a sensei
-Most kajak egy kutyus? -kérdeztem
-Ne hívj kutyusnak nem valami cuki kutyus vagyok! Értetted? -mondta a kutya vagyis Pakkun
-Aha! -mondta zavartan, nem értem hogy egy kutya hogy tud beszélni na mindegy. Sakura Narutot felkeltette és mint kiderült Shikamaru csak tettette hogy alszik mert már feloldotta magát.
-Muszáj mennem? -kérdezte unottan Shikamaru
-Ha nem jössz miattad fognak sokan megahlani viszont ha jössz akkor megfoghatod a mancsom!-mondta Pakkun Shikamaru meg valami hülye fejét vágott.
-A MANCSOM A CSÚCS! -mondta Pakkun
-Oké! -mondta Shikamaru
-Persze miért is adnal pacsit!- morgott a kutya
-Induljatok!-mondta Kakashi
Pakkun bele harapott Shikamaru kezébe és ki rántotta a mögöttünk lévő lyukas falon. Mi Narutoval és Sakuraval össze néztünk majd elindultunk utánuk.
Már egy ideje megyünk de nem találunk semmit.
-Állj! -mondta Pakkun
-Mi van megint? -kérdezte Naruto
-Követnek minket ha jól érzem 9 en!-mondta majd tovább indultunk. Kb egy fél orat mehettunk amikor Pakkun megint megállt és mondta hogy ha utol akarjuk epsegben érni Sasuket akkor valaki terelje el a ninjak figyelmet.
-Na és ki lesz az a kettő bátor jelentkező? -kérdezte Naruto
-Legyen Shikamaru és Niki! -mondta Pakkun
-Szuper! -mondtuk egyszerre majd ők tovább mentek mi pedig elkezdtük az elterelest. Hirtelen a házunk mögé ugrottak, de Shikamaru bevetette az árnyék jutsuját így nem tudtak megmozdulni.
-Várjunk! Itt csak 8-an vannak! Pakkun pedig azt mondta hogy 9-en! -mondtam
-Majd megtaláljuk de most intezd el ezeket mert már nem bírom sokáig. -mondta Shikamaru
-Jó! -mondtam majd a hangninjakhoz léptem és nehezen de kinyirtam őket majd valami leesett vagy inkább le ugrott a porba ami felszállt így nem láttuk hogy ki az. Amikor elszállt a por akkor Asuma senseit pillantottuk meg aki megölte a maradék egy kémet. Shikamaru térdre esett a chakra hiány miatt.
-Niky ha sietsz akkor még utolbered őket Shikmarut bízd rám! -mondta Asuma majd elkezdtem a többiek irányába menni.Mikor odaertem ők a felettem lévő ágakon harcoltak Gaaraval és közben már Sasuke is ott volt. Viszont valami rossz előérzetem volt. Majd megláttam Temarit.
-Szia mi folyik itt? -mentem oda
-Szia éppen ki akar Gaaraból törni a demon és akkor mindenki halott lesz! -mondta aggódva én lefagytam
-Milyen démon? -kérdeztem félve
-Az egy farkú ahogy Narutoba a 9 farkú van, Gaaraba az 1 farkú. És ha az kitör belőle vegunk! -mondta majd Gaara félig átalakult azzá a valamivé.
Sakurat egy fához szorította, Sasuke a Orochimaru marása miatt kidőlt így maradt Naruto. Már egy ideje harcolnak Gaara egyre jobban alakult át azzá a valamivé. Naruto bukásra állt nagyon is.
-Hét Niky! Mi lenne ha oda mennél és visszahoznad Gaarat? -kérdezte Temari
-És még is hogyan? -kérdeztem
-Gaara szerelmes beléd! És talán ha oda mész te vissza tudod őt hozni! -mondta amin lefagytam, Gaara szerelmes belém???!! -gondoltam magamban majd mikor Narutora akart támadni, én Gaara elé ugrottam.
-Gaara! Kérlek! Hagyd! Ez nem te vagy! -néztem a szemébe
-Én......én.......én......szeretlek.....! -mondtam halkan, Gaara pedig elkezdett lassan vissza változni. Mikor vissza kapta régi külsejét, odarohantam hozzá és megöleltem, amit viszonzott. Majd eltolt magától.
-Tényleg igaz amit mondtal az előbb? -kérdezte félve. Én erre elmosolyodtam és egy puszit leheltem a szájára.
-Ez válasz a kérdésedre?-kérdeztem mosolyogva, amin ő is elmosolyodott és megcsókolt.*Gaara szemszoge*
Megakartam ölni a közelemben mindenkit legfőképpen Narutot. Mikor rá akartam támadni Niki be ugrott elém.
-Gaara! Kérlek! Hagyd! Ez nem te vagy! -mondta amin egy kicsit meglepődtem
-Én......én.......én......szeretlek.....!-mondta ki ezt a mondatot én pedig vissza változtam. Majd ő oda rohant hozzám és megölelt amit viszonoztam. Viszont el löktem magamtól.
-Tényleg igaz amit mondtal az előbb? -kérdeztem félve , majd egy puszit lehelet a számra elöntötte a testemet a bizsergés. Jó értelembe.
-Ez válasz a kérdésedre? -kérdezte mosolyogva, amin elmosolyodtam és megcsókoltam. Ezt a pillanatot már nagyon át akartam élni. És most megtörtént. Senki se segített nekem vagy állt volna mellettem egész életemben de amióta megláttam őt azóta minden más.
VOUS LISEZ
Egy különös chunin vizsga! (Gaara Sama ff.)
FanfictionSziasztok Niky Yokes vagyok. Konohába élek és a 7.csapat tagja vagyok, a csapattarsaim Uzumaki Naruto, Haruna Sakura és Uchiha Sasuke, a sensei-em pedig Hatake Kakashi. Éppen a chunin vizsgára készülünk és a készülődés közben talalkozok egy bizonyos...