*Niky szemszoge*
Reggel fáradtan keltem, majd elvégeztem a reggeli rutinom és indultam a selejtező helyszinere.Minden csapat megérkezett és Hayate sensei volt a vezető vagy mi. XD
-A selejtező abból fog állni, hogy véletlen szerűen fogtok egymassal megküzdeni és aki nyer az tovabb jut az utolsó korbe. Aki ki akar szállni az most szóljon mert innentől kezdve nem lehet kilépni! -mondta Hayate majd Kabuto felemelte a kezét.
-Mi kiszállunk!-mondta amin Naruto kiakadt.
-Mi van? Minek szállsz ki? Nem akarsz Chunin lenni?? -akadt ki
-Sajnálom barátaim de nekem ez nem megy! -mondta, de nekem ez nagyon fura volt, hallottam hogy a Hokage és a senseiek arról besulenek hogy már 6-odjara lép ki ennel a szintnél. Na mindegy, néhány perc múlva minden csapat a páholyba ment. És elkezdődött a kiválasztás.
Az első Sasuke és egy hangninja volt. Természetesen Sasuke győzött.
Utána jöttek a többiek, majd én, Gaara, Lee és egy hangrelyteki maradt. Persze hogy nekem kell a hangrelytekivel megkuzdenem.
Időközben a mi csapatunkbol Sasuke és Naruto tovább jutott Sakuranak kiesett viszont Sasuket kórházba vitték a kígyó maras miatt.Lementunk a harctérre , majd Hayate elindította a párbajt. Percekig néztük egymást majd ő elindult felém és valami fura hanggal a falnak taszított kisebb horzsolasok lepték be a testem, de nem érdekelt. Folytattam a harcot.
*Gaara szemszoge*
Örülök hogy nem Nikyvel kell harcolnom mert én ott biztos hogy nem harcoltak volna. De most meg itt aggódok miatta mert egy irtó erős hangninjaval kell küzdenie. Amikor a hangninja Nikyt a falnak lökte a legszívesebben oda mentem volna és kiynirtam volna, Konkoru megkérdezte hogy mi bajom van de Temari elrantotta és fejbe vágta. Majd tovább néztem Niky meccsét.*Niky szemszoge*
Már egy ideje harcolunk, a vér folyik a számból. És fáj mindenem. Néhány perc múlva összeszedtem magam és gyorsan oda rohantam a hangrelytekihez úgy hogy szinte nem is látott és a kezén lévő rést ahonnan a hangokat bocsátja ki, azt fogtam és kis bombákkal betömtem.
És amikor használta volna a kezeit akkor a bomba felrobbant és a kezei szét repedtek szószerint, majd a ninja a földre esett. Hayate elkezdett számolni.
-És a győztes Niky Yokes! -mondta majd Naruto és Sakura leugrott és megöleltek. Majd vissza mentünk ahol Kakashi gratulált. Majd meglepetesemre Gaara is oda jött.
-Szia gratulálok! Ügyes voltal!-mondta egy kicsit elpieulva.
-ömmm.... K-köszi! -mondtam én is elpirulva. Hayate szólt hogy Lee és Gaara következik.
-Sok sikert! -mondtam
-Köszi! -mondta mosolyogva majd leugrott. Elkezdtek harcolni. Gaarat nem tudta szegény Lee sebezni mivel megvédte őt a Homok. Én Temari mellett álltam, Naruto meg Kankuro mellett.
-Na és mizu át ocsikemmel? Neki drukkolsz?-kérdezte kíváncsian Temari
-Igen neki szurkolok és mi lenne! -mondtam majd néztem tovább a meccset.
-Láttam hogy hogy nézzétek egymásra! -mondta mindent tudoan én pedig elpirultam.
-Figyelem majd másokra beszéljünk iylenekrol oké?! -mondtam majd néztük a meccset.
Lee valami lótusz teknikat használt amivel sikerült Gaara homok pajzsat megsérteni. Majd Lee valami sujokat leszedt magáról amitől irtó gyors lett Gaara azt se tudta hogy hol van Lee. Majd utána csak annyit látunk a nagy proba hogy Gaaranak tisztára megrepedt a páncélja és egy lyukba fekszik.
-Ez nem lehet! -mondtam halkan.
-Mi a!? -akadt ki Konkuro és Temari.
Néhány perc múlva kiderült hogy azt csak a páncél volt Gaarat pedig elrelytette a homok. Megkonnyebultem!! Lee még próbálkozott de Gaara megunta a jatszadozast így a homokkal a falhoz nyomta, ahol Lee vért kezdett köpni.
-Gyerünk már Lee! Nem tud legyőzni egy homoksrac! -ordította Naruto, amit Gaara egy gyilkos pillantassal jelzett Naruronak hogy fogja be.
Eközben Lee ki tudott szabadulni, viszont már a charkra készlete elfogyott és csak lassan menekülni tudott de ezt Gaara homokja kihasználta és elkapta Lee bal lábát és kezét. A srác próbált kiszabadulni de nem ment neki, amikor Gai sensei le állitotta a meccset és a tanítványa és a homok kozé állt. Lee ájultan a földre esett.
-A párbaj győztese! Gaara Sama! -mondta ki Hayate.
Naruto, Kakashi és Sakura leugrottak és Leehez szaladtak majd én is. Lee keze és lába szilankosra volt törve és mondtak hogy nagy valószínűleg nem lehet többé ninja. Én hátra néztem ahol Gaara állt nekünk háttal. Odamentem hozzá.
-Meg vagy? -kérdeztem
-Ja persze! -mondta rám nézve
-Oké! Amúgy Gartu!-mondtam mosolyogva amin ő is elmosolyodott majd vissza mentem Leehez.
ESTÁS LEYENDO
Egy különös chunin vizsga! (Gaara Sama ff.)
FanficSziasztok Niky Yokes vagyok. Konohába élek és a 7.csapat tagja vagyok, a csapattarsaim Uzumaki Naruto, Haruna Sakura és Uchiha Sasuke, a sensei-em pedig Hatake Kakashi. Éppen a chunin vizsgára készülünk és a készülődés közben talalkozok egy bizonyos...