~joonas~
Koputan joelin oveen ja odotan että tuo avaa oven, onhan minulla vara-avain mutta en kehtaa avata jos vaikka hän tulee suihkusta, tai panee jotain en vaan pysy siihen hommaan et avaisin jonkun talon noin vain. Kyllä minä sitten jos on kunnon hätätilanne mutta en muuten..
Ovi avautuu ja ihastukseni herra hokka siinä seisoo, on se komea.. "sul on vara-avain miks et tullu vaan sisään?" Hän kysyy. "E-en kehdannut.." sanoin ikäänkuin häpesin asiaa, tottahan se oli häpeän asiaa. Minulle on annettu avaimet ja en uskalla edes käyttää niitä.. "Eiku olisit vaan tullu sisään ei mulla täällä ketään muijaa oo" hän sanoi jälleen..
Muija.. Minähän tiesin hetero jätkä. "Haha no mennäänkö sisään" kysyn vaihtaen asiaa on se vähä noloo seisoo rapussa edelleen.
"Aa juu" joel sanoo ja astuu silleen että mäkin pääsen ovesta sisään, laitan oven kiinni ja potkasen kengät johonkin.Istuimme kummatkin sohvalle olemaan vain, menin kiinni joeliin ja painoin pääni hänen olkapäälle. Tässä on hyvä olla.
"Haluun itseasiassa jutella sulle" hän avasi suunsa hetken hiljaisuuden jälkeen. "Mistä?" Kysyin ihmeissäni. "Joonas puhu totta onko sulla kaikki ok? Kun ei ne jäljet mitä sun kädessä on ei ne oo kissan, etkä sä ikinä itke jos oot nukkunut huonosti sä yleesä vaan oot vihanen." Joel puhu rauhassa, pala nousi kurkkuuni onko hän huomannut että valehtelen. "Ööh.. itseasiassa mun piti jutella teille kaikille yhdessä tästä.." kerroin hiljaa. "Mä pyydän muut jätkät tänne ei Aleksilla ollu kun vähä kuumetta ja pää kipee et eiköhän sekin voi tulla" joel kertoi ja lähti soittelemaan kaikille.
Jotenkin ahdistun siitä että minun pitäisi kertoa koko asia alusta loppuun siitä että olen homo siihen että olen kusessa joeliin. Ei en todellakaan sano jätkille sitä.. en voi sanoa mähän lennän ulos bändistä, mitä jos kaikki haluaa mut ulos bändistä? Olenhan tohelo..
"Kaikki on tulos ihan pian tänne" joel kertoi. Minä vain nyökkäsin en halunnut vielä puhua..
------
Joo o mites alko vuosi??
ВЫ ЧИТАЕТЕ
~Rakkaus ei katoa helpolla~ •jorko•
ФанфикBändi nimeltä blind channel on kuusi henkinen yhtyie. Mitä käy kun yksi paljastaa tunteesta bändi kaveriin. Mitä jos yksi on niin hajalla että ei halua elää. Mitä jos bändi on vaarassa hajota. Riitoja? Ei sitä tiedä. Rakkautta? Kyllä. Miksi juuri m...