3 ~ totuus

71 7 4
                                    

Tw; viiltelystä puhumista. Ja vähä muista ahistavaa sisältöö

~joonas~

Ahdistus rupesi kasvaa kun Tommi, Niko,Aleksi ja Olli käveli joelin talosta sisään. En voi kertoa mitä tunnen en vaan voi se on liikaa. "Porko kaikki ok" Paras ystäväni Olli kysyy, "eip.." sanon hiljaa että vain olli kuuli tämän. "Sul oli asiaa muista että me kuunnellaan eikä tuomita sua yhtään mistään" Niko sain minä vai nyökkäsi ja vedin syvään henkeä nyt ollaan pohjalla

"Ekana haluun sanoo et oon homo.." tämän asia pelotti sanoa ja jätkillä on yllättynyt ilme kasvoillaan, tämä oli tosi huono idea kertoa. ,"No eihän siinä mitään pahaa ole me rakastetaan sua sellaisena kun olet ihan sama kestä tykkäät" Tommi Sanoi.
Loput vain nyökkäsi.

Jatkoin " noh se "muija" josta olen puhunut ei ole muija vaan se oli jätkä kenen kanssa olin valehtelin päin naamaa teille.. nohh tää jätkä ei ollu kauheen mukava loppu suhdetta myöten, se sano että en saa syödä ja määräili tosi paljon mun syömistä ja jos valitin nii se löi mua. Tää pakotti mua tosi useesti seksii vaikka ehkä en olisi halunnut, pääsin kumminki tästä kusipäästä eroon kun hän löysi kuummemman muija mitä minä olin. Olihan vaan tällänen läski paska ihminen josta kukaan ei välitä, sinä iltana oli todella pohjalla ja haluaisin lopettaa kaiken siis ihan kaiken. Tein tosi monta viiltoa käteen ja ajattelin et kuolen. Kumminkin ajattelin teitä ja minun oli pakko sitoa haavat. En halunnut että teille tulee paska fiilis minun takia. Anteeks että en oo kertonut.." kerroin itkien..

Kaikilla oli suut auki "porko rakas olisit puhunut sun ongelmista me ollaan aina sua varten ei me haluta tulle mitään pahaa ja halutaan auttaa sua" aleksi sanoin kähellä äänellä hänhan on kipeä. "Saaks halin.." kysyin hiljaa kyllä olen läheisyyden kipeä.. "tottakia ei sun tarvi kysyy lupaa" niko sanoi ja veti koko porukan ryhmähaliin sillee että minä olin keskelle sitä halia.

Timeskip iltaan

Olen edelleen joelilla kaikki muut on lähtenyt paitsi minua, minua ei itse asiassa ees pääsetty lähtemään kun mun kuulmma pitää jäädä joelille yöksi.

"Joel asiaa" sanoi hiljaa nyt ei ole enää paluuta.. "noh kerro vaa" hän tulee istumana kanssani sohvalle. "Rakastan sua" sanoin. "Mäkin sua? Mut vaan kaverina" Joel sanoi, ihmeissään. Auts tuo sattui.. Minä vain hymyilen ja nukahdan joelin viereen

-----
Moi! Arvakkaa kuka osti sellasen 100cm kokosen nallen ja anto sen nimeksi oman ihastuksen nimen ✌🏻 no minä 😵‍💫😵‍💫

Joo mutta hyvää huomenta, yötä, tai päivää just sulle🫶🏻🫶🏻

~Rakkaus ei katoa helpolla~ •jorko•Место, где живут истории. Откройте их для себя