~joonas~
Herään puhelimeni soittoon joku soittaa minulle miksi? Otan kännykkäni pyödän päältä ja katson kuka soitti näytöllä lukee 'hokka❤️' miksi joel soittaa minulle tähän aikaan. Paljo se kello edes on? Katson näyttöni ylä reunasta EI SAATANA kello on 12.30 treenit on alkanut jo kaksi tuntia sitten..
Vastaan joelille kumminki samalla kun nousen hätäisesti sängystä ylös. "No moro joel anteeks ihan kauheesti mä tuun nyt äkkiä studiolle anteeks anteekss!!" Huudan kännykkää paniikissa, ja samassa laitan housuja päälle. "Mitä nää sepoot treenit peruttiin kun Aleksi on kipeenä et aattelin vaan kysyy haluukko olla tänää" joelin ihana ääni kuuluu toisesta päästä. Ai.. "ai jaa no öö jos oon sun luona puolen tunnin pääst" kysyn. Joelille tämä kävi ja lopetti puhelun.
Kyllä olen ihastunut omaan bändi kaveriini monet ajattelee, että pidän nikosta, mutta ei en pidä. Joel vaan hittas sydämmeen..
Hän on ihan varmasti hetero, jätkät ei kyllä teidän omasta seksuaalisesta suuntautumisesta olen homo. Mutta se että ihastus on umpi hetero niin se satuttaa..
Minulla on luottamus ongelmia kun vanha poikaystäväni petti minua ja käytti vain leluna. Ja mitähän kaikke muuta en edes halua enempää ajatella asiaa. jätkille en ikinä kertonut, olin treenessä mustelmilla sanoin vain, et kaaduin kun itkin sanoin että olin nukkunut huonosti, kun kädessäni oli punaisia viivoja eli viiltely merkkejä sainoin että kaverini kissa raapas. En halunnut että bändin ilopilleri on pohjalla tai mitä sekoon oon edelleen. En ole päässyt yksin ylös haluan apua, mutta keltä. Pitäis varmaan kertoa jätkille koko tarina jossain kohtaa...
Puhelimeeni tulee taas ilmoitus ja arvatkaa keltä no joelilta. Kysyy että missä viivyn aivan minunhan pitää olla ihan just hänen luonaan. Onneksi joel asuu naapurissa niin ei ole ainakaan nii pitkä matka, yksi kerrons vaan ylös päin ja siinä joel asuukin jo..
Lähden kohti omaa eteistä vedän lenkkarit jalkaan ja lähde ylä kertaa kohti. Otin avaimen ja puhelimen kyllä mukaan joelita saa kaiken tarpeellisen jos tarvin.
---------
Moi ja hyvää uutta vuotta aikasi❤️❤️
CZYTASZ
~Rakkaus ei katoa helpolla~ •jorko•
FanfictionBändi nimeltä blind channel on kuusi henkinen yhtyie. Mitä käy kun yksi paljastaa tunteesta bändi kaveriin. Mitä jos yksi on niin hajalla että ei halua elää. Mitä jos bändi on vaarassa hajota. Riitoja? Ei sitä tiedä. Rakkautta? Kyllä. Miksi juuri m...