Ending part

25 1 0
                                    

Тэр өдөрөөс хойш тэр надтай 3 долоо хоног уулзаагүй.

Надад дургүй болчихсон юм байх даа?

Өнөөдөр яасан юм гэнэт өөрөө эхэлж уулзъя гээд л.

Баярлаж байх чинь вээ.

Түүнтэй удаан уулзаагүй болоод ч тэр юм уу их догдолж байх чинь.

Өмнөн нүүрээ буддаггүй байсан хүн чинь нүүрэндээ хүртэл анхаараад л Хван Южин яагаад байна аа?

                      ●●●

Энэ удаагийн уулзалт урьд өмнөөсөө хамаагүй хурдан дуусчихав. Аргагүйдээ тэр хүүхдийг тийм байдалтай удаан харна гэвэл ч. Гэхдээ одоо хүртэл ичиж байх юм? Мартдаггүй юм байх даа.

Ёстой нэг.

                                Kim Sunoo's pov

Ичмээр юм бэ? Одоо хүртэл түүнийг харахаар бүр золтой л үхчихсэнгүй. Гэхдээ энэ захиаг яагаад заавал 100 дахь өдрөөрөө унш гэсэн юм бол?

Мэдэхгүй юм даа түүнийг юу бодож сэтгэж байгааг төсөөлөхгүй юм аа.

Одоо яаж тэснэ ээ. 100 дахь өдөр хүртлээ уулзаж чадахгүй нь уйлмаар юм бэ?.

Түүнийг харахгүй өдөр бүр л маш удаан хэдэн мянган жил юм шиг л санагдах юм.

Надад ахин тийм хүн хэзээ ч олдохгүй гэдэгт би бат итгэлтэй байна.

                     ●●●

Арай хийн 100 дахь өдөр минь болох шив.

Одоо шууд уншина аа зөндөө л хүлээлээ. Энэ хэд хоног би бүр Южинтэй яриачгүй өнөөдөр уулзах нь дээ.

Сайн уу? Ким Сонү.
Өнөөдөр бол бидний 100 дахь өдөр шүү дээ. Чамайгаа санаж байна шүү. Чи минь хурдан уулзмаар байгаа биз дээ.
Би ч бас.
Чи мэдэх үү? Чамтай өнгөрүүлсэн цаг хугацаа бүгд надад ямар нандин дурсамж агуулдаг гээч.
Цаг Минут Секунд тутам чамайг санах юм.

Чи тэр өдөрийг санаж байна уу?
Бидний анх уулзсан тэр өдөр.
Би тэр үед их сэтгэл гутралтай хүүхэд байсан сан.

Би хүн болгонд туслаад байдаггүй байсан гэвч чамд тэр өдөр яагаад ч юм тусламаар санагдсан.
Хэхэ чи тэр үед хөөрхөн харагдсан юм болов уу?

Чи намайг мэднэ биз .
Чамд хичнээн их хайртайг минь.
Өөрийн чадах бүхнээ зориулмаар байна. Яагаад гэвэл

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just_Mine||KSN||Where stories live. Discover now