Maddy pohled
Ráno jsem se probudila na našem tajném místě, vůbec nic jsem si z včerejší noci nepamatovala. Probudila jsem Steva.M:,,Dobré ráno lásko."
S:,,Dobré ráno zlati."
M:,,Nevíš kolik je hodin?"
S:,,Emm je 10.34."
M:,,Jej super."
S:,,Co je Maddy?"
M:,,Tedka mam pro tebe dáreček."
S:,,Jaký?"
M:,,To je překvapení!"
S:,,Aha."
M:,,Ale potřebuji aby ses prevlekl do něčeho slušnějšího a já taky."
S:,,Dobře."
M:,,Takže plán, nejdřív půjdeme ke mně a ty počkáš na mě před vchodem než se vrátím, nesmíme riskovat že by byl Eddie doma a potom půjdeme k tobě a tam se nějak převlečeš."
S:,,Dobře, ale je to od sebe trochu daleko, takže to bude na dlouho."
M:,,Proto máme dva pomocníky."
S:,,Dva?"
M:,,Ano dva Jonathana a Nancy."
S:,,A k čemu nám budou."
M:,,Odvezou nás."
S:,,Ale-."
M:,,Steve neboj."
S:,,Dobře."Šli jsme ke mně domů, já se šla prevlect a Steve zatím šel vedle k Wheelerum se domluvit s Nancy a Jonathanem. Když jsem vyšla videla jsem uz Nancy, Steva a Jonathana před domem. Steve ze mě nepoml spustit očí, měla jsem na sobě modré šaty. Jonathan nás odvezl ke Stevovi a pak odjel S Nancy nejspíš k sobě domů.
M:,,Ja tady na tebe počkám."
S:,,Ne Maddy pojď se mnou nahoru, já si určitě nevyberu vhodné oblečení."
M:,,No tak dobře."Šla jsem se Stevem k němu do pokoje a vybrala mu modré rifle, bílé tričko a černou mikinu.
M:,,Tak tohle se dej."
S:,,Dobře."Steve si sundal triko a dal si místo něho to, které jsem mu vybrala. Úplně jsem se zarazila jak v tom světle vynikají jeho svaly. Pak si u prevlekl rifle a koukl se na mě.
S:,,Maddy jsi v pořádku?"
M:,,Emm co, Cože?"
S:,,Jestli jsi v pořádku?"
M:,,Em jo."
S:,,Dobře, co teď?"
M:,,Potřebuji abys nás zavezl do Starcourtu."
S:,,Proč do Starcourtu?"
M:,,To je překvapení miláčku."Políbil mě před autem, potom jsme nasedli do toho auta a jeli. Celou cestu jsem na něho koukala a hlavně na jeho svaly. Konečně jsme tam dojeli, vystoupili z auta a šli pred vchod kde jsme se zastavili. Stoupli si na proti sobě a koukali se přímo do očí. Steve mě chytl za ruce.
S:,,Tak už mi řekneš co je to překvapení?."
M:,,Ne."
S:,,Kdy mi to hodlas říct?"
M:,,Uvidíš."Natahla jsem se k němu, protože je o dost vyšší a políbila ho.
M:,,Tak pojď."
Chytla jsem ho za jednu ruku a utíkali jsme k zmrzlinárně Scoops Ahoy.
S:,,Jestli si chtěla zmrzlinu, mohli jsme jít do města."
M:,,Ne já nechci zmrzlinu."
S:,,Tak co tady budeme dělat??"
M:,,Uvidíš."Zatahla jsem ho k Tylerovi, kterému bylo kolem 17 let.
M:,,Ahoj Tylere."
T:,,Ahoj Mady a ty asi budeš Steve, těší mě já jsem Tyler."
S:,,Taky mě těší."
M:,,Takže Steve, tady máš."Podala jsem mu uniformu scoops ahoy. Steve se na mě nenápadně koukl.
M:,,Vis jak si říkal, že bys potřeboval práci?"
S:,,Jo vím."
M:,,Jo tak jsem ti to zařídila, tady byla dvě volná místa, takže tadá tvoje nová práce."
S:,,Ty jsi ta nejlepší holka, kterou jsem si kdy mohl přát."
M:,,A budes mě mít ještě radši."
S:,,Budu? To ještě jde?"
M:,,Ano, jde."
S:,,Tak říkej."
M:,,Taky jsem si našla práci."
S:,,To je super."
M:,,Tady ve Starcourtu."
S:,,Jeste lepší."
M:,,Tady ve Scoops Ahoy."
S:,,Ty jsi nejlepší zlati."Dlouze me políbil, klidně by ještě pokračoval jenže najednou slyšíme Tylera.
T:,,Hele, ale jako jsme v práci Tady nebudeme dělat nějaké soukromé zalezitosti a šupejte se prevlect!"
S+M:,,Jo už jdeme."Prevlekla jsem se do uniformy a čekala na Steva. Když Steve vyšel z šatny nemohla jsem z něho zpustit očí, v té námořnické uniformě byl strašně sexy.
S:,,Co na mě tak koukáš?"
M:,,Nediv se, v tom namornickym jsi strašně sexy."
S:,,Ty jsi víc."
M:,,Bych tě hned..."
S:,,Co jsi chtěla říct?"
M:,,Nic."
S:,,Dělej řekni to."
M:,,Bych tě hned shodila do postele."
S:,,Tvoje přání může být vyslyseno, ale až po práci bohužel."
M:,,Doufám že bude vyslyseno."Šli jsme k pultu se zmrzlinou, asi po půl hodině jsme obsloužili jenom 5 lidi, jelikož tady ta zmrlinarna byla nová a nikdo ji neznal. Po chvilce nás vystřídal Tyler s tím že máme hodinovou přestávku. Šli jsme se Stevem do zadu, do části obchodu kam můžou jenom zaměstnanci. Steve mě posadil na stůl a políbil mě. Pak se ke mně jenom přesunul, tak že jsem ho mohla obejmout a hrát si z jeho vlasy, Udělal to schválně protože viděl, že jsem z té nové práce trochu vystresovana.
ČTEŠ
Láska či jednorázovka
RomanceAhoj tohle je příběh o tobě, tvoje univerzální jméno je Maddy, žiješ v Hawkins, tvůj bratr je Eddie Munson, nejlepší kamarádka Robin, plus ten debil Harington, román o tom jak láska muze lézt přes všechny hranice. ‼️Upozorňuji tenhle příběh zatím...