Merhabalar efenim!
Uzun zamandır tasarıma ara vermiştim ve gittikçe paslandığımı ve yeni şeyler öğrenmekten uzak olduğumu fark ettim. Bu yüzden hem kendimi geliştirmek hem de boş zamanımı değerlendirmek amacıyla böyle bir işe giriştim.
Çoğunlukla yaptığım serbest çalşmalara yer vereceğim. Bu yüzden yorumlarınızı bekliyorum. İstediğiniz kapakları da belirtebilirsiniz tabii ki.
Her isteği kabul etmeyeceğimi bilerek ve şartları yerine getirecekseniz istekte bulunun lütfen. Çok fazla şartım da yok aslında.
Sadece:
*Kurgularınızın yayınlanmış olması (kapağı yaptığım gibi yayımlayacak bile olsanız kabul edilmeyecek),
*Sizin için yaptığım kapakları en azından 2 hafta kullanmanız,
*Çalışmanızın tanıtım bölümünde kapağın "luxdesign" ya da "parumlucis" tarafından yapıldığını belirtmeniz,
*Yapılan kapakları 3 gün içerisinde kullanmaya başlamalısınız.
*Kapaklar üzerinde oynama yapılmaması gerektiğini söylememe gerek yok sanırım. :)
*Lütfen başka bir tasarımcıya istek bırakmışken aynı anda buraya da istek bırakmayın ya da kapağı kullanma süresi bitmeden istek bırakmayın.
*Başkası adına yapılan istekler kabul edilmeyecektir.
*Örnek bir kapak atmak istiyorsanız önce isteğinizin kabul edilmesini bekleyin lütfen. (Ayrıca attığınız kapakların tıpa tıp aynısını yapmamı beklemeyin, bu intihal olur.)
*Künye bıraktıktan 1 hafta sonrasına kadar isteğinize geri dönüş yapılmadıysa isteğiniz kabul edilmeyecek demektir.
Ve elbette
*Çalışmalarımı habersiz alınmaması, emeğe saygı gösterilmesi gerekmektedir.Sonraki bölüm istek bölümü, ondan sonraki bölüm ise örnek çalışmalara yer verdiğim bir bölüm olacaktır.
Görüşürüz!
.
.
.DevianArt: Luxincael0
PicsArt: luxincaelo
Pinterest: luxincaelo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lux Design
Non-Fiction---------- LUX'un her geçen gün yenilenen tasarım atölyesine davetlisiniz! Durum: [Kapalı] DevianArt: luxincae1o Pinterest: luxincaelo