¦ŞARTLAR VE KÜNYE 2¦ - ¦KAPALI¦

181 13 15
                                    

Merhabalarr, efenim!

Sonunda geri döndüm!

Aslında geri dönmeyi hiç düşünmüyordum ama birkaç gelişme oldu ve eskisi kadar aktif olmayacak olsam da geri dönmeye karar verdim. Şartları güncelleyerek ikinci bir künye ekledim ve biraz tempomu azaltarak tasarıma devam edeceğim.

Şartlar da biraz sıkılaştı, artık bana uymayan, yeterince açık olunmayan istekleri kabul etmeyeceğim. Kurallara uymayan varsa direkt gerekeni yapacağım.

Sadece canım istediğince tasarım yapmak istiyorum ve bu sırada da size olabildiğince destek olmaya çalışıyorum ama iyi niyetimi suistimal eden birçok kişi oldu, bu yüzden biraz daha sert olacağım için kusura bakmayın, benim de bir şekilde kendimi korumam lazım.

Umuyorum ki tekrar beni tasarımdan soğutacak durumlar olmayacak.

Neyse,

Gel gelelim şartlara!

ŞARTLARI OKUMADAN KÜNYE BIRAKMAYIN LÜTFEN, KURALLARA UYMAYAN HİÇBİR KÜNYEYİ KABUL ETMEYECEĞİM!

©©>Her isteği kabul etmeyeceğimi bilerek ve şartları yerine getirecekseniz istekte bulunun lütfen.

©©>Kurgularınızın yayınlanmış olmalı ve üzerinden en az 3 gün geçmiş olmalı
(kapağı yaptığım gibi yayımlayacak bile olsanız da hiçbir şekilde kabul edilmeyecek),

©©>Yapacağım kapak her zaman künyeye tamamen uyumlu olamaz, bazen belirttiğiniz şeylerin tasarım sürecinde eklenmesi zor olabiliyor ya da istendiği kadar iyi durmayabiliyor bu yüzden ona göre künye bırakın. Eğer künyeye uygun bir kapak yapamazsam bunu size bildiririm, eğer kabul ederseniz kafamda canlanan başka bir kapak yaparım ya da istemezseniz hiç kapak yapmam. 2 gün içinde cevap vermezseniz ise o kapağı yapmayı bırakırım.

©©>Sizin için yaptığım kapakları 2 hafta kullanmalısınız,

©©> Kapağı çalışmanıza ekledikten hemen sonra çalışmanızın tanıtım bölümünde kapağın "luxdesign" ya da "parumlucis" tarafından yapıldığını belirtmeniz (bekleme süresi yoktur, kapağı eklediğiniz gibi açıklamayı da değiştirmelisiniz.)

©©>Yapılan kapakları 3 gün içerisinde kullanmaya başlamalısınız. Eğer kullanmazsanız kapağı kullanmaya izin vermem ve bir daha o kişiye kapak yapmam.

*Kapaklar üzerinde HİÇBİR ŞEKİLDE UFAK BİR EFEKT DE OLSA OYNAMA YAPILMAMALI! ( Eğer kapağı baştan sona değiştirecek bir değişiklik değilse bana söyleyebilirsiniz, ben yaparım. Bu yüzden LÜTFEN kapakta bir değişiklik yapmayın.)

©©>Lütfen başka bir tasarımcıya istek bırakmışken aynı anda buraya da istek bırakmayın ya da kapağı kullanma süresi bitmeden istek bırakmayın.

©©>Başkası adına yapılan istekler hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.

©©>Örnek bir kapak atmak istiyorsanız önce isteğinizin kabul edilmesini bekleyin lütfen. (Ayrıca attığınız kapakların tıpa tıp aynısını yapmamı beklemeyin, bu intihal olur.)

©©>Künye bıraktıktan 2 hafta sonrasına kadar isteğinize geri dönüş yapılmadıysa isteğiniz kabul edilmeyecek demektir.

©©>Şartlara, künyeye uymayan hiçbir istek ya da mesaja cevap vermeyeceğim, özelden bırakılan isteklere de cevap vermeyeceğim bu yüzden LÜTFEN sadece bu bölüme künye ve isteklerini bırakın. Soracak sorunuz varsa yine bu çalışmanın herhangi bir bölümüne yorum bırakarak sorabilirsiniz.

©©>Çalışmalarımı habersiz alınmaması, emeğe saygı gösterilmesini umuyorum. Aksi olursa yine gerekeni yapacağımı da belirteyim.

**İSTEKLER YALNIZCA BU BÖLÜMDEN ALINACAKTIR! İLK BÖLÜMDEN İSTEK ALIMI OLMAYACAK! **

.
.
.

>KÜNYE<

KİTAP KAPAĞI VE AFİŞ:

Kitap Adı,

Yazar adı,

Kitabın türü,

Kitabın kısa özeti,

Karakterler: (varsa/ lütfen az takipçili instagram fenomenlerini ya da net fotoğrafı olmayan insanları kapakta kullanmamı beklemeyin.)

Kapakta kullanmak istediğiniz renkler veya nesneler(varsa),


Kapağa eklemek istediğiniz söz(varsa),

©©>Afiş için nasıl bir afiş istediğiniz/ karakter varsa bu karakterlerin kitaptaki isimleri de ekleyerek yorumun başında "afiş isteği" olarak belirterek istek bırakabilirsiniz.

.

KARAKTER KARTI KÜNYESİ:

Kitap Adı:

Yazar Adı:

Tür:

Karakter Adı (Kurgudaki):

Model Adı/Yoksa dış görünüşü hakkında bilgi:

Söz(varsa) :

Kullanmak istediğiniz nesne/renk(varsa) :


.
.
.

©©>Künye bıraktıktan 2 hafta sonrasına kadar isteğinize geri dönüş yapılmadıysa isteğiniz kabul edilmemiş demektir.

©©>Lütfen künyeyi doldururken açıklayıcı ve net olun ki ben de isteğinizi kabul edeyim, eksik ve net olmayan künyeler için kapak yapmak zor. Böyle istekler olursa kurgunun ilgimi çekmesi ya da kafamda bir kapak canlanması durumunda ancak kabul edilecek.

©©>Künyenizi bıraktıktan sonra "İsteğiniz alındı. " cevabı geldiğinde en fazla 2 hafta içinde kapağınız elinize ulaşacaktır. Daha uzun sürmesi durumunda size bildirilecektir.

©©>Kapak size özelden link aracalığıyla ulaştırılacaktır. Lütfen çalışmaya eklediğim örnek kapağın ss'ini alıp kapak olarak kullanmayın. Buraya eklediğim kapaklar ön gösterim amaçlıdır.

©©Bu bölümdeki şartlara uygun olmayan hiçbir istek kabul edilmeyecektir. Şartlara uymak zorunludur, bu yüzden lütfen şartlara uymayacaksanız istekte bulunmayın.

İsteklerinizi bekliyorum!
Görüşürüz!

Lux Design Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin