¦İSTEKLER¦ - ¦Kapandı¦

449 29 112
                                    

***Lütfen istek yapmadan önce şartları okumayı unutmayın. KÜNYELERİNİZİ "ŞARTLAR VE KÜNYE 2" ADLI BÖLÜME YORUM OLARAK BIRAKIN LÜTFEN! DİĞER BÖLÜMLERE BIRAKILMIŞ YA DA ÖZELDEN ATILAN KÜNYELERİ KABUL ETMİYORUM!

Aşağıdaki künyenin bulunduğu satıra eksiksiz olarak künyenizi bırakabilirisniz.

KÜNYE:

KİTAP KAPAĞI VE AFİŞ:

Kitap Adı,

Yazar adı,

Kitabın türü:

Kitabın kısa özeti:

Karakterler: (varsa/ lütfen az takipçili instagram fenomenlerini ya da net fotoğrafı olmayan insanları kapakta kullanmamı beklemeyin.)

Kapakta kullanmak istediğiniz renkler veya nesneler:

Light/Dark:

Kapağa eklemek istediğiniz söz(varsa) :

Nasıl bir kapak istiyorsunuz?: (Burayı boş bırakırsanız aklımdakine göre bir kapak yaparım. Bunu düşünerek isteğinizi bırakın lütfen.)

.
.

.
.

KARAKTER KARTI KÜNYESİ:

Kitap Adı:

Yazar Adı:

Tür:

Karakter Adı (Kurgudaki):

Model Adı/Yoksa dış görünüşü hakkında bilgi:

Söz(varsa) :

Kullanmak istediğiniz nesne/renk:

Light/Dark:

.
.

*Afiş isteyenler kitap kapağının künyesini doldururken belirtebilir.

.
.

*Künye bıraktıktan 1 hafta sonrasına kadar isteğinize geri dönüş yapılmadıysa isteğiniz kabul edilmeyecek demektir.

*Lütfen künyeyi doldururken açıklayıcı ve net olun ki ben de isteğinizi kabul edeyim, eksik ve net olmayan künyeler için kapak yapmak zor.

**Künyenizi bıraktıktan sonra "İsteğiniz alındı. " cevabı geldiğinde birkaç gün içinde kapağınız elinize ulaşacaktır.

***İlk bölümdeki şartlara uygun olmayan hiçbir istek alınmayacaktır. Şartlara uymak zorunludur, bu yüzden lütfen şartlara uymayacaksanız istekte bulunmayın.

İsteklerinizi bekliyorum!
Görüşürüz!

Lux Design Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin