4cm

52 6 17
                                    

"CHANGBIIINNNNN"

"noldu ya"

"he bro mesaj geldi bak bi"

Changbin telefonunu eline aldığı sırada arkadan Hyunjin seslendi

"BIXBY TELEFONU SIFIRLA"

"AMINQKOYIM. tmm bir sey yok parmak izi istiyo"

"sey.. mesaj gelmisti bakacak misin"

"sen niye bu kadar merak ettin ki"

"yha binniem bizden gizlin saklin olmasin🥺"

Changbin Hyunjin ve Jisung'un bu hallerine garip garip baktıktan sonra yabancı numaradan gelen sesli mesajı gördü. İkilinin yanında açıp açmamakta kararsızdı ama yinede açtı.

🎤"Güzelim senin baban boksör müydü? Her hareketine nakavt oluyorum da"

"LAN BU NE QOSOSLCMWMFKQLDMWKND"

"HYUNJIN DUYDUN MU LXMKWCOWMODQODKQ"

Changbin onlardan farklı olarak kıkırdamıştı. Çünkü daha önce böyle bir şeyle karşılaşmamıştı ve profil fotografından erkek oldugu anlaşılan kişinin böyle bir mesaj atmasına şaşırmıştı. Gözüne tanıdık gelmişti ama bir türlü çıkaramıştı.

"OOOO ERKEK BU!! KURT, KURT OLALI BOYLE KOYUN YAKALAMADI!!!!!!"

"NE diyosuNNNN"

Bir anda üçü el ele tutuşup zıplamaya başladılar. Tabii bu mutluluk kapının çalmasıyla kesilmek zorunda kaldı. Changbin, kapıya en yakın kişi olduğu icin açmak için ilerledi.

"AA COCUK GELMIS"

"Sanada selam hyung"

"Geç içeri kardeşim. Soğuk su sıcak su bir şey ister misin? "

"Yok ben böyle iyiyim. Söylemem gereken bir şey vardı, onu söyleyip gideceğim"

"ne oldu kardeşim popo avcısına mı yakalandın? "

"yok hyung ben bi bok yedim"

"ne yaptın lan"

"ya bak şimdi.."

Jeongin şişe çevirmece oynadıklari gün, Seungmin'e verdiği cezada yan sınıftaki Chaeyoung yerine yanlışlıkla Changbin'in numarasını verdiğini anlattı. Az önce mutluluktan zıplayan çocuk şimdi put gibi oturuyordu.

"Hyunjin."

"Efendim Jisung"

"Sence iyi midir? "

"İyidir ya, herhalde yani."

Jeongin, Changbin'i omzundan tutup sarstı.

"Hyung kendine gel aminqkoyim. ayarlarım ben onu. Topumuz gay zaten."

Az önce put gibi oturan kendisi değilmiş gibi birden ayağa fırladı, sonra eğilip Jeongin'in dizlerine kapandı.

"AYARLARSIN DEGIL MI?!!?!!"

"YQ BI DUR KANCIK AYAGA KALK"

"Görür görmez dibim düştü Jeong. Bal sesli bir şey bu. Gözünü seveyim ayarla hallet bir şey yap"

"Tamam çözerim ben hadi görüşürüz"

"Hadi çık git ayarlamadan gelme"

Jeongin ve Changbin konuşurken Jisung Hyunjin'in koluna girmiş, hafif üstüne eğilmişti. Jeongin evden ayrılınca yüzünü Hyunjin'e çevirdi

"Hyunjin duydun mu? Changbin'in dibi düşmüş. Gel dibini bulalımHAHAHHAHAHAHA ulan bugün de çok komiğim."

=

Jeongin gittikten yarım saat sonra Changbin hazırlanıp her zamanki spor salonuna doğru arabasıyla yola çıktı. Üst sınıflardan gördüğü birisiyle konuşmak istiyordu aslında. Çünkü defalarca Jeongin'in yanında görmüştü, bu da dibi düştüğü çocuğa yakınlaşması için firsat olabilirdi. Arabasını salonun otoparkına park ettikten sonra soyunma odalarına doğru ilerledi.

Planladığı gibi de olmuştu. Kendisinden bir sınıf büyük olan Chan'ı bulmuştu. Bazen kantinde karşılaşıp sohbet ettikleri oluyordu ama hiç derin bir sohbet etmemişlerdi. Fırsat bu fırsat diyerek Chan'ın yanına gitti.

"Selam hyung! Bugün beraber çalışalım mı?"

•••••
beyzanin zoruyla atiyorum bolumu. elimden geldigince duzenlemeye calistim hata varsa 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
cok fena chanchang yazasim varHAYIR BEYZA BU SEUNGBIN FICI.
ha bide hyunjin ve jisung buz devrindeki farelere benziyor. ingilizce hocam beyzayla beni onlara benzetmisti🥺
yeter bu kadar cok konustum hadi gorusuruz👏🏻👏🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

çevir çevir-seungbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin