Keyifli okumalar💕
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💌
...
"Egem!"
"Egem hadi kalk güzelim."
"Egeeeemmm!"Of ne Egem ne!
Bok Egem aa.Sabahın köründe başımda dikilip beni uyandırmaya çalışan abimin sesi ile yüzümü buruşturdum ve gözlerim kapalı bir şekilde "Noldu abi adımı mı ezberliyorsun?" Diye mırıldandım.
"Oy benim prensesim uyandı mı? Kalk kalk, üzerini giy kahvaltıya gel hemen." Diyerek üzerime eğildi ve yanaklarımdan öptü.
"Hıhı" Diyerek yatakta diğer tarafa doğru döndüm.
"Emir!"
Annemin içeriden abime seslenmesi ile:
"Hadi güzelim kalk gel annem kahvaltıyı kaldırmadan." Diyerek odadan çıktı.
Tam tekrardan uyuma pozisyonuna geçmiştim ki çalan telefonum ile bütün uyuma planlarım alt üst olmuştu.
Komodinin üzerindeki telefonumu gözlerim kapalı bir şekilde bulduktan sonra sinirle açıp kulağıma dayadım.
"Ne var ulan ne var! İki dakika uyutmuyorsunuz!"
Biraz ani oldu, farkındayım ama uyku önemli yani
Karşıdan bir süre ses gelmeyince telefonu yüzüme doğru indirip hala kapalı olan gözlerimi açarak kimin aradığına baktım.
Kayıtlı değildi.
Off çok uykum var!
Kapat gitsiiin!"Konuşmuyorsanız kapatıyorum, iyi günler." tam kapatmak üzereyken karşıdan bir erkek sesi geldi.
"Egem?"
Adımı nerden biliyor la bu
Hadi bismillah
"Evet buyrun benim"
"Ben Burak Karan seninle yüz yüze konuşmamız mümkün mü acaba?"
Hoşt ulan hemen ne yüzyüzesi bir de seninle falan diyo ne bu samimiyet Burakcığım!?
"Egem?"
Karşıdan gelen ses ile kaşlarımı çatarak cevapladım.
"Pardon ama tam olarak ne için görüşmek istiyorsunuz benimle?"
"Bunu telefonda söyleyemem ama hayatını değiştirecek bir şey söyleyeceğime emin olabilirsin."
Of of iste bana bunu demee! Meraktan dayanamazdım ki ben!
"Peki nerede buluşuyoruz?"
Farkındayım çok ani oldu ama merak ettim hayatını değiştirecek falan diyince.
"Her teklif edenle böyle buluşuyor musun acaba?" diyerek mırıldandı.
"Ha anlamadım?"
Ben daha olayı anlayamadan
"Bir şey demedim bu arada nerede yaşıyorsun Egem?"
"İzmir"
"Hmm, güzel akşam saat 7 de atacağım konuma gel."
Bir şey dememe izin vermeden telefonu yüzüme kapatmıştı bile.
"Atacağım konuma gel ne demek? Aptal adam kölen miyim ben ayağına çağırıyorsun?"
Başıma bela aldığıma yüzde yüz emindim ama merak işte neyse artık Emir'i takar koluma giderim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLAR(GERÇEK AİLEM)
Teen Fiction"Gelen bir telefon ve buluşma teklifi tüm hayatımı değiştirmişti. 17 sene sonra artık Egem Altan değil Egem Karan'dım." Selamlarr! Wattpad'de klasik ve eğlenceli olan bir kurgu ile karşınızdayımm👀 Umarım okurken keyif alırsınızz💕