Ardından araya kızlar girdi.
Ezgi: Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.Buraya gelerek.
Levent:hişt sakin ol bakalım prenses.
Ege:Oğlum seni bi prenses yaparım
Şimdi bana bu olaylar gelişirken benim ne yaptığımı soracaksınız.
Şimdi öncelikle sakin olun duyduklarınıza inanmaya bilirsiniz ama orada o kıyamet koparken aklama sadece bu geldi,
Bir yer bulun, oturun ve sakin olun.Bu kıyamette benim aklıma "Bayılmak" geldi evet doğru duydunuz,bayılmak.
Profesyonel bir şekilde yere düştükten sonra Simay ve Ezgi büyük bir çığlık patlatlatı ve
Levent koşarak yanıma geldi Yağız
Levent'i iktirip yanıma oturdu daha sonra kafamı dizine koydu.Sanki o sırada kalbim yerinden çıkacak gibiydi.
Bir yandan yağız beni kucağına alırken diğer bir yandan da kızlar ağlamaya başladı.
O sırada Simay'a göz kırptım ve oda gördüğünde Ezgi'nin kulağına fısıldayarak söyledi.
Tabi ki bu sırada biz çoktan evden çıkmış arabaya doğru yol alıyorduk.
Hastane'ye geldiğimizde beni sedyeye yatırıp götürdüler.
Bir baş ucunda doktor diğer bir baş ucumda yağız vardı ama yağız çok korkmuşa benziyordu.
Simge ve Ezgi'ye baktığımda ikiside arkada kıkır kıkır gülüşüyordu.
Tam gülücekken biranda kapı açıldı ve Leventler geldi.
Levent geldiği gibi elimi tutmaya başladı.
Yağız bunu görünce direktman Levent'in elini iktirdi.
Levent: Doktor Bey ne olmuş
"Doktor evet hanım efendi baya bi korkmuş,gerilmiş,tedirgin olmuş ve bu yüzden bir anda başı dönüp bayılmış"
Ha gerilmişi anladım da ben diğer şeyleri ne ara yaşadım lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
Teen FictionBir kızın yıllarca doğru ve düzgün gerçek aşkı bulmasını anlatıyor.Ama en sonun da şeytanın bacağını kırıp düzgün bir sevgilisi oluyor