•Tanışma•

44 4 8
                                    

Soğuk bir kış gecesiydi, Hyunjin bardan eve geldiği gibi yatağına atladı, şirketindeki işler onu çok yoruyor, onu bitiriyordu. Babasının ölümünden sonra bütün mirası ona kalmıştı, Hyunjin ise bu durumdan hiç memnun değildi.. Hyunjin daha çok çalışmak yerine eğlenmeyi seviyordu, çalışmanın ona ne gibi bir faydası olabilirdi ki? O zaten varlık içindeydi.
Yine her zaman ki gibi sabah uyandı, elini yüzünü yıkayıp evden çıktı. Şirkete doğru giderken birşey hatırladı; bugün ona kişisel asistanı geliyordu! Hyunjin endişelenmişti çünkü böyle işleri genellikle kadınlar yapardı. Fakat Hyunjin'in yönelimi farklıydı.
Şirkete geldiğinde asistanı daha gelmemişti, Hyunjin daha da heyecanlanarak odasına doğru yol aldı.
Aradan 30-40 dakika geçtikten sonra bir çalışan odasına gelip, "Hwang Bey, yeni kişisel asistanınız geldi, göndereyim mi?" Dedi.

Hyunjin bir hışımla ayağa kalkıp içeriye doğru gitti. Koridoru geçip birden danışmanın önündeki, altın sarısı saçı olan, gözleri parlayan, sanki peri olacakken insan olmuş gibi bir "Erkek" gördü...
Hyunjin mutlu bir şekilde gülümseyip yanına gitti ve odasına davet etti. İkiside hızlı adımlar ile odaya girdiler...

Hyunjin: hoşgeldin, otur lütfen.

Felix: T-tamam, sağolun..

Hyunjin: Sanırım kişisel Asistanımsın, biraz kendinden bahsedermisin.

Felix: T-tabii, ben Lee Felix, 22 yaşındayım, v-ve 1.71 boyunday-

Hyunjin: Ahah, dur o kadarına gerek yok, nasıl olsa üstüne özel elbise diktirmicem.

Felix: özür dilerim, işime ne zaman başlayabilirim Hwang Bey?

Hyunjin: bu akşam 9 gibi evde olacağım, sende gel, işine nasıl başlayacağını ve bazı detayları anlatırım sana. Nasıl olsa özel asistanımsın.

Bu konuşmadan sonra Felix, izin isteyerek odadan çıktı. Hyunjin ise heyecanlı bir şekilde gülmeye başladı.
Hyunjin düşünmeye başladı, Felix nasıl birisi? Neleri seviyor? Hobileri neler? Fobileri neler? Ne yer, ne içer... Belliki Felix Hyunjin'i bayaa bir zorlayacaktı...

Öğle sonu Hyunjin acıkmaya başladı, en iyisi gidip birşeyler yemekti, ama her an Felix'i düşünüyordu, peki ya Felix'ede yemek alıp götürse? Hyunjin yine düşünmeden edemiyordu. Ama bunu yapacaktı... Hyunjin son belgelerinide imzaladıktan sonra çıkıp bir restoranda gitti, Felix'in ne yiyip ne yemediğini bilmiyordu. En sonunda ise ramen ve rabokki almaya karar verdi, turşu ve kimchide ek tabii... Restoranda, giriş belgesinde yazan adresini verdi, böylece sipariş Felix'in evine gidecekti. kendisi ise arabasında yedi.

Aradan 1 saat geçti ve şirkete tekrar geldi. Hyunjin'e yine onlarca dosya gelmişti, Hyunjin artık kafayı yemek üzereydi fakat günün sonunda eğleneceğini biliyordu ve sadece sabrediyordu.
Hyunjin her gece bara giderdi, bu çok kötü bir alışkanlık haline gelmişti. Fakat o da haklıydı, o iş insanı değildi işi sevmezdi fakat her gün ona onlarca dosya gelip giderdi...
Biraz daha çalıştıktan sonra nihayet saat 20:25 olmuştu. Hyunjin hızlı adımlar ile dışarı çıkıp arabasına bindi, Şoförü sordu; fakat Hyunjin bu sefer bara gitmek istemiyordu, çünkü evinde bardan daha önemli kişi olacaktı...

•Asistan•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin