-1-

42 3 8
                                    

muhteşem bir okul vardı. Okulda çok popüler, yakışıklı tüm kızların aşık olduğu bir çoçuk vardı. Bu çoçuk, havalı bir çoçuktu, yada sadece kızlara göre...

Okulun son yılıydı. Okul bildiğimiz normal bir şekilde geçiyordu ama okula Amirikadan bir yeni kız gelmişti. Bu kız çok güzel ve dikkat çekiciydi. Ve hikaye daha yeni başlıyor...

Linda Amarika 'dan, kore' ye gelmişti. Okulun ilk günüydü ve heyecanlıydı, ama heyecanını, sevgisini pek belli eden bir kız değildi. Okulagitmek için hazırlanmıştı. Okulun yerini insanlara sora sora bulmuştu. Hızlıydı çünkü geç kalmak istemiyordu. Bu onun ilk günüydü. Okulun içine sonunda girebilmişti. Linda hızlı adımlarla giderken birine hızlıca çarptı ve elinde tüm defterler düştü. Çarptığı kişi Drake'ydi. Okulun popüler çoçuğu.

Linda (ona kızgınca bakarak) : Önüne bakarmısın hepsini düşürdün.

Drake şaşırmıştı çünkü ilk defa okulda bu kızı görmüştü. Kıza iğneleyici bir şekilde bakmıştı. Çünkü kimseden haberi yoktu. Okuldaki diğer öğrenciler onlara bir yandan bakıyor bir yandanda Drake den korkuyorları.

Drake : Benimmi elimdeydi ben düşürdüm.

Linda niye herkesin baktığını anlamamıştı.

Linda (yutkunarak) :Neyse boşver gitsin. Dedi ve oradan hızlıca ayrıldı. Drake ona bakan herkese bağarıp sınıfa gitmelerini söyledi. Drake de sınıfına geçmişti.

Linda sınıfını bulamıyordu. Bir kıza sordu, kız sevinmişti. Ve birden yüzü düştü. Linda şaşırmıştı,ama hemen tanışmaya başladı

Linda : Merhaba ben Linda. Buraya yeni tanışındım, senin adın ne

Kız : Benim adım Rose

Linda: Adın çok güzelmiş, hangi sınıftansın?

Rose : Ben F sınıfındanım

Linda (sevinerek) : Aaaa desene aynı sınıftayız diye, bir sorunmu var mutsuz gözüküyorsun

Rose ne yapıcağını bilemedi anlatmaya karar verdi.

Rose :Bak benimle aynı sınıfta olmana sevindim ama...

Linda : Ama ne? Bak neden böyle davrandığını anlamadım ama hızlıca sınıfa gitmeliyiz. Geç kalıcaz hadi

Linda onun kolunu tutup çekiştirdi

Linda :Eee hadi sınıfı göster

Rose başını sallayıp ona sınıfı gösterdi. Linda önden sınıfa girdi ve...

Bir dakika oda odamı bu sınıftaydı.

Drake :Oooooo okulumuzun yeni kızı

Tatum Drake nin ortaokuldan beri arkadaşıydı. Biraz kibirli bir kızdı. Kendini beğenmişti ve onlarla birlikte kelvin ve Alvin de ortaokuldan beri arkadaşlardı. Bunlar biraz bencillerdi. Okulun havalı bir o kadar da herkesin korktuğu kişilerdi. Kimseyide hemen sevmezlerdi.

Tatum :Yani yeni kız senmisin

Alvin :Oooooo hoşgeldin güzellik!

Linda(biraz korkak bir sesle) :Laflarına dikkat et.

Alvin:Oooo kız atarlı çıktı.

Kelvin:Ben bu kızı sevdim.

Sınıftan biri:Neden

Kelvin(sinsi bir gülüş yaparak) :Çünkü onunla çok oynıcaz.

Sonra hepsi çirkin bir şekilde gülmüşlerdi. Linda aslında biraz korkmuştu ama hiç hislerini belli eden bir kız değildi ve Rose nin yanına otumuştu. Rose, Linda ya

FiyaskoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin