Po přijetí domů, začal Lucas plánovat můj vztah s Rudym. Vysnil si snad všechno, naši svatbu, jak budou vypadat naše děti, ale já z toho moc nadšená nebyla. Jasně je hezkej, ale naco mi bude krása, když povaha nic moc. Lucas sice říkal, že se takhle chová ke každýmu, bojí se si někoho pustit k tělu, ale prý má partu kamarádů. Sarah, Kiara, John a Drew, říkají si Děti vln, protože je rodiče odmalinka vedli k surfování, trávili na moři všechen čas. Vždycky jsem se chtěla naučit surfovat, je to taková volnost jenom oceán a vy, tak ještě že mi Lucas někoho dohodil.
,,Udělal bych to asi takhle, jelikož už víš, že pro tebe mám secret party, která už teda není secret, tak bys ses šla umýt a já bych mezitím udělal večeři a nachystal bych si líčení a věci na účes" koukne na mě a já jen přikývnu.
Vydám se nahoru do koupelny, jelikož nemám teď nic u sebe, půjčím si od Lucase ručník a najdu i dámský sprcháč, který tady nechala Lucasova mamka. Napustím si teplou vanu, zavřu oči a snažím se úplně vypnout, po pár minutách v klidu, otevřu oči a svůj zrak upřu na oceán, který je vidět z okna, vlny se lámají, ptáci poletují okolo a sluníčko vychází z pod mraky.Vystoupím z vany, zabalím se do ručníku a jdu k oknu. Je tady vidět všechno, palmy, oceán, děti kteří si hrajou a i dokonce naše malá, ale útulná terasička. Nikdy by mě nenapadlo, že budu žít tady, v ráji. Po chvilce rozjímání se odeberu do svého pokoje, kde si obleču své bílé, vzdušné šaty,nádherně vyniknou na moji opálené pleťi.
,,Nazdar nazdar nazdar" vtrhne do pokoje Lucas, ale když mě uvidí otevře pusu dokořán.
,,Ty si tak krásná jako já" zaculí se na sebe do zrcadla.
,,Tak to je jasný" usměju se na něj a vyhodím ho ze židle.
,,Takže připrav se, že z tebe udělám ještě větší číču než jsi teď" mrkne na mě.
,,Hlavně to prosím nepřežeň, ať nevypadám jak z devadesátek" kouknu na něj.
,,Už nic neříkej a věř mi" otočí mě čelem k zrcadlu, zapne reprák a začne kouzlit.Lucas je strašná drbna, vím tady všechno už o každým ostrovanovi. Nejvíc si dal záležet, aby mi vše povyprávěl o Rudym. Jakou má oblíbenou barvu, co rád dělá a i jak se stará o maminku. Když mi o něm takhle vypráví, zní jak princ z pohádky, ale ve skutečnosti na něj sedí jen ten vzhled.
,,Máš štěstí, že mě máš, ale nezvykej si na to" dodá Lucas a já se poprvé pořádně kouknu do zrcadla.
Svrchní vlasy jsem měla zapletené do dvou copánků zakončenými drdolem a zbytek mi Lucas narovnal. Make-up byl jak Lucas sliboval decentní, oči mě krásně prodloužil tenkými linkami a ostatní bylo laděno do pleťových barev.
,,Oo děkuju a teď je řada na mně" z vesela si tlesknu a sunu ho do židle.
,,No to teda ne, chci vypadat k světu, bůh ví co ze mě uděláš" koukne na mě s vyděšeným výrazem.
,,Neboj a čekej, skočím ti vybrat oblečení a pak z tebe taky udělám fešáka" dořeknu a vydám se do Lucasova pokoje, který je hned naproti. Otevřu skříň a zděsím se, co to je za bordel? Jestli má takový bordel i v životě, tak se nedivím jeho problémům. Jediné co viselo na ramínku, co vypadalo, že může být i vyžehlený byla černá košile. Prohrabala jsem se tou kupou oblečení a po chvíli vytáhla tělové kraťase. Vzala jsem ještě stříbrný řetízek a bílé tričko, které bylo přehozené přes židli a vydala se do svého pokoje.
,,Toto si oblečeš a ještě ti udělám vlasy" hodím na něj oblečení a jdu dolů do kuchyně pro večeři, co Lucas uvařil. Vezmu dvě misky, otevřu hrnec a uvidím těstoviny se zeleninou, uu tady někdo vaří zdravě. Usměju se a nandám nám každýmu porci a vydám se do pokoje.
,,Tak co? Taky můžu být kostymérka?" zasměju se a podám mu misku s jídlem.
,,No čekal jsem to horší, takový neutrální, mám tam i kousky, který bych radši nechal jen pro své oči" odpoví mi a já jako správná žena se hned začnu vyptávat, neskutečně by mě zajímalo, co tam skrývá.
,,Nee, to nikdy neuvidíš" zasměje se ďábelsky, asi si udělám večer výpravu za hledáním extra kousků Lucase Kekoi.Dodělám mu vlasy, sníme večeři a pomalu se sunem dolů do předsíně.
Vezmu si malou kabelku, kterou jsme dneska koupili, do ní naházím žvýkačky, lesk na rty, klíče a mobil. Kouknu se na sebe naposledy do zrcadla, vyfotím se a ještě to pošlu mamce, že vyrážím na přivítající party a zítra že ji zavolám.
Sebíhám schody, nazuju si své černé converse a mužem vyrazit. Venku už je tma, ale bar je přibližně 100 metrů od baráčku, takže není problém jít pěšky.
Cestou si povídáme s Lucasem co chceme spolu všechno zažít. Nejdrsnější plán je teda plavání v kleci se žralokama, od tý doby co jsem viděla film, kde mladé dívky spadnou s klecí až na do oceánu, tak nikam nepáchnu.
Mezitím co Lucas vymýšlí samý ďábelský a nebezpečný plány, já si připadám jak babička, která chce plavat se želvama.
,,No tak to namixujem, první dny vezmem ty tvý, aby ses psychicky připravila na ty mý" ďábelsky se zasměje Lucas a ruce má tak, jak pan Burns ze Simpsonových.Z dálky už můžu zahlédnout blikající světla a hlasitou muziku, kterou tvoří známý popmusic.
,,Tam to vypadá dokonale" otočím se na Lucase a štěstím ho obejmu.
Nádherný plážový bar, který je laděn do surfovaní a do Hawaie. Je poskládán ze slámy a dřeva, které je tu tam nabarvené na veselé barvy. Venku je menší bar a taneční plocha, kterou kryjí palmy a vstup je obehnán menšími surfovacími prkny.
,,Pojď musím ti každýho představit, určitě si všechny zamiluješ" popohání mě Lucas směrem ke vstupu. Pár lidí stojí u baru, ze kterýho hned přecházejí na taneční plochu.
Odhrnu korálky, jenž jsou navázané na šňůrky a tvoří jakoby dveře. První co mi šlehne do obličeje je odér namíchaný alkoholem s opalovacím krémem, na zdi visí balónky vytvořené do slova Welcome, všude jsou usměvaví a veselí lidé, kteří si užívají další příjemný čas s ostatními, ale ihned co já vejdu do místnosti, stočí se na mě každé oči.
ČTEŠ
Konečně šťastná
Novela JuvenilDevatenáctilé Tess, se v Česku moc nedaří a proto se rozhodne začít život někde úplně jinde, hned po maturitě odjíždí na vysluněnou Hawaii, tam se na ní už přece musí konečně usmát štěstí. A to se ví, že usměje. Do cesty ji vstoupí drzý a nepřístupn...