Nem sokkal a Csajok vs. Fiúk vége után játszódik. Nincs benne romantika.
A sztori röviden: Eljött az idő hogy Lloyd és Elina keresztszülőket válasszon LJ-nek. Mivel a fiúk élet-halál harcot vívnak a pozícióért, ezért Lloyd egy váratlan személyt választ, hogy "megmentse" barátait.Csupán egy átlagos nap volt ez Morro számára, épp a megmaradt őszi leveleket fújta el az elemi erejével, mikor is a kert másik felében meglátta Lloydot. Ekkor értetlenül összevonta a szemöldökeit, mert valahogy nem tudta elhinni, hogy Lloyd Garmadon az ő kertjében áll. Bár az arcából ítélve nem úgy tűnt, hogy nagyon a saját akarata miatt lenne itt, így a férfi gondolta, hogy Elina is vele lehet, valószínűleg a nő Izzyvel társalog egy forró tea mellett.
Abbahagyta amit csinált, de továbbra sem mozdult meg érezve a növekvő feszültséget a levegőben. Végül pedig azt Lloyd törte meg, úgy hogy leszegett fejjel lassan odaslattyogott hozzá és fapofával nézett fel rá.
– Hogy is mondjam... – nyögte ki végül magából, mire Morro már arcon is csapta magát lélekben. Miért neki kellett ezekbe a kínos pillanatokba kerülnie? – Sajnálom Morro, de te leszel LJ keresztapja – jelentette ki végül.
– Ez valami vicc? – kérdezett rá. – Mert nem vagy vicces Garmadon. Nagyon nem.
– Hidd el, rohadtul nem fűlik hozzá a fogam, de a fiúk már élet-halál tusát terveznek és nekem nincs kedvem a hulláik takarításához – magyarázta a szituációt, hevesen gesztikulálva.
– Harumi? – elvégre ő Elina testvére. Ő érdemelné a legnagyobb elsőbbséget.
– Harumi? Komolyan? Inkább választalak téged előbb, minthogy ő legyen az! – akadt ki hirtelen. Ah, igen. Könnyen ki lehet váltani belőle a traumatikus élményeit. Bár itt kivételesen nem hibáztathatta. Úgy bírta Garmadon terrorját mint egy igazi férfi, nem mint amikor ő szállta meg szellemként. Akkor csak nyavajogni tudott.
– Jó, értelek és megpróbálok vigyázni rá ha kell, de ha a gyerek olyan lesz mint te, én nem tudok semmit se ígérni – mondta, ahogy kinyújtotta a kezét. – Megegyeztünk?
– Megegyeztünk – fogta meg és rázta meg a kezét. – Most már csak el kell mondani mindenki másnak.
– Gondolom erre van ötleted is – emelkedett meg az egyik sarka a szájának.
– Persze hogy van ötletem – bólintott, ahogy elindultak.
– Szóval rávetted, hogy mi legyünk azok? – nézett mosolyogva Isabelle Elinára, ahogy a két feléjük tartó férfit figyelték.
– Yup – biccentett. – Amúgy is eléggé fogyott az idő a megfelelő személy kiválasztására – nézett rá Elina.
– Ah, ti követitek a hagyományokat? – nézett rá kérdőn. Ismerte a hagyományt Isabelle, már gyerekkorában megtanította neki az összeset az apja. Mesélte neki, hogy mindig amikor megszületik a gyerek, a szülei után a keresztszülei láthatják. És addig nem is lehet megmutatni másnak.
– Igen, arra gondoltunk, hogy mi őrizzük a hagyományokat, hisz a családjaink életében nagyon fontos szerepet játszott mindig is – magyarázta. – Az még nekem is hihetetlen, hogy ez azért olyan fontos, mert te nézed meg "először".
– Értelek – nézett az unokatesójára. – Nos, akkor ne várakoztassuk meg a szerencsétlen veszteseket – nyitott portált, amint megérkezett a két férfi is és át is léphettek a kolostorba.
– A lényeg, hogy majd akkor gyertek be, ha mondom a neved. Csinálhatod azt a drámai, hajizélős bejöveteledet is ha akarod – mondta Lloyd, mire csak egy sértett pillantást kapott Morrotól, aki ekkor már csak azért is beletúrt sűrű, fekete hajába.
– Nos, végre eldöntöttük – lépett be Lloyd az ajtón, mire kereken két pillanaton belül az összes haverja ott volt. A lányok nem, mert ők egy olyan mondattal intézték el egymás között a dolgot, hogy:
– Majd az lesz akik ők ketten akarnak.
– NA VÉGRE! Tudni akarom, hogy én leszek az! – szólalt meg először Kai magára mutatva.
– Ne ígyál annyira a kígyó bőrére, mert nem csak te vagy itt az esélyes befutó – vigyorgott Jay. – Főleg, hogy mi már nemsokára vissza is tudjuk kérni a szívességet!
– Ne szállj, el magadtól, nem te vagy az egyetlen, akinek gyereket vár a felesége – vágta vissza Cole szemforgatások közepette.
– De technikailag Rachel még nem is a feleséged – szólalt meg Zane, az egyetlen aki úgy tűnt, nem igazán érdeklődik a dolog iránt. – Amúgy is én vagyok a rangidős a csapatban szóval nem kell ezen annyira hajba kapni. Egyértelmű, hogy mi leszünk – Ah, hagyjuk az egészet.
– Az már részletkérdés Zane! – kiáltott fel a föld ninja zavartan.
– Na, de akkor engeditek, hogy válaszoljak? – nézett bosszúsan rájuk Lloyd. Kezdett teljesen kikészülni ettől.
– Persze! – szedték össze magukat a fiúk és szépen sorban beálltak Lloyd elé, érdeklődve várva mit mond.
– Nos, akkor hadd mondjam, hogy végül arra jutottunk, hogy... – ekkor egy kicsit megállt, feszültséget generálva – Morro és Isabelle lesz LJ keresztszülei! – mosolyodott el, ahogy Morro kivágta az ajtót és győzelemittasan lépett be rajta.
– Na, mivan lúzerek? – nézett végig rajtuk nevetve, miközben mindnek tátva maradt a szája.
– Ez nem... – motyogta Jay.
– MÉGIS HOGY GONDOLTAD EZT LLOYD?! – kiáltotta dühösen egyszerre az összes.
– Hát úgy hogy az agyára mentetek és annyira tönkretettétek, hogy engem választott. Tudom, még nekem is hihetetlen – magyarázta Morro.
– Hát még nekünk – vágta vissza dühösen Kai.
– De akkor csináljuk meg, amiért idehívtalak – nézett Lloyd Morrora.
– Vezesd az utat – mutatott a lépcsők felé, mire Lloyd nem is habozva elindult, maga mögött hagyva ezt az egész őrültséget.
– ÉN EZT NEM HISZEM EL! – jelent Annie és Rachel.
– Mi sem hisszük el... – mondta Jay és Cole teljesen letörve.
– Ha?! Veletek meg mi történt? – nézett kérdőn Rachel össze Annievel.
– Lloyd végül Morrot választotta! El tudjátok hinni?!
– Egy értelmes választás – mondta Annie, mire Rachel biccentett.
– DE NEM EZ A LÉNYEG! EGY NAPRA LETTÜNT KIÍRVA! – kiáltotta Rachel, ahogy kislányok módjára elkezdett ugrálni Annievel, miközben tapsoltak.
– Te tudod ez mit jelent? – suttogta Cole Jaynek, aki csak megrázta a fejét.
– Szóval, ha minden tökéletes egy napon lesz a szülés! – magyarázta az időjárás mestere.
– Én úgy tudtam! – nevetett fel Kai, ahogy a válluknál fogva magához rántotta a két barátját. – Mert ki másnak lenne egy napon gyereke mint nektek kettőtöknek!
– Oh, gratula! – nézett le Elina hallva a hangzavart.
– Köszi! Neked is, hogy végre meglett!
– Köszi! – mondta majd belépett a szobába, ahol már Lloyd felemelve LJ-t mutatta be a keresztszüleinek.
– Ő itt LJ – mutatta be Lloyd, ahogy magához húzta és átölelte az újszülöttet.
– És minek is a rövidítése az LJ? – kérdezte Isabella, mire Elina vidáman lépett a férje mellé.
– Lloyd Montgomery Garmadon Junior, de ne hívjátok így mindig szegényt. Szerintem így is kicsit háklis lesz arra, hogy ilyen hosszú nevet adtunk neki – vakarta meg Elina zavartan a tarkóját.
– Ez a gyerek túl cuki, én nem bírom tovább nézni – csukta be Morro a szemeit, mire mindenki nevetésben tört ki.
YOU ARE READING
Régi idők elfeledett történetei
FanfictionMinden ami kimaradt a Csajok vs. Fiúkból vagy éppen minden ami lehetett volna még. Mivel oneshots a sztori már az elejétől befejezve lesz, mert nem tudom hogyan és meddig szeretnék töltögetni bele.