Частина 3

5 2 0
                                    


І БУДЕ НОВИЙ ЕТАП


      Ares прокинувся від жару і спраги, по його тіло просто розривалося , м'язи настільки сильно боліли, наче після сильної п'янки, голова просто розколювалася на шматки. Чоловік так хотів бачити Татку, а точніше знову впасти в ті безумні відчуття. Він випив води, щоб трошки прийти до тями, раптом почала лунати пісню, на невідомій мові , озирнувся по кімнаті, але нікого не було. Ares відчув подих Півдня, такий насичений запах кокосу. Він запам'ятав той запах одного разу, вони з АНАБЕЛЬ зайшли в одне екзотичного кафе. Чоловік не хотів туди йти тому, що вважав це пуста трата грошей, але аромат кокоса настільки манив за собою, відразу з'являлись фантазії про далекі екзотичні краї Колумбії та Бразилії. Ares чудово знав що Анабель так хотіла тієї екзотики, завжди прагнула неймовірних мандрів в далекі та незвідані країни. Вона ніколи не стала ,би традиційною дружиною та матір'ю дітей. Стандартною жінкою яка повинна бути як у його друзів та родичів. Настав час забувати про всі мрії про дороги та мандри, треба стояти на землі надійно.  

      Запах кокоса здавався сильнішим та сильнішим, цей запах заповнював весь простір і так манив за собою. В його снах з'явилася вона чарівна бразильянка. Красуня була висока з довгим кучерявим волоссям, темними повними губами її чорні очі блищали немов агати. Смуглянка шкіра виблискувала крапельками роси, дивляться лукаво своїми з темними очима з іскорками. Красуня облизала ніжно нижню губу, і почала тихенько стогнати, південний вітер повіяв довге волосся з фіолетовою квіткою. Розвіяв її довгу сукню за глибоким розрізом по одній нозі, Він помітив є пишні груди та круті стегна дівчина звабливий почала проводити по своєму тілу пальцями. Чоловік пішов за нею як сновида, неймовірна сила тягнула прямо в госпіталь в кімнату де була Татка. Образ бразильянки зводить з розуму, ноги ставали дуже тяжкими, а внизу живота розгортався вогонь єдине що він хотів заволодіти цією жінкою. Вийшовши вночі тільки образ вів його за собою. Він ніколи не відчував такого запаху і такої неймовірної пристрасті. Татка вже зачекалась його на ліжку, чоловік зовсім не звертав на неї уваги, просто кинув на підлогу і почав нестримно обіймати та цілувати, кинув на підлогу і почав нестримно обіймати й цілувати, зривати весь одяг, вона так його завела він не стримував своєї чоловічої сили. Дівчина вирвалася з його рук, і почала танцювати ламбаду від танців злетіла, її пружні стегна так манили до себе, а коли вона підняла руки її плечі плавно рухалися, повністю злетіла сукня дівчина стояла гола. Ares побачив її великі груди які піднімалися в такт пісні величезні коричневі соски. Вона поцілувала його сильно в губи та він відчув що повністю втрачає контроль. Чоловік почав цілувати їх шию одну мить вона стрибнула йому на коліна. Шкіра була така гаряча і волога він продовжує цілувати їх шию, а бразильянка почала сильніше стогнати, вона взяла його руку і піднесла до свого лона роздвинула ноги і він відчув жара і вологість,. Бразильянка сильно застогнала дуже швидко роздвинула ноги, щоб нарешті відчути його гарячого сильного друга. Коли він зайшов в неї стало так солодко таких відчуттів не було ніколи. Вона почала розвиватися і стогнати все сильніше і сильніше, він відчув жара її південного тіла, аромат ставав занадто солодким. Раптом вона вирвалася і стала біля дзеркала розглядаючи й торкаючись звабливий себе. Ares став ззаду і насолоджуватися красуня показала силует і спини темного волосся. Чоловік так не хотів, щоб все закінчувалися, в одну секунду вона так крикнула він не стримався і впустив неї своє сім'я. Це момент повинен був статися після містичного ритуалу. 

     Татка завагітніла, Ares впав в глибокий сон, Анабель гуляла по кораблю з Жан Карлосом була неймовірна щаслива та захищена. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jan 02, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ЗА  ОКЕАНАМИWhere stories live. Discover now