Частина 1

17 2 2
                                    



     Був чудовий захід сонця і вже за обрій заходила ніч. Богиня ночі Нюкта піднімалась до середини неба, а Сонце тим часом закінчували свій біг на колісниці. І чудові сестри зорі виходили на побачення.

Але Анабель була дуже здивована ідеєю одруження з Деніосом. були в неї чудові каблучки та планувалось таємне вінчання в червні цього року. Але Все йшло своїм планом і була вибрана сукня з білим пір'ям про яку мріяла, але в цю ситуацію втрутилася доля. У снах почав снитися  Аres. Він завжди любив війну та справедливість.

Мабуть, між ними були таємниці й дуже давній 100-річний зв'язок. Оскільки щось неймовірно сильне поєднувала ці душі. Неймовірно як виникає сильний потяг один до одного. Відчуття наскільки захоплюють, що дається це все нереально. Сон переходить реальність, реальність протікає в сон.

Чудовий подарунок Діоніса золота каблучка у вигляді ажурної квітки, в яку Анабель вибирала з таким бажанням.

І все було неймовірно круто. Але в дуже тяжкі моменти життя з'являвся Ares і ставало легше і легше. Він приходив в снах, обіймав її за плечі та весь біль і печаль втікали за обрій. Відчуття спокою та океану наповнювало її.

Згадала, згадала в пам'яті з'явився образ.

Чорний силует жінки у довгі сукні 18 сторіччя. Вона скидала і викида в моря золото і діаманти зі старої скрині. Все горе печаль і страх що було неї душі. Це була єдина можливість врятувати себе, залишитися живою і не втратити розум.

Коли золото і прикраси торкалися дна океану, відступали демони від Анабель. Від її голови відлетів Амір, і думки ставали ясними. Коли золотий амулет торкнувся океану зі серце відлетів Aкур демон, що пожирав серце.

Золоті сережки з аметистом це було відкупом від Амелія, духа мороку нічних страшних сновидінь. Сутність ходить по ночах, душить людей приносить самі страшні сни й штовхає до самогубства.

Смарагдові сережки подаровані Аresom, які він отримав після першого походу. Заплачені були Онуру, духу що забирає енергію життя. Вся енергія що знаходиться в центрі живота людини є основа життя і сили. Коли дух випиває цю енергію людини втрачається бажання і волю.

А коли дна океану торкнутись Агатові каблучки. І самий підлий і темний демон Адвір, покинув Анабель. Він забирав життя знизу живота і все поглинув через ноги, самий легкий і підлий демон. Домовитися з ним було вкрай тяжко, але Ares таки зробив це, через матір землю Діаметру.

ЗА  ОКЕАНАМИWhere stories live. Discover now