{ CHECK THE DESCRIPTION FOR THE TRIGGERS }[ 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚃𝚢𝚙𝚎𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝟷𝟾+ 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚎𝚗𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚒𝚌𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏. ]
*•. Thank you .•*
*•.________________________________.•*
𝙷𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚒𝚕𝚎𝚝 𝚋𝚘𝚠𝚕. 𝙷𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚛𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛.
𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚘 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝.
𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚞𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚒𝚕𝚎𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚠𝚒𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚛𝚔-𝚐𝚛𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝, 𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚍𝚛𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚊𝚕𝚎𝚍. 𝙷𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚎𝚜𝚜𝚊𝚛𝚢.
𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚕𝚕𝚜.
𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚊𝚟𝚎𝚛𝚊𝚐𝚎 𝚝𝚎𝚎𝚗𝚊𝚐𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎 𝚑𝚊𝚒𝚛, 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐
𝚊 𝚍𝚊𝚛𝚔-𝚐𝚛𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚙𝚊𝚒𝚛 𝚘𝚏 𝚍𝚊𝚛𝚔-𝚐𝚛𝚊𝚢 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜. 𝚂𝚌𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚍𝚞𝚕𝚕. 𝙷𝚒𝚜 𝚜𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎𝚕𝚢, 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚜 𝚊 𝚐𝚑𝚘𝚜𝚝.
𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜. 𝙻𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍𝚕𝚢 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚔.𝙷𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜, 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖. 𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚊 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚖.
𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚕𝚊𝚗𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚞𝚕𝚕 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎.
𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚏 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚢, 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚖𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛, 𝚌𝚞𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜.
𝙷𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚒𝚝 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚞𝚙. 𝙷𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚍𝚒𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙰𝚗𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗.
𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚙𝚕𝚊𝚜𝚑, 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚘𝚏 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚝𝚘𝚠𝚎𝚕𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚖𝚒-𝚠𝚎𝚝 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚝𝚘𝚠𝚎𝚕𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚏𝚝.
YOU ARE READING
➶-͙˚ ༘✶ 𝑳𝒆𝒇𝒕 𝑭𝒐𝒓 𝑭𝒂𝒊𝒍𝒖𝒓𝒆 ➶-͙˚ ༘✶
FanfictionThe backstory of ꧁ 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎,𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 ꧂ [ 𝐃𝐄𝐏𝐑𝐄𝐒𝐒𝐈𝐍𝐆 𝐀𝐒𝐒 𝐁𝐀𝐂𝐊𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘, 𝐈𝐌 𝐒𝐎𝐑𝐑𝐘 ] ⚠︎︎ 𝐓𝐖: ⚠︎︎ -> SELF HARM > CHILDABUSE -> CURSING > INVERTED CHARACTERS -> SHY KOKICHI OMA -> OBSESSIVE COMPULSIVE DISORD...