~𝖥ꪱᜒ𐓣𐓣౿ɣ 𝖡ᥣɑƙ౿~
-𝘊𝘶𝘥𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘢 𝘔𝘜𝘚𝘛 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘣𝘰𝘪 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 4 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘢 𝘥𝘢𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘨𝘰 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺 (𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮.)
-𝘍𝘪𝘯𝘯 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘰𝘰 𝘤𝘭𝘪𝘯𝘨𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘌𝘚𝘗𝘌𝘊𝘐𝘈𝘓𝘓𝘠 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦'𝘴 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴, 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘰𝘧𝘧 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 (𝘕𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘥𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘷𝘦𝘳𝘵 𝘛𝘸𝘛) 𝘏𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘱𝘶𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵.
- 𝘏𝘦'𝘴 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘴𝘩𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘭𝘰𝘵, 𝘩𝘦'𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘩𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘭.
-𝘎𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘴𝘦𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘨𝘢𝘮𝘦𝘴, 𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦.
-𝘗𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳, 𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯.
-𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘎𝘸𝘦𝘯 (𝘸𝘩𝘰 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥? 0w0)
~𝖱𝗈ᑲꪱᜒ𐓣 𝖠𝗋౿ᥣᥣɑ𐓣𝗈~
- 𝘗𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘶𝘱 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴
-𝘏𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘧 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶
-𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘪𝘵 𝘵𝘸𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦.
-𝘏𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰.
- 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘵𝘦𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘯𝘢𝘴 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘩𝘪𝘴.
-𝘏𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘨𝘦𝘵 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦'𝘴 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘤𝘬. 𝘈𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘭𝘪𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶.
YOU ARE READING
༒𝕿𝖍𝖊 𝕭𝖑𝖆𝖈𝖐 𝕻𝖍𝖔𝖓𝖊 𝕻𝖗𝖊𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖈𝖊𝖘 ༒
Fanfic𝙔𝙤𝙪 𝙧𝙚𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙩𝙡𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨❟ 𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙣𝙤𝙩 𝙗𝙚 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙂𝙬𝙚𝙣❟ 𝙂𝙧𝙞𝙛𝙛𝙚𝙣❟ 𝙤𝙧 𝘽𝙞𝙡𝙡𝙮 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮!