Seungmin'denYine her zaman ki gibi tek başıma uyandım Chan yine yoktu galiba işteydi yada ben öyle sanıyordum.
İşten nerdeyse 2 aydır geç geliyordu nedenini sorunca ise işlerim yoğun gibisinden şeyler saçmalıyordu. Ama ben o yalanlara inanmıyordum aslında inanmak isterdim çünkü beni bir kadınla aldatmasini bilerek yaşamaktansa hiçbir şey bilmeyerek yaşamak isterdim.
Tabiki yaşayabilirsem. Kanser için olan tedavimi bıraktim tabiki bundan chanin haberi yoktu. 2 aydır nerdeyse kemoterapimin nasıl gittiğini sormamıştı bundan sonrada sormaz bence.
Biz birbirimizi çok severdik heryere beraber gider beraber eglenirdik. Fakat son 2 aydır beni hiç bir yere götürmez olmuştu zaten dediğim gibi işe erken gidip geç gelirdi kendisi. Her geldiğinde üstünde sigara alkol kokusu vardı ve bir tane tanımadığım bir koku.
Ama benim tanıdığım Chan sigara, alkol gibi şeyler içmezdi.
Tanımadığım koku ise, bir kadına ait eminim bir gece saat 2-3 sularında gelmişti eve ben tabiki uyuyormuş gibi yaptım her zaman yaptığım şey. Neyse sonra gelir gelmez hemen banyoya girip yikanirdi kıyafetlerini de yıkamaya atardı.
Şansa bakın ki daha bulaşık yıkamasini bilmeyen Chan son 2 aydır gece geldiği elbiserini yıkıyordu.
O zamanlarda ben kanserdim ve o çıkmaya başladığımız gün yani 5 ay önce bana söz vermişti seni ne olursa olsun mutlu edicem yanından hiç ayrilmicam gibisinden.
Tabi ben kimim ki onun için sadece aptal kanser bir sevgiliden fazlası değildim ona hep yüküm o yüzden di ya kemoterapimi bırakmam ölürsem ikimizde mutlu olurduk o başkasıyla sevgili olur bende onu sadece izlerdim ama bir kalbim olmadan :)
Herneyse sabah kalktım ve kahvaltı hazırladım gerci hazırladım değil dolaptan sadece 2 3 şey çıkardım onlarida yemeden geri koydum zaten bu günlerde iştahım pek yerinde değildi.
Bugün sadece yattım ve geceyi bekledim o gelene kadar uyumicaktim ve naptığıni görecektim.
Sonunda gece yine 2-3 sularında olmuştu tam uykuya dalacakken bir kapı sesi duydum ve hemen yerimde doğruldum elimde de bir tane kitap vardı sanki kitap okuyormusum gibi.
Buraya gelmeden önce başka yere gitmişti adım ve kapı sesinden anladığım üzere balkona gitmişti.
Bir zaman sonra tekrar ayak sesleri duymuştum ve bir kapı sesi. Hemen başımı kapıya çevirdim ve gözüm chan'ın gözleriyle buluştuğunda ne zamandır göz göze gelmedigimizi anlamıştım..
Şaşırmış gibi bakıyordu benim uyuyacağımı sanmıştı herhalde. Öylece biraz birbirimize baktık ve sonunda konuşan o olmuştu.
"Neden uyanıksın sen bu saatlerde uyanık olmazdın" dedi. Ona diyemedim ki aslında hiç uyuyamıyordum diye. "Uyku tutmadı, sen neden bu kadar geç geldin sevgilim? Diye sordum. Uzun zaman sonra sevgilim demiştim ona. O ise soruma cevap vermeden hemen banyoya geçti.
Giderken gözümden kaçmamıştı yaksında ve boynunda bir öpücük izi vardı ve acayip kötü kokuyordu.
Bu benim sevdiğim Chan olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I loved you- CHANMİN
FanfictionKim Seungmin, Christopher Bangchan'ın sevgilisiydi kendisini herşeyden çok severdi peki ya Chan kanser olan sevgilisini kendisinin onu sevdigi kadar seviyormuydu? ........ Gençler bu fic benim acemiliğime geldi o yüzden pek şey etmeyin ~Biraz Angst~...