Chan duştan çıkmış, giyinmişti de. Sonra gelip hiç bir şey olmamış gibi yattı. Bana arkası dönüktü biliyordu benim ona sarılmadan uyuyamadığımı.Arkasından sessizce sarıldım. Birşey demiyordu harekette etmiyordu uyumadığını biliyordum sadece öyle durup boş duvara bakıyordu.
Kendimi ona biraz daha yaklaştırdım. Onun kokusunu seviyordum çok hoş ve sarhoş edici bir kokusu vardı. Fakat şimdi öyle kokmuyordu. O kokuyu alamıyordum aldığım tek koku ise beni aldattığı kadına aitti..
Ne yaparsa yapsın artık onun kokusu silinmişti.
Şuan öylece duruyorduk. Ne o konuşuyordu ne ben. Bir anda kollarımın arasında kendini ters çevirdi. Şuan Yüz yüzeydik. Karanlıktan dolayı pek kendisini göremiyordum. Aslında bu iyi bir şeydi benim açımdan.
"Seungmin" dedi bir anda peki ya küçüğüm yada güzelim neredeydi bana hep öyle seslenirdi." Efendim sevgilim" diye cevap verdim."kemoterapin, kemoterapin nasıl gidiyor?" Dedi. Şaşırmıştım soracağını hiç beklemiyordum. Ne diyecektim ben şimdi? Sadece "iyi" diyebilmiştim.
Gitmiyordum ki nasıl iyi olabilirdim? Fakat sana bunu söyleyemem sevgilim üzülürsün sonra..
"Yalan söylüyorsun bana. Gerçegi söyle ben senin se-" dedi. Susmuştu. Ben senin sevgilinim diyemiyordu işte bu koyuyordu.. Gerçekten onun için bu kadar bitmişmiydim?"Sen benim neyimsin Chan?" Diye sordum. Onun ağzından sevgilinim kelimesini duymak o kadar çok istiyordum ki..
"Sevgilinim." Dedi. Bunu söylerken o kadar isteksizdi ki işte o zaman gerçekten onun için boş biri olduğumu anlamıştım.
Ama yinede onun o güzel sesinden 'senin sevgilinim' lafını duymak of gerçekten çok mutluydum şuan her ne kadar beni aldatsa ve sevmiyor olsada seviyordum işte onu.
Bırakamazdım ki korkardı o, çok korkardı o yalnızlıktan :)..
Yaklaşıp dudaklarına küçük bir buse kondurup geri çekildim. Eski tadıda yoktu dudaklarının. Chanın dudakları artık bana değilde başka bir kadına aitti..
Chan bana boşmuşum gibi bakıyordu gözlerinden anlamıştım. Karanlıkta olsa bana bakarken parlardı o bakmaya doyamadığım gözleri. Fakat şuan parlamıyordu. Bana sanki normal bir insanımışım, aramızda hiç bir şey olmamış gibi bakıyordu..
Yazardan
Seungmin üzülüyordu. Çok hemde. Sevgilisinin onu aldattığını bilerek yaşamak onun için o kadar zordu ki..
Düşünsenize bir sevgiliniz var. Fakat sizi aldatıyor ve sizde bunu biliyorsunuz ama susuyorsunuz gözlerindeki yıldız sönüyor size karşı yavaş yavaş..
Seungminle chanın aşkı gibi.
Ne olursa olsun vaz geçemiyordu seungmin ondan. O kadar çok bağlanmışti ki sevgilisine.
Şuan birşey olsa canını vermeye hazirdi oda böyle bir asikti işte seungmin her halde seviyordu Chan herhalde seviyordu :)..
O günden sonra seungminin hastalığı daha da kötüleşmişti. Fakat Chan görmüyordu bunu seungmin onun gözleri önünde ölüyordu. Ama görmüyordu işte bakmıyordu bile ona.
Baktığı tek şey o kadındı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I loved you- CHANMİN
Fiksi PenggemarKim Seungmin, Christopher Bangchan'ın sevgilisiydi kendisini herşeyden çok severdi peki ya Chan kanser olan sevgilisini kendisinin onu sevdigi kadar seviyormuydu? ........ Gençler bu fic benim acemiliğime geldi o yüzden pek şey etmeyin ~Biraz Angst~...