Yorgunlukla kendimi sırt üstü yatağa bıraktım. "Argh... Her yerim ağrıyor..."
Chaeyoung ranzanın hemen yanında üstünü değiştirirken konuştu. "Molalarda bile zıplamaya ve dans etmeye devam edersen olacağı budur." Hafifçe kıkırdadı.Bende güldüm ve tam bir şey demek için ağzımı açtığım sırada telefonuma sürekli düşen bildirimler beni durdurdu.
Ding Ding Ding Ding Ding Ding Ding Ding
Telefonumu masadan alıp bildirimlere baktım ve spamlanan ismimi gördüğümde iç çekip telefonu sessize aldım. "Beni bir sal artık..." Mırıldandım.
Telefonla yatağa düşen elim gövdemin yanında yerini adlı."Şu Jinae mi?"
"Başka kim olabilir?"
Güldü. "Artık onunla konuşmayı kesmeyecek misin? Numarana kadar bulduysa tehlikeli olabilir. Sonuçta bir sasaengden bahsediyoruz."
"Sadece bir sasaeng, stajyer olduğumu bile anlamayacak. En fazla ne olabilir ki?" Telefonumu kaldırıp bildirimler kısmından mesajları okudum. Bir kaç kere daha adımı spamlamış ve sonra sessizleşmişti. "Daha sadece 16 yaşında. İnsanların özellerini araştırmak yerine ders çalışmak gibi daha iyi şeylerle uğraşmalı."
Chaeyoung bir an duraksayıp bana baktı. "Jennie?"
"Efendim?" Instagramdan mesajlara girerken cevap verdim.
"Normalde seni darlayan kişilerden hoşlanmazsın." Güldü. "Yoksa onu sevdin mi? Sonunda asosyalliği bırakıp benim dışımda bir arkadaş edinmeye mi niyetlisin?"Ona ters ters baktım. "Arkadaş edinme niyetinde falan değilim." Adım dışında bir şey var mı diye devasa mesaj yığınına göz gezdirirken konuştum. "Ayrıca, Yeni Zelanda'da bir sürü arkadaşım vardı, yani asosyal falanda değilim. Sadece bu şirketteki rekabet yüzünden herkes fazla... düşmanca. Onlarla uğraşmak istemiyorum."
"O zaman bu Jinae ile niye konuşuyorsun, asosyal olmayan ama arkadaş edinmek istemeyen Jennie?"
"Sürekli arkadaşı olmadığından ve çok yalnız yalnız olduğundan bahsediyor. Çok mutsuzmuş." Güldüm. "Vicdansız değilim."
Işığı kapattıktan sonra ranzanın üst katına tırmanırken konuştu. "Öyle diyorsan öyle olsun..."
|101024|
Sonunda korkunç 2022-2023 yazım bitti... O kadar fazla hata ve mantıksızlık vardı ki hikayede. Eminim ki düzenlemeye ayırdığım sürede 4-5 bölüm yazardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasaeng | Jensoo
Fanfiction"Sadece bir sasaeng, stajyer olduğumu bile anlamayacak. En fazla ne olabilir ki?" Wattpad kapalı olduğu halde vpn ile aktifim<3 İlk bölüm |101024|