tanıtım

Babamdan kaçmış'tık annemle beraber ve şu an otobüste İstanbul'a teyzemlere  gidiyorduk evde şiddetli gećimsizlik olduğu için bizde çağreyi kaçmakta bulmuştuk.

Babam her gece içip kumar oynar gece eve gelip bizi döverdi en çokta beni
Eş cinsel olduğumu bir türlü kabul edemezdi.

Benim ismim, Anıl ve 18 yaşındayım ve 14 yaşımda fark ettim cinsel yönelimi fark etmiştim ve bunu aileme anlamıştım. Annem normel karşılasa'da. Babam beni o gece dövmüş'tü.

Annem babamın elinden o gece beni zor almıştı ve sabahlara kadar ağlamıştım annem yanımda olmasaydı zor atlatır'dım ve bir gün yine aynısı olmuş ve. Annem kaçmaya karar veriyor ve biz gitmiştik.

Annecim hadi uyu artık gelince seni uyandırırım bende buruk bir gülümseme  ile tamam anne dedim 5 saatin sonunda beni annem beni uyandırmış ve otobüsten inmiştik bizi teyzem alacaktı.

Teyzem taksi ile gelmiş bize sarılmış  hoş geldiniz demişti hoş geldiniz ablamcım verin valizleri de taksiye yerleştirelim annem de ona buruk bakmış ve taksiye yerleştimişlerdi teyzem bana bakıp nasılsın anıl demişti ben zar zor yutkunarak iyiyim diye bilmiştim.

Bir çok yerimde morluklar vardı sırtımda kemer izi bana bir çok işkenceler etmişti gece karanlık odada tek bırakmıştı annemin yalvarmaları dısında baska ses yoktu koca evde.

Taksiye binmiş esen yurtta bir apartman evine gelmiştik arabadan inip yukarı cıktık teyzem evin ziline basmıs ve bizi Mehmet enişte karşılamıştı bize gülümseyerek hoş geldiniz demişti.

Bizde buruk bir gülümsemeyle karsılık vermiştik bizi içeriye buyur edip salona geçmiştik akşam olduğu için çok yorgundum annemler konuşurken bende  balkona geçmiştim biraz rahatlamak için ve birazda sakinleşmek için niye böyle olmuştu ben seçmemiştimki böyle olmayı ben düşüncelerimle boğuşurken
eniştem gelmisti annenler odayı hazırladı önce bı duş al sonra yatarsın demişti ben gülümseyerek sağol demiştim.

Ben valizimden şampuan,duş jeli ,kıyafet alıp banyoya geçtim tüm kıyafetlerimi cıkarıp kendime aynadan baktım vücutlarımda yer yer morluklar vardı yüzümde yoktu insanlara rezil olmak istemiyordu. Babam çokça tanınmış bir iş adamıydı onun için itibar önemliydi.

Düşüncelerime bir ara verip suyu sıcaklığa ayarladım soğuğa karşı dayanıksızdım su bedenimi rahatlatırken şampuanı mı açıp saçımı köpurttum ve duruladım ve vanilyalı duş jelini alıp vücudumu temizledim vanilya kokusunu severdim ve işlerimi halledip altıma boxer giyip üstüme sporcu atleti giyip ve gri eşofman ve siyah baskılı bir tişört giydim ve çıktım annemin yanına gidip sarıldım bana çok güzel kokuyorsun dedi yanağımdan sulu bir öpücük kondurdu ya anne öpmesene ben söylenirken annemlerde gülüyordu teyzem yatağın hazır dedi ben teşekkür edip gittim yatmaya.

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Sabahın erken saatlerinde kalkıp lavaboya gittim işlerimi halledip çıktım ve mutfağa su içmeye gittim geldim telefonu açıp baktım ve sabahın altısı olduğunu gördüm ve biraz daha uyumaya karar verdim.

Annem gelip beni kaldırdı hadi oğlum kahvaltı edelim dedi bende tamam deyip lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım herkese günaydın dedim gülümseyerek karşılarında onlarda gülümseyerek günaydin dediler ve kahvaltı etmeye başladık eniştemler konuşurlarken bir adamdan bahsediyorlardı bizim. Furkan 1 ay sonra nişanlanıyormuş biliyormusun semra evet biliyorum annesi geçen hafta bize gelmişti havadan sudan konuşurken laf arasında demişti.

Bende meraklıyım biraz sordum. Furkan kim diye bizim karşı binadaki komşumuz ve buranın mahalle delikanlısıdır buralarda yakın kafe işletiyor. Dedi teyzem ben umursamadım omuz silktim.

kahvaltı bittikten sonra eniştem işe gitti küçük kuzenim olan elif ağlayarak uyanmıştı elif 2 yaşındaydı teyzem onu alarak içeri gelmişti hiç birşeyden habersiz olan elif masum masum bana baktı bende ona gülümseyerek kucağıma aldım hemen basını omzuma koydu gözlerim dolmuştu içimden dualar ediyordum allahım benim çocuğum olunca hep iyi davranınırım umarım dolan gözlerimi durdurmaya çalışıp yanağına ufak bir öpücük kondurdum teyzem bizi şaşkınlıkla izliyordu bende ona niye öyle bakıyorsun diye sordum ilk kez bir başkasını yardırgamadı dedi sen kucağında tut ben annene yardım edim dedi bende tamam dedim.

Okula gitmeyi bu yıl bırakmıştım ailevi sorunlar yüzünden birde okuldakiler yüzünden bana söylemedikleri söz kullanmadıkları kelimeler kalmamıştı zorbalığa uğramıştım okulda Arkadaşım dediğim birisine anlatmıştım oda herkese yaymıştı aileme kadar gitmişti bu olay onlarda beni almışlardı okuldan o yine dayak yemiştim babamdan Aras atasözün ibne oğlu olamazdı onun lugatında yazmadı ama ben buydum işte o kabul etmiyordu.

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Ben televizyon izlerken canım sıkıldı anneme dedim benim canım sıkılıyor dışarıya çıkacağımı söyledim annemde tamam dedi para verim dedi sana dedi ben istemedim ama zorla tutuşturdu elime bende kabul edip montumu giyip çıktım bir taksiye bindim ve sahile indim taksiciye parayı ödeyip çıktım yanlız olmayı seviyordum kafamı dinlemek iyi geliyordu kulaklığımı alıp kulağıma taktım en sevdiğim şarkıyı açtım gün batımını izleyip derin düşüncelere daldım yine bir saat kadar durduktan sonra evin yolunu tutmaya başladım.

Taksiye binip eve dönerken rahatlamış hissetmiştim yanlızlık iyi gelmişti evin önünde taksi durmuştu ben iyi geceler dileyim ücretini verip inmiştim inmemle beraber birinin Furkan dediğini duydum   hemen oraya bakmamla kalmam bir oldu adam çok yakışıklıydı.

Evet arkadaşlar bu benim yeni kurgum ve yeni hikayem bu acemi yazara bir şans verirseniz mutlu olurum sizleri seviyorum 🤗🤗🤗