Bölüm 8:"Değişmeyen Alışkanlıklar"

1.5K 112 54
                                    

Ayten Alpman-Tek Başına

Emre Aydın-Kim Dokunduysa Sana Ona Git

Felax-Black Swan

Mabel Matiz-Fırtınadayım

🧉

Gerekli taktikler verilmiş,Vitor Hoca tarafından son konuşma yapılmıştı.Takım ısınmaya çıkmıştı.Galip Abi ve fizyoterapistler olarak soyunma odasında kalmıştık.

Bugün yaptığımız toplantıda sahada kimin olacağını konuşmuştuk.Her maç sahada bir doktor,doktor yardımcısı ve fizyoterapist oluyordu.

Fizyoterapistin kim olacağını belirlemek için de bir sıra belirlenmişti.Herkes sırayla sahada bulunuyordu.Normalde bugün Umut Abi'nin sırasıydı ama Galip Abi Umut Abi'yle birlikte benim de sahada olmamı istemişti.

Hazırlıklarımızı yapmış,son kontrolleri yapıyorduk.Ata ve Bülent Abi tribünlere çıkacak biz ise yedek kulübesine gidecektik.

Bağcıklarımı sıkıca bağlayıp yanımdaki çantayı aldım.Galip Abi ve Umut Abi'ye baktığımda onların da hazır olduğunu gördüm.

"Haydi bakalım çıkalım."

Galip Abi'nin sözüyle birlikte kapıya yürüdüm.Taraftarın sesleri buraya kadar geliyordu.Tünelin ucu sahaya açılıyordu.

Daha önce iki defa bu tünelden çıkmıştım.Ama ikisi de stadyum turuyla birlikteydi.

Sonunda sahaya çıktığımızda beklediğimden çok çok daha fazla bir kalabalık vardı.Galip Abi'nin yönlendirmesiyle birlikte yedek kulübesindeki koltuklardan bir tanesine oturup elimdeki fizyoterapist çantasını yere koydum.

Isınma bittikten sonra bütün oyuncular bir bir yerleşti yedek kulübesine,yanıma kimsenin oturmamasını fırsat bilip rahatlıkla maçı izleyebilirdim.Hakemler ve takımlar sahaya çıktığında ise hepimiz İstiklal Marşını okumak için ayağa kalktık.

Marşın bitimiyle beraber tekrar yerlerimize geçtik ve kalelerin belirlenmesini bekledik.Orta hakemin düdüğüyle birlikte Frankfurt santrayı yapmış,maç başlamıştı.

İlk 10 dakika boyunca Berke'nin kritik kurtarışları sayesinde gol yemekten kurtulmuştuk ancak sürekli şekilde yediğimiz baskılar gelecek olan golün habercisiydi.

Bu süreçte bazen kendimi tutamayıp verdiğim ani tepkiler iyi ki yanımda başkası yok dedirtiyordu.

Berke'nin Sosa'ya oynamasıyla birlikte Sosa topu İrfan'a aktarmış,İrfan atağın başlangıcını yapmıştı.İrfan'ın rakibi çalımlayıp topu Zajc'a aktarması sonucu Zajc'ın kısa driblinginin ardından pasını sağ tarafındaki Berisha'ya vermesiyle bütün yedek kulübesi ayaklanmış,Mergim'in topu ağlara göndermesiyle hepimiz sevinmeye başlamıştık.

"GOOOOOOOOOOLLLLLL!"

Ancak hakemin kaldırdığı bayrakla birlikte hem Mergim'in hem de bizim sevincimiz yarıda kalmıştı.

Yapılan santranın ardından Frankfurt iki defa önemli pozisyona girmiş,birisini Nazım diğerini ise Min Jae engellemişti.

Skor tablosu 28.dakikayı gösterdiğinde ani gelişen Frankfurt atağıyla birlikte Sow topu ağlarımıza göndermişti.

Oturduğum yere sinmiştim.Diğerlerinin de benden farkı yok gibiydi.

komutan | mert hakan yandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin