Bölüm 9:"Eski Günler ve Yeni Başlangıçlar"

607 45 8
                                    

Nil Karaibrahimgil-Benden Sana

Nil Karaibrahimgil-Seviyorum Sevmiyorum

Mark Dekoda-Rave Harder Techno Bass

Beyoncé,Shakira-Beautiful Liar

Don Omar,Lucenzo-Danza Kuduro

Lütfen satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin,kendileri tek motivasyon kaynağım çünkü ❤️

🧉

Sarı saçlar,masmavi gözler,olmayan ön iki diş.

Beren tam anlamıyla karşımda duruyordu.Ve bana çatık kaşlarına eşlik eden tebessümüyle bakıyordu.Bacaklarımın zangır zangır titrediğini hissedebiliyordum.

"Ecre!"

Kollarını açarak koşmaya başladığında hala olayın şokundan çıkabilmiş değildim.Bacağıma sarıldığında sarsılarak şoktan çıktım.

"Beni unuttun mu,neden tepki vermiyorsun?"

Ağlamaklı ifadesiyle bana bakıyordu.Onu unutmam ne mümkündü?Kız kardeşim olmuştu o dönem.Yüzüme yalancı bir tebessüm kondurup konuşmaya başladım.

"Sence ben seni unutabilir miyim hiç fıstığım?"

"Ben sana çok sinirliyim biliyor musun?"

O konuşurken bir anda onu koltuk altlarından tutup kucağıma aldım.

"Nedenmiş bakayım?"

"Burada söyleyemem çok kalabalık burası."

Kulağıma fısıldamasıyla kafamı az önce yanlarında olduğum kalabalığa baktım.Hepsi şaşkın gözlerle bize bakıyordu.

Ayıkla pirincin taşını.

Mert Hakan'a baktığımda onun da bize baktığını gördüm.Gözlerimle odamı işaret ettiğimde o da anladığını belirtmek için gözlerini yavaşça kapatıp açmıştı.

En azından hala birbirimizi bakışlarımızdan anlayabiliyorduk.

Tekrar Beren'e döndüğümde yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.

"Odama gidip orada konuşalım mı o zaman fıstığım?"

"Olur!"

Yüzünde gülücükler açan Beren'le beraber ben de gülümsemeye başladım ve onu kucağımdan indirmeden odama geçtik.

Bu kız 3,5 yılda ne kadar ağırlaşmıştı yahu.

Sonunda odamın kapısına geldiğimizde kapıyı onun açması için biraz eğildim,o da mesajı almış gibi hemen kapıyı açtı.İçeri girdikten sonra topuğumla kapıyı kapattıktan sonra onu masama oturttum,kendim de sandalyeme oturdum.

Yıllar sonra ilk defa karşılıklı oturmuştuk.O mavi gözleriyle odamı incelerken ben de onu inceliyordum.Büyümüştü.Sarı saçları hala uzundu,süt dişleri düşmüştü.Ön iki dişinin olmaması ona ayrı bir tatlılık katmıştı.İlkokula başlamıştı bunu biliyordum.

komutan | mert hakan yandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin