6

576 4 0
                                    

Neskôr prišli aj ostatný a tréning mohol začať.
Na tréningu ma tréner poprosil aby som skúsila dať gól bránkarovy aj s dvomi hráčmi ako obranou. V sebe som sa pousmiala lebo takéto som už predtým robila. V obrane boli Dvorský a Nemec no a v bránke Gajan. Tak najprv som Šimona oklamala a zobrala mu puk a potom som Dvorského obišla no to on nečakal takže chvíľu stal ako obarený. Pri bráne som zaklučkovala hokejkou a oklamala Gajana že chcem strieľať v pravo takže bránil hlavne pravú stranu. No ale musela som sa trochu zrýchlit lebo už sa na mňa hrnuli Šimon a Dalibor tak som bez prípravy a naslepo vystrelila do ľava a vyšlo to. Potom na mňa tí traja ostali čumieť jak keby som bola niaky anjel alebo čo. Ignorovala som to a išla som späť k trénerovi ten mi povedal že krásna práca a že prečo sa radšej nevenujem hokeju. Ja som mu len odpovedala že ďakujem a neviem. No ale samozrejme som klamala viem prečo sa nechcem venovať hokeju aj keď podľa veľa ľudí som nadaná. A ten dôvod sa volá Adrián(ten ex). Keď sme spolu ešte chodili všetko bolo v poho a normálne ako v každom vzťahu. Chodievali sme na zimný štadión si iba tak mi dvaja zahrať hokej. A v tedy som si myslela že som najšťastnejší človek na svete. Ale viete myslieť si znamená hovno vedieť.(btw nie vždy ale teraz sa mi to sem hodí)
A samozrejme to tak aj bolo lebo keď sme boli spolu už niakych 6 mesiacov tak začal byť divný a tak som len tak išla na to klzisko si zakorčuľovať a čo som nevidela jeho a niaku babu ako sa tam muchlali. Ako som to uvidela bolo mi na nič a preklinala som sa zato že som neverila svojej kamoške že hokejisti sú sukničkari( zase nie každý ale teraz sa mi to sem hodí). Potom som bez scény a bez toho aby ma videli oni alebo novinári som odišla domov a napísala mu že je koniec. Za hodinu už bol u mňa a pýtal sa že prečo ja som mu všetko povedala. No v tedy začalo peklo zakazoval mi aby som sa s ním rozišla lebo by to bolo všade v správach a aj v novinách tak sme sa dohodli že ešte mesiac to nikomu nepovieme. Po mesiaci sme sa konečne rozišli no keď som sa zaľúbila do niekoho a ten niekto do mňa a boli sme šťastný tak mu môj ex pohrozil že ak bude stále so mnou tak nech si ho nepraje. Áno takto to šlo. Preto si aj nemôžem dovoliť sa do Daliho bože už zas Dali do Dalibora zamilovať skončilo by to buď tak že aj on ma podvedie alebo mu Adrián pohrozí. Po mojom rozmýšľani som si ani nevšimla a tréning skončil. Keď už každý odišiel teda aspoň som si to myslela tak som si išla zastrieľať na bránku. Aj keď mi to dávalo späť spomienky ale aj tak som to robila. Nechcem sa vzdať niečoho čo milujem kvôli chlapcovi. A v tedy prišiel Dalibor.
D- chceš súťaž??
N- ty si ešte tu?
D- no poznám aj krajší spôsob ako sa k niekomu prihovoriť😌
N- neber si to t teda nič môžme
Bože už zas pri ňom strácam moje hnusné ja
D- tak fajn
Začali ste hrať bolo 5:4 vyhrávala som. No zrazu niakym zázračným spôsobom sme niako do seba narazili a ja som bola na Daliborovi a on podo mnou. A pričom sme nemali prilby tak som sa trochu začervenala no našťastie si to nevšimol. Chvíľu sme mali očný kontakt no potom som sa uvedomila a zliezla som z neho.

Dali pov

Bože dnes na tréningu sme mali brániť a Nika mala cez nás prejsť kokos ona je v hokeji výborná. Potom ako bez prípravy strelila gól išiel som onemieť. V šatni som sa rozhodol že si ešte zastrielam na bránu a čo ma prekvapilo ešte viac bola tam aj Nika. Navrhol som jej aby sme si dali súťaž najprv sa pokúšala byť zase hnusná no potom sa chcela ospravedlniť no hneď to zmenila ako odvopoved na moju otázku. Hrali sme a o jeden gól vyhrávala. Musím uznať že je naozaj talentovaná. No niak sa to zvrtlo a spadol som a ona na mňa. Videl som že sa trochu začervenala no nepovedal som jej to.  Potom sme mali dlhý očný kontakt no potom zo mňa zliezla a hrali sme ďalej. Nakoniec bolo 5:5 tak sme to vzdali a išli na hotel. Už bol večer takže sme iba išli na večeru  do sprchy samozrejme ja sám a ona sama. A po sprche sme šli spať.

Ahojte. Ďalšia časť vonku dúfam že sa páči❤️
Ak by ste mali niake nápady čo by som mohla dať do príbehu tak kľudne napíšte❤️❤️

Nie každý človek je rovnaký- Dalibor Dvorský FFWhere stories live. Discover now